صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

با وجود اینترنت به خدا قسم حیف است

پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۵۷ ب.ظ

صخا یک فراتر از شاهکار است و تائب یک فراتر از فداکار است اول اسم صخا را آوردم چون قرض الحسنه برکت است قرض الحسنه معجزه و کرامت است 

ما انسانها چرا اینچنین شده ایم چرا سحر و جادو شده ایم دانشمندان و ثروتمندان ما به انبیاء و اولیاء قسم سحر و جادو هستند وگرنه چه دلیلی دارد یک فراتر از فداکاری با یک فراتر از شاهکارش اینهمه برای حمایت و همکاری آنهم در قالب قرض الحسنه التماس و خواهش کند 

برای از بین رفتن نقاط ضعفش به آب و آتش بزند در صورتی که با دو سه نفر ثروتمند حل می شود 

من برای گره گشائی و مشکل گشائی از قرض داران و دردمندان به میدان آمدم شبانه روز در تب و تاب هستم تا بلکه نظرات خیرین بزرگ را به صخا جلب کنم 

شب و روز همت و تلاش می کنم تا داستان صخا و اقدامات خیرخواهانه اش به سوپر پولدارها و ابرمیلیاردرهای جوانمرد و دلیر و شجاع برسد 

من هیچگاه خسته و کوفته نخواهم شد چون حضرت یوسف خسته نشد حضرت یعقوب خسته نشد و دیگر پیامبران خسته نشدند با اینکه شکسته شدند اما ادامه دادند صبر و شکر جمیل کردند 

من هم شیعه و پیرو همانها هستم و هرگز خسته و دلگیر نخواهم شد چون یاد قرض داران و دردمندان بسیار ناتوان قوت و قدرتم عطا می کند 

من عاشقانه پا در میدان قرض الحسنه گذاشتم و از دل و جان صخا را افتتاح کردم و با دست خالی بالاتر از توانم خدمات ارائه دادم پس هرگز خسته و ناامید نخواهم شد 

اما حیرانم که با وجود اینترنت و این همه دانشمند و ثروتمند چرا باید همکاری و عنایت ضعیف باشد یعنی چه قدیمها بدون اینترنت خبرها سریعتر منعکس می شد 

قدیمها بدون اینترنت فداکاران و جوانمردان بهتر و سریعتر معرفی و حمایت می شدند الان واقعا ننگ است مایه تاسف است نباید اینچنین باشد چگونه اجازه می دهیم 

عزیزان خدائی به خود بیائیم و آبروی اینهمه پیشرفت و اینهمه ناز و نعمت را نبریم باید اینترنت سریع جواب صخا و معجزات علم و عرفان صخا را می داد 

وقتی من می توانم با صخا بدترین گره ها را آسان باز کنم  چرا همت و تلاش و التماس و خواهش نکنم خداوند این توفیق را فقط به من داده است چرا قدر ندانم 

وقتی می دانم زحمات و کوشش من در صخا یعنی خانه خدا زیارتم می کند چرا بالاتر از توانم تلاش نکنم  وقتی می دانم صخا یعنی بهشت یعنی سعادت یعنی خشنود کردن قلب قرض داران و دردمندان چرا همت و تلاش نکنم من که عاشق دردمندان هستم 

پس با وجود اینترنت دست بدست هم و پشت به پشت هم بدهیم و صخا را بخاطر قرض داران و دردمندان تقویت نمائیم و در اندیشه خشنود کردن قلب آنها و دعای خیر آن عزیزان بهتر و بیشتر فعالیت و فداکاری و جانبازی کنیم 

و برای سرافرازی و سربلندی عارف و عاشقی همچون تائب عاشقانه تر تبلیغ و تشویق نمائیم 

وقتی زمینه را عارفانه آماده کرده ام چرا با وجود اینهمه دانشمند و ثروتمند قرض داران و گرفتاران بسیاری دست خالی از صخا برگردند چه اندازه پولهای معطل داریم که با همت و تبلیغ تک تک شما عزیزان جذب صخا خواهند شد و گره های بسیاری باز خواهد شد و چه دعاهائی نصیب و روزیتان می شود که هزاران بلا را رفع خواهد کرد 

قرض الحسنه بدترین دردها را دوا خواهد کرد و بدترین بلاها و مصیبت ها را از ما دور خواهد کرد

ثروتمندان و دانشمندانی که درد و بحران دارند با صخا امتحان کنند و معجزات و کراماتش را خیلی زود ببینند شما حتما به قرض الحسنه صخا معرفی و آشنایشان کنید تا خوب شوند  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۹
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی