صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

خیلی زحمت کشیدم تا به این مرحله رسیدم

دوشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۵، ۰۶:۱۱ ب.ظ

گاه راهها و مسیر ها و گذر ها را همه ، می بندند ؛
و از این شیوه پیداست که کسی در راه است ؛
پس ، هرگاه راه ها و درها همه را بسته دیدی ؛ چرا نگران ؟
شاید پای خدا در میان باشد .
یعنی میشه که همش درست بشه.. خداا
آمیــــن

صداقت و ایمان تعصب و غیرت رحم خجالت جوانمردی و فداکاری آدمی هستم که به خاطر خداوند هرکاری می کنم هر حدیث و روایت قشنگ و ارزشمندی شنیدم عمل کردم اوایل ریاضتهای عرفانم بود در سالهای 74-75یک حدیث شنیدم که فرمود آخرالزمان اگر توانستی آتش در دستانت نگه داری دینت را می توانی حفظ کنی من هم آتش روشن کردم و یک تکه برداشتم و آنقدر در دستم بود تا سرد شد اما یکی دو ماه اذیت شدم تا جای زخم آن خوب شد هرچند اشتباه بود اما کردم و بعدها از این کار هم توبه کردم چون به خودم صدمه زده بودم و از خداوند طلب مغفرت کردم 

منظور که برای رسیدن به این مرحله چون استادی نداشتم هرکاری کردم که فکرم را متمرکز نمایم بعضی از ریاضتها اشتباه و خطا بود اما انجام دادم و ریاضتهای خوبی هم بود که مفید و موثر بود مثلا از ابرسج تا بسطام پیاده می رفتم برای زیارت شیخ بایزید بسطامی و قلعه نو برای زیارت شیخ ابوالحسن خرقانی و بعد هم نماز جمعه و جماعت که این واقعا خوب و موثر بود 

و من اگر به این مرحله رسیده ام مدیون آن زحمتها و آن سختی ها می باشم و امروز ممنونم از همه کسانی که به من اعتماد کرده اند امیدوارم بتوانم با جذب و جلب دانشمندان و ثروتمندان جهان جبران و تلافی کنم و همه کسانی که مرا به این مرحله رسانده اند مزدشان را از خداوند می خواهم 

آنان که طلبکار خدائید خودآئید               حاجت به طلب نیست شمائید شمائید

چیزی که نکردید گم از بهرچه جوئید         کس غیر شما نیست کجائید کجائید

درخانه نشینید و مگردیدبه هر در            زیرا که شما خانه و هم خانه خدائید 

خواهید ببینید رخ اندررخ معشوق           زنگار زآئینه به صیقل بزدائید    

منظور من هم از ریاضتهای عرفانی تا تائب شدنم همین بود که زنگارها را با سختی و سوهان متفاوت از همه پاک کنم و صاف همچون آیینه شوم و خداوند را شکر که بعد از اینهمه ریاضت چشمم به صخا افتاد و صخا را با جان و دل از دریای علم و عرفان همچون مرواریدی گرانبها استخراج کردم 

و همه چشمهای قشنگ و زیبای جهان را به صخا دعوت می کنم 

صخا یک مرحله بسیار خوب و ارزشمند بود که بدان رسیدم تا بتوانم شاگردان زیادی را تربیت کنم و خیر و نیکوکار تحویل اجتماع بدهم 

من که ره بردم به گنج حسن بی پایان دوست  صدگدای همچو خود را بعد از این قارون کنم 

اکنون که صحبت از نامهای بزرگ می کنم سخنان دانشمندان و بزرگان جهان را از من می شنوید ایده خوب دارم باعث امید و خشنودی قلبها شده ام 

اکنون که امیدوارم همه دانشمندان و ثروتمندان جهان عاشق من بشوند همه از برکت نام و یاد خداست که اینچنین عاشقش هستم و از همه بیشتر عاشق خدا می باشم 

و هرکاری کرده ام تا عشقم به خداوند را ثابت کنم و او کمکم کرد تا موفق و پیروز شدم 

اکنون نامهای زیبا برزبانم جاری می شود سخنان قشنگ از من می شنوید پندارنیک و گفتار و کردار نیک به جا گذاشته ام همه اینها مدیون ریاضتهای سخت عرفانیست 

می خواهم همه دنیا کمکم کنند تا بتوانم همه روستاهای جهان را گلستان کنم می خواهم همه دنیا را عاشق خودم کنم چون خودم عاشق همه دنیا هستم 

چنان پرشد فضای سینه از دوست   که فکر خویش گم شد از ضمیرم 

باز هم زحمت می کشم تا از این که هستم بالاتر و بالاتر بروم هرچه بالاتر برویم سود و ارزش بیشتری برای مردم خواهیم داشت و قلبهای بیشتری را خشنود خواهیم کرد 

شب و روز نمی خوابم تا ارتباط بیشتری با دانشمندان و ثروتمندان پیدا کنم هرچه ارتباطات من بیشتر باشد صخا بهتر و بیشتر تقویت می شود هرچه مقالاتم در صخا بیشتر باشد عاشقان بیشتری را جذب خواهم کرد تا زودتر به اهدافم برسم 

دیشب از بس نوشتم و خواندم دستهایم درد شدیدی گرفته بود و مجبور شدم روغن شتر مرغ بردستانم بزنم تا کمی دردش کم شود خیلی زحمت کشیدم تا به این مرحله رسیدم 

من مست غم عشقم با خنده خمارم کن   صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن 

همه شما را عاشقانه می بوسم و می بویم امیدوارم خداوند به همه ما کمک کند تا دلسوزتر و نیکوکارتر بشویم و برای مردم ارزشمند باشیم 

 معبودا...نصیرمان باش تابصیرگردیم/بصیرمان کن تا از مسیر برنگردیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۴
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۱)

آقایی که هم اسم و فامیل من هستی ، این شعر زیبا رو ازتون کپی کردم

آنان که طلبکار خدائید خودآئید *    حاجت به طلب نیست شمائید شمائید

چیزی که نکردید گم از بهرچه جوئید   *کس غیر شما نیست کجائید کجائید

درخانه نشینید و مگردیدبه هر در *    زیرا که شما خانه و هم خانه خدائید

خواهید ببینید رخ اندررخ معشوق     * زنگار زآئینه به صیقل بزدائید
پاسخ:
من خیلی خوشحالم و تشکر می کنم ازشما این شعر یک خاطره دارد پانزده سال پیش که از دردهایم با یکی از عزیزان که بسیار باسواد بود در تهران می گفتم و شکوه ها و گلایه هائی که از نامردان داشتم وقتی که تمام شد در پاسخ من این بیت را گفت که واقعا آرام شدم و تسکین یافتم 
آنان که طلبکار خدائید خدائید بیرون زشما نیست شمائید من لذت بردم و دنبال این شعر افتادم و کامل آنرا پیدا کردم 
شعر از مولانا و بسیار خوب و دلچسب و امیدوارم شما هم لذت و استفاده اش را ببری خداوند یار و نگهدارت باشد 
پروردگار به کار و کاسبی شما خیر و برکت فراوان عطا نماید من همیشه در کوهنوردی که می روم مخصوصا صبح ها هنگام طلوع آفتاب چندین بار برای شما مخصوصا دعا کردم که به صخا توجه و عنایت داشتی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی