صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

حمایت بهترینها از صخا این شاهکار تائب در ابرسج

دوشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۱۲ ق.ظ

شکر ایزد که زتاراج خزان رخنه نیافت    بوستان سمن و سرو و گل و شمشادت

صخا بهترین قرض الحسنه در ایران است که با خدمات بسیار خوب و ساده اش معروف شده است و نزدیک به بیست سال خدماتی خداپسندانه ارائه می دهد

و تائب در راه افتتاح صخا و در راه فعالیت و فداکاریش قدمهای محکمی برداشت و بهترین عزیزان را به صخا دعوت نمود

و اما جواب اینهمه انسانیت و ایثار بهیچ وجه ضدهمکاری و بدحسابی نمی باشد چون عزیزانی که در این کار خیر شریک می شوند آرزو دارند که قدمهایشان در راه گره گشائی خلق باشد نه اینکه دستخوش چند درصد که با ضدهمکاری کارها را خراب می کنند بشود

پس باید حواسمان به انسانهای سهل انگار و بی تفاوت بیشتر باشد و حواسمان به نتیجه ای که اعمال و رفتار آنها بجا می گذارد باشد

ایام نوروز که همه دور هم جمع هستیم فرصت مناسبی است برای توضیح و تفسیر اینگونه رفتارها و عواقب شومی که این حرکت ها می گذارد

نباید تلاش و زحمتهای انسانهای نیکوکار را بخاطر سهل انگاران زیر سوال ببریم و خدای ناکرده باعث بدبینی ما بشود بیشتر فکر کنیم  و حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد

و پاداش تلاشهای تائب را با توجه و عنایت بیشتر بدهیم و همچنین پاداش همه کسانی که با بزرگواری خود به این کار خیر توجه دارند و از قدمهای خیر و دعوتهای عارفانه تائب خداپسندانه حمایت کردند وظیفه خودم می دانم که تشکر کنم از خودشان و خانواده محترمشان که با همه مشکلات ما را با هزاران دردمند و گرفتار درک کردند و تحمل نمودند خداوند از غیب یاری نماید و همگی سربلند و سرافراز بشویم

از همه ثروتمندان و افراد توانا تقاضا می کنم از ما در صندوق قرض الحسنه صخا حمایت کنند تا گره های بیشتری باز شود و ثوابش هدیه به روح اموات

می گردد و همه به فیض الهی می رسند قرض الحسنه لایق و شایسته بهترین حمایت هاست قرض الحسنه شایسته توجه بهترین عزیزان است

عید همگی پیشاپیش مبارکباد -نورزتان مبارکباد -ساقیا آمدن عید مبارک بادت و آن مواعید که کردی  مرود از یادت

شکرایزد که زتاراج خزان رخنه نیافت      بوستان سمن و سرو و گل و شمشادت

 حافظ ازدست مده دولت این کشتی نوح     ورنه طوفان حوادث ببرد بنیادت  






موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۴
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی