صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

صخا ازمعجزات علم و عرفان   صخا لطف و عنایتهای یزدان  

برای پسربچه‌ای که تا چهارده‌سالگی چوپانی می‌کرده و حتی بعد از مهاجرت نیز شب‌ها را به ظرف شستن می‌گذرانده چه سرنوشتی را پیش‌بینی می‌کنید؟

داستان زیباترین هدیه‌ای که پرفسور موسیوند دریافت کرده نیز بسیار خواندنی است. او این داستان را چنین نقل می‌کند: «طبق قوانین مرسوم کانادا هدیه دادن به پزشکان و هدیه گرفتن از آن‌ها ممنوع است. یک روز دیدم شخصى از شبکه‌ای کانادایی به دفتر کارم در بیمارستان اوتاوا آمد و بسته‌اى را جلوى من گذاشت که از گرفتنش امتناع کردم. آن شخص خیلى اصرار داشت و همین باعث شد که بسته را باز کنم. هفت حلقه فیلم از همدان و زادگاهم روستاى ورکانه بود که خودشان تهیه کرده بودند. گریه‌ام گرفت و به این فکر کردم که چطور براى یک شبکه کانادایى این قدر زادگاه من و آن خانه محقر سنگى اهمیت داشته که هزاران کیلومتر را طى کنند و از آن فیلم بسازند. آن‌ها این کار را کرده بودند که بدانند واقعا من یک چوپان در دره‌هاى کوه الوند بوده‌ام و این به جرئت مهم‌ترین هدیه زندگى من بود».

پروفسور توفیق موسیونددر روستای ورکانه همدان چشم به جهان گشود مخترع اولین قلب مصنوعی جهان 

دکتر موسیوند رسالت خود را چنین شرح می‌دهد و چه خوب بود که تمامی دانشمندان و پزشکان چنین رسالتی را بر دوش خود نیز می‌دیدند: «برای من آنچه مهم است خدمت به بشر است نه تنها به مردم کشورم بلکه به مردم تمام دنیا. در واقع جز این نیز نباید باشد، رسالت من به عنوان یک پزشک، کمک به بیماران، تعلیم و تربیت پزشکان دیگر و این بار ابداعات و اکتشافاتی است که بتواند به نوعی به بشر کمک کند».

بهترین عاشق دانشمندان را اینک بشناسید تائب سرپرست قرض الحسنه صخا که عاشق دانشمندان و ثروتمندان مشهور جهان است و زندگینامه آنها را خیلی دقیق بررسی و مطالعه می کند تا بتواند با کمک آنها به اهداف خداپسندانه و بلند خودش در قالب قرض الحسنه و خیریه برسد 

تائب عارف و عاشق بهترین مطالعات خودش را در زندگی دانشمندان و ثروتمندان معروف و مشهور جهان دارد و صخا را پرکرده است از نام آن بزرگواران تا خیر و برکت بگیرد و به آرزوهای زیبای خودش برسد 

صخا خدمتی همراه باصداقت و ایمان می باشد  تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید و تائب از نظرات و ایده های خوب دانشمندان بهره ها برده است و به شما انتقال داده است تا شما هم بهره مند شوید و همه را بهره مند سازیم 

تائب هم هدفش کمک به همه روستاهای جهان است با قرض الحسنه که همه دردها را تسکین باشم 

البته او کسی نیست که گذشته خود را انکار کرده یا از آن احساس پشیمانی کند، به همین دلیل وقتی برای همایش بین‌المللی بوعلی‌سینا بعد از 37 سال به ایران سفر می‌کند چنین می‌گوید: «آمده‌ام تا سرى به زادگاهم، ورکانه، بزنم و گله گوسفندها را ببینم و به آسمان صاف و پرستاره خیره بشوم و یک بار دیگر به سال‌هاى دور کودکى‌ام بازگردم و آن نقطه عزیمتى را بیابم که هرگز فراموشش نکرده و نمى‌کنم. راستش من با یاد کودکى آرامش پیدا مى‌کنم. آنجا هم همیشه دنبال خاطراتى بوده‌ام که در دنیاى مدرن و پیچیده به من آرامش بدهد که آن‌ها را در چوپانى و همان شب‌هاى مهتابى مى‌یافتم. چوپانى انسان را به اصل خود و خدا و طبیعت نزدیک مى‌کند».

روستای ورکانه علاوه بر آن که مقصد خوبی برای گردشگری است، زادگاه نابغه ی جهان و اولین مخترع قلب مصنوعی در دنیاست: پرفسور توفیق موسیوند. موسیوند در سال 1315 در این روستا به دنیا آمد. او در کودکی برای کمک به خانواده اش به چوپانی پرداخته و هر روز مسیر طولانی ورکانه به همدان را (روستای ورکانه در 20 کیلومتری جنوب شرقی شهر همدان قرار دارد) برای تحصیل طی می کرده است. او با تلاش و پشتکاری که داشت باعث سرافرازی ایران و روستای زادگاهش «ورکانه» شد و به عنوان یکی از دانشمندان برتر جهان شناخته شد. اکنون موسیوند رئیس بخش قلب و عروق انستیتو تحقیقات قلب دانشگاه اوتاوا (کانادا) است و عضو افتخاری فرهنگستان علوم پزشکی ایران.
پرفسور موسیوند در سال 1381 برای حضور در همایش بین المللی بوعلی سینا به زادگاهش در ورکانه می آید. در زمان اقامت خود چهره ی زادگاه خود را با هزینه ی شخصی تغییر می دهد و با احیای خانه های قدیمی و متروک و کوچه های سنگفرش شده ی مسطح، روح تازه ای در کالبد ورکانه می دمد. 
من از همه دانشمندان و ثروتمندان جهان مخصوصا ابرسج دعوت می کنم تا از قرض الحسنه صخا در ابرسج حمایت کنند و با همکاری خداپسندانه با تائب سرپرست صخا باعث تقویت این ایده بزرگ شوند تا از این طریق همه روستاهای جهان را گلستان کنم من یک ایده بسیار خوب برای روستاهای جهان دارم و برای اولین بار روستاهای جهان را مد نظر گرفته ام و دعا و آرزو کرده ام که موفق شوم 
من برای پروفسور موسیوند گرامی و خانواده محترمش آرزوی صحت و سلامتی دارم و به آنها می گویم که عاشق شما و همه دانشمندان و ثروتمندان معروف و مشهور جهان هستم تا بتوانم با جذب و جلبشان همه روستاهای جهان را گلستان کنم معجزه عشق کار خودش را خواهد کرد و هرچه از خدا بخواهیم بدون شک عطا می کند 
و من از خدا می خواهم که به من توفیق گلستان کردن ابرسج و همه روستاهای جهان را بدهد و همانطور که من عاشق همه دانشمندان و ثروتمندان جهان هستم آنها را هم عاشق تائب سرپرست قرض الحسنه صخا بگرداند
صخا کارعشق است و عشق کار خودش را می کند 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۴
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی