صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

بهترین روزهای صخا روزهائی بود که

دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۵۰ ب.ظ

از آنجا که کار ما قرض الحسنه است و مراجعات زیادی داریم و با توقعات و انتظارات زیادی مواجه هستیم 

لذا نیاز به افتتاح حساب و تقویت حسابها و برگشت بموقع اقساط می باشد 

بهترین روزهای صخا روزهائی بود که افراد توانا حساب باز می کردند و ما هم وامهای بیشتری پرداخت می کردیم و یا مواقعی که برگشت وامها خوب بود و دست و بال ما برای وام دادن باز بود زنگ می زدیم و کسانی را که در نوبت وام بودند راه می انداختیم از آنجا که منطقه ما کشاورزی و دامداری می باشد 

طبیعتا زمستانها حال و روز خوبی نداریم و اما تابستانها خوب است و افراد بیشتری بهره مند می شوند 

امیدوارم با جذب افراد توانا و ثروتمند بیشتری بتوانیم لحظه ها و روزهای خوبی را برای صخا رقم بزنیم و مردم راحت از مزایای صخا بهره مند بشوند پس به امید انسانهای توانا دعا می کنیم و از خداوند یاری می طلبیم 

از آنجا که در راه خدا قدم محکم و بی نظیری برداشتم در انتظار توانمندان هستم و در این راه بی نهایت تلاش می کنم و چون خداوند این مهر را به پیشانی من زده است خالصانه قبول کردم و خداپسندانه قدم برمی دارم 

و از اینکه گره های مردم باز می شود بی نهایت لذت می برم 

و از اینکه بخاطر معوقات برخی اذیت و آزار می شوند و بموقع به حقشان نمی رسند دلگیر و ناراحت می شوم 

باشد که با ورود ثروتمندان به این مجموعه این مشکل حل شود و راحت به مردم خدمت کنیم 

بهترین روزهای صخا بدون شک روزهائی است که برگشت وامها و افتتاح و تقویت حسابها خوب باشد و تعداد بیشتری راه بیفتند و مشکلات بیشتری حل شود 

امیدوارم تلاشهای شبانه روزی تائب بهترین جوابها را داشته باشد 

وهمیشه خبرهای خوب و خوشی از صخا بشنویم و همه شهرها و روستاها یک صخا داشته باشند با مرکزیت ابرسج 

و به لطف و عنایت همه عزیزان و همچنین وعده های خوب جناب غیاثوند مدیر کل محترم بانک انصار استان سمنان 

یک شعبه بسیار در خور و شان صخا در ابرسج داشته باشیم و وعده افتتاح ساختمان خوبی به ما در آینده داده شده است ولی توجه و عنایت بیشتری را می طلبد و البته جناب غیاثوند از معوقات صخا گلایه داشتند 

و ما هم سریع پیگیر معوقات شدیم و طبق توصیه ایشان از گذشته بیشتر عمل کردیم 

و از برج ده 94 پیگیریها بیشتر شد و ازمردم هم توقع همکاری بیشتری داریم تا حمایتهای بانک انصار بیشتر شود و بسیاری از مزایای دیگر که بسود مردم و صخا می باشد  




  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۷
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۱)

به امید خدا با همکاری مردم و پیگیری  های شما هرچه سریعتر به نتیجه خواهد رسید .
پاسخ:
ما هم امیدواریم و دعا می کنیم که مجموعه های خداپسندانه و مردم پسند ازخیر و برکت فراوانی برخوردار شوندتا آسان خدمت کنند 
باز هم از شما و لطف و عنایتتان تشکر می کنیم بدون شک عنایت شما باسوادان تاثیر فراوانی دارد  

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی