صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

امیدوارم در هر طایفه ای یک صندوق خانوادگی باشد

دوشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۰۷ ب.ظ

افتتاح صندوق قرض الحسنه به نیت گره گشائی کاری بسیار زیباست و نیاید از این کار زیبا سوء استفاده شود و با بدحسابی این حرکت تخریب و تحقیر و تضعیف شود و کسانی که کار خیر می کنند اذیت و آزار شوند

باید در راه پیشرفت و رشد و شکوفائی چنین کارهائی قدم برداشت و حمایت کرد و با کسانی که در راه اذیت کردن هستند برخورد کرد

هدف قرض الحسنه گره گشائی و مشگل گشائی است نباید بعضی ها به کار خیر گره بزنند و مانع استفاده دیگران گردند

ما درصخا بهترین نوع قرض الحسنه را ارائه نمودیم و با وجود بدحسابان که مانع پیشرفت ما بودند برخوردیم کسانی که به فکر قرض الحسنه و مسئولان فداکار ودیگر عزیزان که واقعا مشکل دارند نیستند و امید دیگران را نا امید می کنند

  اینجانب حاضر هستم تجربیات بیست و پنج ساله خودم را در اختیار هر کسی که راغب و مشتاق به اینکار باشد بگذارم و هرگونه همکاری در این کار خداپسندانه و مردم پسند را اعلام می کنم

بهترین تجربه ها را در زمینه قرض الحسنه زیر نظر مرحوم حاج یوسف هندی رئیس سازمان اقتصاد اسلامی که خیلی هم مرا دوست داشت و در جلسات مختلف تعریفهای ایشان را داشتم

مرا تائید کرد مرحوم هندی   نباید با فداکاران جفا کرد (1302-1389(مرحوم هندی دوست عزیزم قزوین -تهران)

مرحوم هندی در مورد من فرمود در استان گلستان و سمنان کارمندی به خوبی ابوالفضل ابراهیمی ندیدم واقعا بی نظیر است - خداوند رحمتش کند

و همچنین جناب حاج آقای خدامی رئیس قرض الحسنه بسطام که ایشان هم ارادت خاصی به اینجانب داشت دارم تجربه هائی که بسیار سودمند و با ارزش هستند و می تواند برای جامعه مفید باشد

مهمترین مرض قرض الحسنه معوقات می باشند که راهکارهای بسیار خوبی برای این مهم دارم و علیرغم مشکلات فراوان می شود کم کرد چون ده درصد دیرکرد طبیعی است و نمی شود این مشکل را ریشه کن کرد

قرض الحسنه مشکل بزرگی بنام بدحسابان دارد که مردم باید با درک این موضوع به همکاری صمیمانه خود ادامه بدهند و مبادا به این بهانه کینه بگیرند و دشمنی کنند باید با حمایت و توجه بیشتر این مشکل را حل کرد

قرض الحسنه پشتیبانی بنام خدا دارد پس بخاطر خداوند باید به این مجموعه وارد شد و با صبر و شکر و انتقادات بجا و شایسته مشکلات را حل کرد



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۵
ابوالفضل ابراهیمی

قرض الحسنه خانوادگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی