صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

من مست غم عشقم با خنده خمارم کن   صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن 

من عاشقم و از عاشق بالاتر نداریم من مورد تائید حاج یوسف هندی مسئول قرض الحسنه های سمنان و گلستان بوده ام و همچنین مورد تائید حاج آقای خدامی مسئول قرض الحسنه بسطام که این دو بزرگوار عاشقان قرض الحسنه بوده و هستند مرحوم هندی که خداوند رحمتش کند در مورد من فرمود در استان سمنان و گلستان از ابوالفضل ابراهیمی عاشق تر به قرض الحسنه ندیدم و حاج آقای خدامی نیز بارها و بارها مرا تائید کرد 

مرا تائید کرد مرحوم هندی   نباید با فداکاران جفا کرد 

هرچند با وجود مشکلات اقتصادی و گرانیهای موجود و مشکلات کشاورزان و دامداران عزیز و زحمتکش که ناشی از سرمازدگیها و خشکسالیهاست و دست همه را خالی گذاشته است 

طبیعتا مشکلاتی برای همه و همه است و این مشکلات برای همه عزیزان نقاط ضعف شدیدی را بوجود آورده است ما هم با همه توانائیهائی که داشته و داریم تحت تاثیر قرار گرفته ایم 

پس نقاط ضعف طبیعی نمی تواند چیزی از شایستگیهای یک انسان فداکاری همچون تائب کم کند 

شیر شیر است اگر ماده وگرنرباشد 

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد  تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید 

انسان لایق و شایسته که از علم و عرفان سرچشمه می گیرد ریشه در حافظ و قرآن و تورات و انجیل زده است و برای همه روستاهای جهان دعا و آرزوی گلستان شدن دارد 

همه اینها از تائب فردی موثر و مفید و چهره ای درخشان و ارزشمند ساخته و پرداخته است 

تائب از خودش شروع کرده است و بعد به خانواده اش پرداخته است و آنها را هم عاشق خدمات قرض الحسنه و خیریه کرده است و به روستا و شهر و استان و کشور و جهان فکر می کند تا پله به پله بالا برود و جهان را گلستان کند اما اول از خودش و خانواده اش شروع کرده است تا روستایش راگلستان کند و بعد 

اما حمایت و همکاری و عنایت و توجه می خواهد یک عاشق اینچنینی لایق و شایسته بهترین نگاهها است نگاههای ویژه و مخصوص که منتظر می باشد 

من بهترینم بهترین فعال و فداکار اما اگر حمایت و همکاری ضعیف باشد و یا اصلا نباشد من بدترین خواهم شد من در اوج صداقت و ایمان در اوج جوانمردی و فداکاری بدترین می شوم و بار این گناه به گردن شماست و سنگین است خود دانید چون من خودم را نشان دادم حالا نوبت شماست 

بهتر از من در فداکاری وجود ندارد باید جواب خوبی خوبی باشد و بهتر از شما هم در حمایت و همکاری نباید وجود داشته باشد حداقل برای تائب 

من مست غم عشقم با خنده خمارم کن   صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن 

خودم را نشان دادم خودتان را نشان بدهید خودم را به نمایش عمومی و جهانی گذاشتم فداکاریم را جوانمردیم را شب زنده داری و سحرخیزیم را حمایت و همکاری خودتان را به نمایش جهانی با صخا بگذارید تا یک نتیجه خوب و زیبا را همه جهان شاهد باشند 

در تعریف و تبلیغ و تشویق و حمایت و عنایت با صخا از هیچ کوششی دریغ نورزید چون در فداکاری از هیچ کوششی دریغ نورزیدم 

عشق زیاد را در صخا از همه جا پررنگ تر می بینید اگر عادلانه قضاوت کنید و انصاف داشته باشید 

انتقاد با وجود این مشکلات اقتصادی فراوان طبیعتا برای بهترینها هم بوجود می آید اما باید امثال تائب را دانشمندان و ثروتمندان معروف و مشهور جهان حمایت کنند تا هیچ انتقادی برایشان بوجود نیاید چون بهترینها و عاشق ترینها لایق و شایسته انتقاد نیستند 

وقتی تائب عاشق دانشمندان و ثروتمندان جهان است و نام و یاد آنها در صخا هست چرا آنها عاشق تائب نباشند و نام تائب برزبانشان جاری نباشد این از انصاف بدور است مگر پاداش خوبی خوبی نیست پس باید بیشتر بیندیشند و بیشتر فکر کنند مشکل آنهاست خودم را نشان دادم 

آنها باید بدانند که یک روز باید جواب خدا را بدهند ازاینکه پاداش خوبی را به بدی و بی تفاوتی و ضدهمکاری داده اند خودشان می دانند ما مزد توجه و عنایت خود را از خداوند می خواهیم 

من وظیفه ام را به نحو احسن انجام دادم و با زحمت به این مرحله رسیده ام و بهترین فداکار جهان هستم اگر دیگران بهترین حمایت و همکاری را از بهترین فداکار دنیا ندارند مشکل آنهاست و نقاط ضعف من هم در اوج صداقت و ایمان و در اوج فعالیت وفداکاری و جوانمردی به گردن آنهاست آنها گناه کارند آنها خطاکارند و آنها مقصرند خودم را نشان دادم اکنون نوبت شماست 

اینهمه دانشمند و ثروتمند بزرگ و نیکوکار در جهان داریم من گشتم همه آنها را پیدا کردم و مطالعه و بررسی کردم اگر آنها مرا با اینهمه شوق و عشق و فداکاری پیدا نمی کنند مقصر آنهایند 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۴
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی