صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

نشانه های بلوغ فکری

چهارشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۳۵ ب.ظ

بسیاری از افراد هستند که دیر به بلوغ فکری می رسند و هستند افرادی که خیلی زود به بلوغ فکری می رسند و این خیلی خوب است و خداپسندانه و مردم پسند است 

نشانه های بلوغ فکری از نظر تائب که خیلی زود و در سن بسیار کم به این توفیق دست یافت خواندنی و جالب می باشد مخصوصا برای نوجوانانی که دوست دارند به بلوغ فکری برسند اما نمی توانند حتما با تائب یار شوند نتیجه می گیرند چون تائب از بهترین پدر و مادرها هم دلسوزتر می باشد وقتی که با تائب در صخا گرم و گیرا شدید به این مهم پی می برید و خیلی زود پیشرفت و رشدو شکوفائی را در خودتان احساس می کنید در مطالب و مقالات مختلف تائب رمز و رازهائی نهفته است که برای تشنگان بهترین نوشیدنی خواهد بود 

علاقه به فرهنگ و ورزش یکی از راههای بلوغ فکری است که هر هزینه ای که در این راه صرف می شود به بلوغ فکری نوجوانان و جوانان کمک می کند 

توجه و عنایت به سالخوردگان در بلوغ فکری افراد بسیار موثر است رحم و غیرت و خجالت سه فاکتور مهم برای رشد شما و بلوغ فکری شما موثر و مفید می باشد 

من دعا می کنم و آرزو دارم که بتوانم همه نوجوانان و جوانان را در سطح عالی و در همان سن کم در بلوغ فکری مشاهده کنم به همین منظور قرض الحسنه و خیریه صخا را افتتاح کردم و از همان کودکی فرزندانم را مجبور به این کار کردم و صحبت و سخن خانواده ما پیرامون همین کار است 

و البته نتیجه های خوبی هم گرفته ام که بچه های من و اقوام و دوستانم همه از برکت قرض الحسنه صخا به بلوغ فکری خوبی رسیده اند که کاملا رضایت بخش است 

قرض الحسنه و خیریه و حمایت و همکاری از چنین مجموعه و چنین انسانی همچون تائب در بلوغ فکری شما بیشترین تاثیرات را خواهد داشت پس خودتان از تائب در صخا حمایت کنید و بزرگترهای خودتان را به حمایت و همکاری مجبور نمائید و در تشویق و تبلیغ صخا کوشا باشید حتما خداوند نظر و عنایت می کند و شما در سنین پائین یک مرد خواهید شد که از خودتان و زندگی و همه چیز لذت خواهید برد و دعاگوی تائب در صخا تا آخر عمرتان خواهید بود 

پس در خواندن و توجه و عنایت به صخا از هیچ کوششی دریغ نورزید و صخا را مورد بررسی و مطالعات بیشتری قرار بدهید تا خیر و بهره اش را ببرید 

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد  تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید 

حمایت و همکاری و عنایت و توجه به تائب در صخا خیلی زود شما را به بلوغ فکری می رساند چون خداوند از شما راضی و خشنود خواهد شد 

منشاء بسیاری از مشکلات نداشتن و نرسیدن به بلوغ فکری است و تاکید تائب به همین علت است دلسوزی تائب سرپرست قرض الحسنه صخا به همین منظور است هزینه های سنگینی را خانواده ها به خاطر نرسیدن به بلوغ فکری پرداخت می کنند 

باید بچه ها یاد بگیرند که به عمه ها و خاله ها و دائی و عموها کادو بدهند این در بلوغ فکری آنها تاثیر گذار است نباید هزینه های بیهوده و رفیق بازیهای بیهوده انسان را از رشد و بلوغ فکری باز بدارد 

من هفت هشت ساله بودم مادربزرگم که سال 72مرحوم شد از نوشابه خوشش می آمد هروقت دیدنش می رفتم یک نوشابه می گرفتم و برایش می بردم خیلی خوشحال می شد 

چه اشکالی دارد بچه ها یاد بگیرند به حتی پدر و مادرشان مادربزرگها و پدربزرگهایشان چنین توجهی داشته باشند تا خیلی زود بزرگ شوند و به سن عقل و رشد و کمال برسند

وقتی که شما به سن سربازی رسیده اید و یا حتی چند سال بالاتر هیچ کس از شما خیر و بهره ای ندیده است چگونه انتظار دارید به بلوغ فکری برسید توجه داشته باشید  

تفکرات کودکانه بسیار خطرناک است پس بهتر است خیلی زود به بلوغ فکری برسیم و حقایق را درک کنیم و قبول کنیم و دست از بازیگوشی برداریم

تائب کسی است که در سن بیست و یک سالگی حافظ و قرآن و کشکول شیخ بهائی و تورات و انجیل و همه و همه کتابهای عرفانی و روحانی را زیرورو کرده بود 

نماز شب و سحرخیزی و اذان و روزه های مستحبی تائب زبانزد همگان بود در این سن موفق به افتتاح یک خیریه و قرض الحسنه مجزا شده بود اینها افکار انسان را پرورش و رشد می دهد 

از همان سن کم کوهنوردی و پیاده روی داشتم و خودم را علاقمند کردم تا به امروز و روز بروز بیشتر و بهتر عمل کردم و امروز کوهنوردی من زبانزد همگان است و اهمیت فراوانی هم می دهم 

من که ره بردم به گنج حسن بی پایان دوست  صدگدای همچو خود را بعد از این قارون کنم 

زحمت بکشید از خوبانی همچون تائب و کارهای خوبی همچون صخا حمایت کنید علاقه خودتان را نشان بدهید طبیعتا به بلوغ فکری خواهید رسید 

 فرد پخته با اخلاق است؛ یعنی یک سلسله اصول اخلاقی را درونی کرده و تحت هر شرایطی خود را ملزم به رعایت آنها می داند.

 فردی که به بلوغ فکری رسیده، در قبال خودش و خانواده اش مسئولیت پذیر و در صورت اشتباه کردن نیز انتقادپذیر است.

چنین فردی خودخواه و خودمحور نیست و توانایی تطبیق با شرایط و محیط پیرامونش را دارد.

فرد پخته، مسائل زندگی اعم از شخصی، اجتماعی و سیاسی را درک و با آنها عاقلانه برخورد می کند، نه احساسی و هیجانی.

یک فرد بالغ برای وقت خود ارزش زیادی قائل است و آن را با رفتارهای سبک و سفیهانه مثل دخالت در کار دیگران، هدر نمی دهد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۶
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی