صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

همکاری کنی استفاده می برند

سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۴۷ ب.ظ
از فداکاری من قلبهای بسیاری خشنود شدند و قلبهای بسیاری هم منتظر هستند تا خشنود شوند چرا منتظر می باشند در اصل منتظر حمایت و همکاری با فداکاری عارف و عاشق می باشند 
چون از حمایت و همکاری شما انسانهای توانا شما بندگان دانشمند و ثروتمند خداست که فداکاران باید جان بگیرند و تقویت شوند تا گره های بیشتری باز شوند صف های قرض داران و دردمندان طولانی و زیادهستند اگر فداکاران هم زیاد بودند اینهمه قرض داران در صفهای طولانی معطل نمی ماندند یا اگر حمایت و همکاری با یک فداکار هم زیاد بود صف ها طولانی نمی شدند 
پس بیشتر فکر کنیم تا این صف ها کمتر بشوند یا فداکاری کنید یا با فداکاران حمایت و همکاری کنید نمی شود که انسان در این دنیا باشد و نه فداکاری کند و نه حمایت و همکاری چون 
چنین نباشید خداوند قبولتان نمی کند و یک روز باید جواب خداوند را بدهید و او توجیه و تفسیر قبول نمی کند او یا فداکاری می خواسته یا حمایت و همکاری از این دو حال خارج نباید می شدید 
کسانی که غیر از این بودند یا به دریا غرق شدند یا گرفتار طوفان شدند یا برسرشان از آسمان سنگ بارید یا در آب و آتش افتادند یا گرفتار زلزله شدند یا مرغان ابابیل برسرشان خراب شدند 
یا مثل برادران یوسف به گدائی افتادند و آبرویشان رفت یا پشه در مغزشان رفت یا در جنگ های گوناگون به طرز فجیعی کشته شدند یا به مرضهای صعب العلاج گرفتار شدند 
عزیزان از اینهمه آیات و روایات باید پند بگیریم و فداکاران را همکاری کنیم تا دو طرف ترازو مساوی گردد این آیه میزان را که بارها و بارها تاکید کردند رعایت کنید وگرنه به عذاب روز سایبان گرفتار خواهیم شد و تر و خشک با هم خواهیم سوخت فداکار همکاری می خواهد والسلام 
صخا خدمتی همراه باصداقت و ایمان می باشد   تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید 
مگر در دنیای به این بزرگی یک تائب بیشتر داریم اینهمه عارف و عاشق و شاعر و نویسنده نمی توانند تائب را به جهانیان معرفی کنند امروز یک ایده برای همه روستاهای جهان دارم بنام صخا که می تواند هرروستا یک تائب و یک صخا داشته باشد و همه دانشمندان و ثروتمندان را جذب و جلب نماید و آن روستا را به همین راحتی گلستان کند درنهایت جهان گلستان می شود 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۳۰
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی