صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

رهبران بزرگ شاهکار می کردند

جمعه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۵۲ ب.ظ

من بعنوان سرپرست یک قرض الحسنه مردم را دعوت به همکاری می نمایم و درعوض همکاری آنها بهترین خدمات ارائه گردیده است و حتی به عده ای از آنها که بهتر و زیباتر حمایت کردند وامهای بدون کارمزد با پرداخت سی چهل ماهه عطا گردید 

باز در حمایت و عنایت و توجه خیلی سخت و مشکل عمل می نمایند و با هزاران خواهش و التماس دعوت مرا در کار خیر قبول می نمایند و با هزاران منت به صخا می آیند 

من تعجب می کنم کسانی که برای کار خیر به سختی دعوت را قبول می کنند چگونه دعوت کسانی را قبول کرده اند که جانشان در خطر بوده است 

و صددرصد مطمئن بودند که با قبول کردن دعوت آن رهبران جان خودشان را ازدست خواهند داد 

و پای جنگ و جدل درمیان است باز عاشقانه دعوتشان را از دل و جان قبول می کردند من خیلی تعجب می کنم و برایم سخت و غیر قابل باور است 

چون نزدیک به سی سال می بینم و شاهد هستم که در اوج صداقت و ایمان و دراوج فداکاری و ازخودگذشتگی و درراه خیر و نیکوکاری حمایت و همکاری برای بسیاری سخت و مشکل است چگونه دعوت کسانی را قبول می کنند که جانشان را به خطر می اندازد 

آری رهبران بزرگ از هنر بالائی برخوردار بودند که می توانستند اینچنین مردم را جذب و جلب نمایند آنها شاهکار کرده اند امیدوارم مردم با هوشیاری و بیداری بیشتری امثال تائب را در کاری بسیار پرخیر و برکت یعنی قرض الحسنه صخا راحت و آسان حمایت و پشتیبانی کنند 

تا بتوانیم خدمات بسیار زیبا و ارزنده ای را به قرض داران و گرفتاران عطا کنیم 

مثلا پیامبر ما حضرت محمد (ص) در شهر غریبی همچون مدینه چگونه مردم را برای جنگهای پی درپی آماده می کرده است آیا خانواده های آنها با هزاران دلیل موجه از انها جلوگیری نمی کردند 

با اینکه می دانستند این راه برگشتی وجود ندارد و حتما کشته خواهند شد 

من همیشه در این فکر هستم که چگونه پیامبر با آنهمه مشکلات و با آنهمه حرف و حدیثها و جوسازیها و سم پاشیها به فتح مکه رسید 

در قرض الحسنه برای جذب و جلب علیرغم کار خیر مشکل داریم و با سختی همراه هستیم 

علیرغم یک دنیا ثواب و ارزش و گره گشائی و مشکل گشائی با سختی حمایت می شویم چگونه جانشان را راحت در خدمت پیامبر قرار می دادند 

چنین انسانهائی که برای قرض الحسنه سخت جواب می دهند چگونه برای از جان گذشتن راحت عمل می کردند و همچون سلمانها از دورترین نقاط به یاری پبیامبر می رفتند 

با اینکه آن زمان نه اینترنتی بود و نه تلوزیون و رادیوئی واقعا معجزه بوده است الان با وجود اینترنت و باوجود اینهمه آیات و روایات درباره قرض الحسنه باز در جذب و جلب مشکل داریم 

آیا رهبران بزرگی همچون پیامبر برای همین کارشان قابل تقدیر و ستایش نیستند آنها شاهکار

کرده اند 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۶
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی