صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

وقتی می بینم مردم به انسانهای سحرخیز و شب زنده دار نگاه ویژه و مخصوص دارند وقتی فهمیده ام که هر اندازه در فرهنگ و ورزش همت و تلاش کنم مردم بیشتری مرا دوست خواهند داشت 

وقتی می بینم که زمانی از ورزش برمی گردم و در بین راه با مردمی برخورد می کنم که مرا با لباسهای ورزشی و بالبخندهای دوست داشتنی می خواهند و کاملا خوشحال می شوند و از ته دل دعاگوی من هستند و آرزوهای خوب با خودشان دارند 

پس بخاطر خشنودی قلب مردمان هم که شده باید در این راه بیشتر فکر کنم و بیشتر مطالعه و بررسی نمایم و کوشاتر و فعالتر بشوم 

رضایت مردم از همه چیزهای دنیا باارزش تر است و یک پشتوانه محکم برای انسان می گردد 

من در قرض الحسنه صخا که در بدترین شرایط اقتصادی و تحریمها و گرانیهای موجود که واقعا سخت است و دست و بال مردم بسیار خالی می باشد 

کاسبی ها همه خوابیده اند و همه دوستان ما از این وضعیت سخت می نالند اما ما با همه حرفها به نحو احسن به خدمات انساندوستانه خودمان ادامه می دهیم 

این از برکت همان فعالیت در راه فرهنگ و ورزش است که معجزات و کرامات خودش را دارد و خداوند به هروسیله ای و از دستهای غیب خودش یاری رسانده و می رساند 

امیدوارم که باز هم خداوند براین پشتوانه فرهنگی و ورزشی تائب بیفزاید و روز بروز با انسانهای توانا و دانشمند و ثروتمند بیشتری ما را در صخا یاری و حمایت کند 

تا بتوانیم با خدمات سهل و آسان قلبهای بیشتری را خشنود سازیم و از سراسر جهان و از شهرها و کشورهای ثروتمند یاری شویم تا هیچ وقت هیچ مانعی ما را از ارائه خدمات آسان محروم و ممنوع نگرداند هیچ خشکسالی و قحطی و سرمازدگی مانع پیشرفت و رشد و شکوفائی ما در قرض الحسنه و خیریه صخا نگردد من بعنوان سرپرست صخا بهترین دعا و آرزوهای خوب را در کوه و بیابان می کنم و مخصوصا برای میلیونها نفری که همین الان در این صبح باشکوه به ورزش و پیاده روی مشغول هستند و دلهائی که اکنون با ورزشکاران همراه و یار می باشند 

امیدوارم که ما را در صخا در نمازها خودتان در عبادتهای خودتان در ورزش و پیاده روی خودتان یاد نمائید و ازخداوند برای همه فعالان و فداکاران خیر و برکت طلب کنیم همه با هم 

صخا خدمتی همراه باصداقت و ایمان می باشد   تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید 

لذت دعا و نماز و روزه و آرزوهای خوب و ورزش و کوهنوردی را به هیچ چیز دیگر ندهید چون ضامن صحت و سلامتی روح و روان و جسم همه شماست سربلند و پیروز باشید 


فواید کوهنوردی

 

کوهنوردی فواید زیادی دارد که اکنون به چند مورد اشاره می شود:

 

۱- تاثیر کوه نوردی در باز شدن مویرگهای بدن :

 

 مویرگهای بدن در شرایط عادی و در موقع استراحت به مقدار ۱۵% ظرفیت خودشان باز و فعال هستند ولی در حین کوه نوردی مویرگها ۹۵% فعال می شوند ، چون اکسیژن و غذای مورد نیاز بدن از طریق مویرگها به نقاط مختلف بدن می رسد لذا با باز شدن و فعال تر شدن مویرگها ، مواد غذایی و اکسیژن با سرعت بیشترو کیفیت سودمند تر به مغز و عضلات و احشای داخلی بدن می رسد .

 

۲- تاثیر کوه نوردی در جلوگیری از بیماریهای قند خون ( دیابت ) :

 

در موقع کوه نوردی ، متابولیسم ( سوخت و ساز ) مواد شناور در خون مانند قند ، کلسترول ، پروتئین ها و اسید اوریک به بهترین وجه صورت می گیرد و در نتیجه سوخت و ساز کامل خون از ابتلا به بیماری قند نیز جلوگیری می کند .

 

۳- تاثیر کوه نوردی در از بین رفتن چربی بدن :

 

در موقع فعالیت ورزشی و بخصوص در کوه نوردی ، کالری مورد نیاز بدن به ۳ برابر افزایش پیدا می کند. بدن برای تامین کالری مورد نیاز خود به اجبار چربی های ذخیره شده را می سوزاند و به مصرف می رساند ، از طرفی در موقع فعالیت ورزشی ، انسان به شدت عرق می کند و مقداری از چربی های زیر پوست در اثر تعریق شسته و دفع می شوند .

 

۴- تاثیر کوه نوردی در زیاد شدن میزان خون در عضلات :

 
در موقع کوه نوردی مقدار خون موجود در عضلات بدن ۲۰ برابر افزایش پیدا می کند و پر خون شدن عضلات باعث می شود که غذای بیشتری به عضلات برسد و عضلات قوی تر بشوند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۶
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی