صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

با دست خالی می شودولی باید تکیه ات برخدا باشد

پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۵۵ ق.ظ

خیلی ازافرادهستند که بادست خالی موفق و ثروتمند شدند اما قدم به قدم مرحله به مرحله اول باید پتانسیل این کار را بوجود آورد اول باید زمینه را آماده کرد 

تائب زمانی که استارت صخا را زد واقعا با دست خالی اینکار را کرد در سالهای 73-74که روی این ایده کار می کردم موانع بسیار بود اما خودم و خانمم شروع کردیم و با دو تا هزارتومانی استارت صخا را زدیم 

و بعد از آن به نام امید پسرم که فقط یک سال داشت حسابی باز کردم و چند سال راکد ماند و تا سال 78-79کم کم صحبتش در بین رفیقان شد آنها هم استقبال کردند و شروع به حساب باز کردن کردیم و به نام دخترم که او هم یک ساله بود حساب چهارمی را باز کردم دوستان که استقبال کردند چون زمینه آماده بود خیلی زود حسابها زیاد شد 

اما آن استارت اولیه مهم بود چون فکر و ذهن تو را مشغول می کند و زمینه ایده های جالب را فراهم می کندهمه اش درحال دعاکردن بودم که همین دعا انگیزه خوبی برای فعالیت و فداکاری درست می کند 

و خدا هم کمکت می کند و اسباب و وسایلش را آماده می کند نفرات را هم می رسانداگر تکیه ات برخدا نبود هیچ انتظاری نیاید داشته باشی حتی با دست پرهم نمی شود کاری کرد اگر کاری هم کردی عاقبت خوبی ندارد 

همه کارآفرینان ما انسانهای باخدائی بودند انسانهای مهربان و دلسوز و بی ریائی بودند اکثر آنها با دست خالی اما با توکل به خدا شروع کردند و خدا هم کمکشان کرد 

آنها نیتشان صداقت و ایمان بود آنها نیت و هدف گره گشائی داشتند خدا هم روز بروز به آنها بیشتر داد 

آنها با خدا معامله کردند خداهم هدایتشان کرد راهها را برایشان باز کرد 

حضرت موسی با دست خالی اما توکل به خدا گوسفندان شعیب را آب داد و همان صداقت و ایمانش زمینه رشدش را فراهم کرد زیر سایه درخت تنها و بادست خالی نشست و گفت بارالها به خیری که نازل فرمائی محتاجم 

دختر شعیب آمد چون زمینه اش قبلا آماده بود صداقت و ایمانش را مشاهده کرده بود قبل از آمدن به پدرش گفت جوانی که قوی و امین است را دیده ایم پاک باش خدا درست می کند به همین راحتی برای موسی درست کرد چون موسی با دست خالی خسته و گرسنه امیدش فقط به خدا بود 

تائب هم توکلش به خداست بادست خالی شاهکار کرد باید از چنین انسانهائی حمایت کنیم نه اینکه نسبت به این انسانها توقعات بی جا و انتظارات بالا داشته باشیم 

ما صداقت و ایمان خودمان را به همه نشان دادیم همه بزرگان تائیدمان کردند حالا وظیفه همه است که از صداقت و ایمان خوششان بیاید نزد بزرگان و افراد توانا تعریف و تمجید کنند حقیقت را بگویند انسانهای توانا هم باید بی معطلی استقبال کنند شعیب توانا بود اما دختران شعیب از صداقت و ایمان موسی خوششان آمد تعریف کردند تبلیغ کردند و آن تبلیغات اثر خودش را گذاشت همه دست به دست هم دادند و دعای موسی مستجاب شد 

ای کسانی که توانا بودید و صداقت و ایمان تائب را به شما رساندند و برشما معلوم و ثابت شد و اما شما بی تفاوت بودید و هستید شما آبروی دوستان خدا آبروی آیات و روایات آبروی خدا را هم می برید 

شما باید از شعیب تقلید کنید شما باید عاشق امثال تائب باشید امثال تائب بدرد مردم می خورند آنها در پی گره گشائی هستند تائب اینجا دعا می کند خدایا من به خیری که نازل کنی سخت محتاج و فقیرم 

پس افراد توانا باید دعای تائب را برای رضای خدا مستجاب کنند ای کسانی که خدا قدرت و ثروتتان داد شما مسئول دعای امثال تائب هستید شما نباید بی تفاوت باشید خداوند نسبت به شما بی تفاوت نبود 

پس شما هم نسبت به عاشقان و عارفان و دوستان خدا بی تفاوت نباشید این هشدار و اخطار تائب دلسوزانه است 

                     دلم می سوزد اینها را که گفتم       خیالی نیست بریکتاپرستان (تائب)

ما هرچه داشته باشیم هرچه کمک بگیریم و حمایت شویم وقف صخا می کنیم و گره های بیشتری باز می کنیم اگر حمایت هم نکنید گره باز می کنیم اما کمتر ولی به سختی و عذاب اما این موقعیت حیف است باید بهتر از اینها عمل کنیم 

نباید از ما توقعات زیاد باشد اما هست چه می شود کرد فقط باید حمایت شویم تا به توقعات پاسخگو باشیم 

دیگران هم باید از تائب یاد بگیرند کسانی که دستشان پر است بیشتر به فکر باشند آنها تقلید کنند و به مردم خدمت کنند آنها باید یاد بگیرند که وقتی کسی با دست خالی برای مردم کاری را شروع کرد آنها هم انجام بدهند 

همه می توانند به شرط اینکه بخواهند به شرط اینکه برخدا توکل کنند 



 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۷
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی