صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

همه بزرگان و دانشمندان ما را از حسرت خوردن منع می کنند اما حسرتی بردل تائب فعال و فداکار است که نه تنها قابل منع است که قابل تقدیر و تشکر و عنایت است 

متاسفم برای همه کسانی که این حسرت را بردل تائب گذاشته اند همه دست از کنار توقع و انتظار خیر و خوبی از دیگران دارند اما تائب در اوج صداقت و ایمان از همه آن کسانی که ادعای بالائی می کنند ضدهمکاری دید و این برخلاف انسانیت و شرافت بود 

حسرت حمایت و همکاری چیزی نبود که بتوان بردل فداکاری همچون تائب گذاشت و ازکنارش سالها راحت و آسان گذشت کسی که می تواند با جذب نظر پروردگار با یک ایده خوب برای بسیاری از عزیزان گره گشا و نان رسان باشد آیا این یک حسرت بزرگ نیست کسی که می تواند با ایده صخا راحت ابرسج را گلستان کند و پشتیبان خوبی برای همه عزیزان باشد 

چگونه می شود تحمل کرد من بعنوان یک فعال و فداکار این راه را انتخاب کردم تا به نتیجه های دلخواه برسم غافل از اینکه ضدهمکاری ها یک حسرت بزرگ را بردل انسان خواهد گذاشت من در صداقت و ایمان تلاش کردم و بهترین موقعیت ها و بهترین دوران عمر خودم را وقف همت و کوشش در راه جذب و جلب نظر پروردگار کردم و به نتیجه های مطلوب هم رسیدم اما غافل از یک دنیا ضدهمکاری ها بودم که حاصل آن یک دنیا آه و افسوس و حسرت بود و هست 

کاش با سوادان و بافرهنگهای ما بیشتر در حال و احوال تائب در صخا مطالعه کنند و این فرصت عرفانی و روحانی که بسیار سخت و جان شکار بدست آمد را از دست ندهند 

انسانهای توانا و ثروتمند جامعه ما در سراسر جهان باید به این مهم اهمیت بدهند و این فرصت را مغتنم بشمرند اگر نیکوکاران ما به دنبال ثواب هستند این حمایت و همکاری از تائب بهترین ثوابها و ارزشها را دارد اگر بدنبال خیر و برکت هستند این عنایت و توجه به تائب بیشترین خیر و برکتها را به همراه دارد وقتی حسرت بردل تائب باشد این آه و افسوس یک انسان شب زنده دار و سحرخیز به صلاح هیچ کس نیست به صلاح انسانهای توانا نیست 

که بخاطر بی توجهی آنان یک انسان فداکار با لیاقتهای بی نظیر پایمال شود و در کلبه احزان خودش بیمار و ناتوان گردد و جواب آن دندان شکن خواهد بود یعنی اینکه پاسخ خداوند را نخواهید توانست داد پس بیشتر و بهتر بیندیشیم و همدیگر را به حمایت و همکاری از عاشقان و فداکاران تحریک نمائیم 

حسرت گرما نماند بردل تائب چنین   سوز بی حد خزانها را تلافی می کنم 

نباید برای یک چنین انسانی خزان باشیم با سوز و سرمای زیاد نباید یخ و سوز و سرما باشیم برای یک انسان عارف و عاشق مخصوصا انسانهای دانشمند و ثروتمند در سراسر جهان 

چشمهای زیادی به دستهای تائب دوخته شده است که باید شما دانشمندان و ثروتمندان جوابگوی آن چشمهای قشنگ و امیدوار باشید 

من متاسفم از این موقعیت مناسبی که تائب در اختیار انسانهای توانا قرار داده است که ارزش و ثواب آن به اندازه زمین و آسمان می باشد 

یک عارف و عاشق و شاعر و نویسنده و شاعر دست بدامان شما شده است تا با فداکاری بی نظیر از خودش و حمایت و همکاری از شما نان خوبی به قرض داران برسانیم در قالب قرض الحسنه و خیریه در قالبی بسیار قشنگ و زیبا واقعا متاسفم که در اوج علم و عرفان و زیر سایه اشعار حافظ و آیات پروردگار اینهمه خواهش و التماس سالهای زیادی به جائی نرسد 

هرچند که ما هم به تقلید از اولیاء بزرگ خداوند تا روز پیروزی صبر و شکر جمیل خواهیم کرد اما در این عصر اینترنت قشنگ نیست که خیلی زیاد طول بکشد و دیر شود 

صخا خدمتی همراه باصداقت وایمان می باشد   تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید 

اینهمه جوانمرد در دنیا وجود داشته باشد و تائب در حسرت یک جوانمرد توانا سالها انتظار بکشد و ثانیه شماری کند با وجود اینترنت واینهمه مقالات و اشعار زیبا و تبلیغ و تشویق قرض الحسنه و خیریه انصافا درست نیست مخصوصا دانشمندان و ثروتمندان ابرسجی که تعدادشان هم کم نیست 

و در طول این بیست سال جلسات زیادی با آن عزیزان گذاشتم و در مراسم مختلف صخا در حسینیه سیدالشهداء ابرسج حاج شیخ حسین معصومی هم بارها تحریک و تشویق کرد 

و بسیاری از آن دانشمندان و ثروتمندان عزیز هم بودند که صحبت کردیم و قول دادند و اما اکنون به رحمت خداوند رفته اند و برای صخا کاری نکردند و اکنون زیر خروارها خاک خوابیده اند و ای کاش کاری انجام می دادند من وقتی ازآن عزیزان یاد می کنم و برایشان فاتحه ای می خوانم فقط حسرت می خورم که چرا با اینکه می توانستند کاری نکردند و رفتند 

در صورتی که با تشویق و ترغیب آنهاو با حمایت و همکاری آنها هزاران گره از قرض داران باز می شدو باعث تقویت این مجموعه قرض الحسنه و خیریه می شدند 

هرچند که هنوز هم دیر نیست و بازماندگان آن عزیزان می توانند جبران و تلافی کنند و من هم بارها به آنها تاکید کرده ام و وعده های آن مرحومان را به آنها بازگو کردم و از آنها هم قول گرفته ام 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۵
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی