صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

بهترین مشتریان را صخا دارد

دوشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۲۲ ب.ظ

1-تائب از برکت علم و عرفان چراغی بنام صخاروشن کرد و در طول این بیست سال در زیباترین شکل ممکن یاری شد  

2- کسانی یاریم کردند که به بوی حافظ و قرآن و نهج البلاغه به قرض الحسنه صخا وارد شدند بهتر بگویم از برکت حافظ و قرآن آمدند

3- دستهای غیب را در صخا می بینیم کسانی یاریم می کنند که غیابی حساب باز می کنند و واریز و دریافت غیابی صورت می گیرد

4- از اکثر شهرها و روستاها مشتری در قالب دوستان و اقوام داریم و به صخا توجه نموده اند

5- به عشق مشتریان خوب صخا به آب و آتش می زنم تا روزی با جذب ثروتمندان بنام جهان پاداش محبتشان را تمام و کمال بدهم وخداوند عوضش را عطا کند

6-از همه ورزشکاران هنرمندان چهره های ماندگارو زن و مرد و پیر و جوان کشور دعوت به همکاری با صخا می نمایم (صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان )

7-در جذب و جلب نظر باسوادان و نیکوکاران نهایت تلاش خودم را بکار گرفتم و اقوام و دوستان نهایت همکاری را انجام داده اند سپاسگذارم

8- باید در پیشرفت و رشد و شکوفائی صخا تلاش کنیم افتخار دوستان و اقوام و عارفان و عاشقان هست

9-صخا بوی آیات حقتعالی بوی حافظ بوی فرهنگ و ورزش بوی حاتم طائیها را می دهد بوی خوش قرض الحسنه دارد مسکن دردمندان می باشد

10- کار قرض الحسنه نیاز به تبلیغ ندارد داوطلبانه باید وارد اینکار شد اینکار خستگی و ناراحتی ندارد صبر و شکر جمیل می خواهد

11- معوقات را با حمایت با تبلیغ و تشویق خنثی کنیم با معوقات  با یاس و ناامیدی و ناراحتی نمی شود مبارزه کرد

12- به قول قران در کارهای خیر همدیگر را یاری کنید در صخا یارو یاور و پشتیبان تائب فداکار باشید

13-همه این تلاشها و عنایتها نباید قربانی بیست درصد بدحساب بشود واقعا حیف است انسان فداکارنباید التماس کند که بدحسابی نکنید

14-تائب که در چله نشینی شب چهلم سال 76پیام شاعرشدن و نویسنده شدن را با تخلص تائب به او دادند تائبا محرم اسرارشدی آگاه باش

 15 بهترین کار عاشقترین انسان دلسوزترین فرد لایق بهترین مشتریان می باشد لایق بهترین نوع حمایت و عنایت می باشد

16- این هنر جذب و جلب بی نظیر را از برکت سحرخیزی وشب زنده داری و اذان دریافت کردم

 32228024و 02332538215شماره حساب جاری تجارت 2917081150صخاابراهیمی نوروزی


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۷
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی