صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

ارزش را به ضدارزش تبدیل نکنیم و بالعکس

چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۴۱ ق.ظ

ما کسانی را می خواهیم که بی طرف و بی غرض باشند و تحت هیچ شرایطی حق را رها نکنند 

کسانی را می خواهیم که انصاف داشته باشند و قدرشناس همه فداکاران و زحمتکشان و دلسوزان باشند 

ازکسانی نباشند که تحت تاثیر سوء تفاهمها و سوء ظن ها خیلی سریع ارزشها را به ضدارزشها و ضدارزشها را به ارزشها تبدیل کنند و باید خداپسندانه و بادقت به مسائل بنگرند 

چون خیلی سریع همه این روزها تمام می شوند و باید جوابگو باشیم غفلت و بی توجهی کارهارا خراب می کند 

و عواقب بسیار بدی دارد وبه نفع هیچ کس نیست 

نباید از آن دسته باشیم که تاریکترین ذهن ها و تاریکترین فکرها را دارند باید روشنفکر بود و به همه مسائل با دقت بیشتری نگاه کرد چون انسانهای فعال و فداکار حیف هستند کارهای خوب و مردم پسند حیف هستند 

در اینموارد باید با دقت بیشتری نگاه کنیم چون بسیار مهم هستند و مهمتر از آنچه که ما فکرمی کنیم بالاتر از آنچه که ما تصور می کنیم همت و حمایت و نگاه ویژه ما باید بهتر و بیشتر باشد

هر کسی که در راه گره گشائی مردم قدم برمی دارد اولین انتظاری که دارد توجه و حمایت دیگران است 

و این توقع زیادی نیست چون وظیفه ما انسانهاست که از فداکاران حمایت کنیم و اگر بتوانیم و بی تفاوت بگذریم باید به خداوند جوابگو باشیم و اگر خداوند به ما توانائی داده است چه بهتر که در پشتیبانی از فداکاران و جوانمردان بکار بگیریم که خداپسندانه و مردم پسند است 

اینجانب در راه حمایت و عنایت به صخا که یک قرض الحسنه خوب و گره گشا است قدمهای بسیاری برداشتم و مقاله های زیادی داشتم و جلسات بسیاری در طول این بیست سال برگزار نمودم 

و مخصوصا در وبلاگ صخا مطالب جالب و ارزشمندی قرار دادم و البته دوستان بسیاری در سراسر ایران از این مطالب استفاده نمودند مطالب بسیارمتنوع و گوناگون  که امیدوارم بزودی به هدف اصلی خودم که جذب افراد تواناست برسم 

و با قدرت و قوت بیشتری به خدمات قرض الحسنه خودم ادامه بدهم 

من به همراه خانواده ام چندین سال بسیار تلاش کردیم و بهترین جذب و جلبها را داشتیم و فقط توقع حمایت داریم که اجر نیکوکاری خودمان را بهتر از اینها ببینیم آنهم به نفع مردم به نفع دردمندان و گرفتاران 

و این را با جرات می گویم که شکل کارما تقریبا کم نظیر و بی نظیر می باشد و این خودش یک توفیق بزرگ است 

که نیاز به توجه و حمایت را دو چندان می کند  باید دست بدست هم بدهیم و از ارزشها دفاع کنیم 

مخصوصا صخا که برای بسیاری از گرفتاران و دردمندان باارزش است این ارزش برای بی نقص شدن و برای بهترشدن حمایت می خواهد توجه و عنایت بیشتری می خواهد 

صخا باید برای افراد توانا و بانفوذ هم باارزش باشد تا زیباتر و آسانتر خدمت کند همه صحبتهای من همین است 

اگر افراد توانا و ثروتمند ما برای این مجموعه ارزش بیشتری قائل شوند همه سوء تفاهمها و سوء ظنها و تمام نقاط ضعفها به راحتی از بین می روند 

پس به این توجهات و حمایتها سرعت بیشتری بدهیم به این ارزشها زودتر بها بدهیم 





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۶
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی