صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

به تنهائی به اندازه صدها نفر همت و تلاش کردم و دربدترین شرایط با کمترین امکانات یک صدا از خداوند بنام صخا گرفتم و درجهان فریادزدم 

با بدترین شکنجه ها و عذابها همراه شدم و بدترین ضدهمکاریها نتوانست سدراه پیشرفت و رشد و شکوفائیم شود تا به اینجا رسیدم از سال 1372که در قالب قرض الحسنه به مردم خدمات ارائه دادم شاهد اذیت و آزارهای فراوانی بودم که به هیچ وجه از پا درنیامدم 

و حتی در اوج بحرانها و آشفتگیها با همت در راه فرهنگ وورزش خودم را محکم و استوار نگه داشتم تا فریادم بگوش دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های جهان برسد 

با اوج گرفتن در علم و عرفان و اشعار شاعران و آیات پروردگار شاعر و نویسنده و عارف و عاشق شدم و با این تفاسیر به فعالیت و فداکاری پرداختم 

و خانواده فداکارم خالصانه یار و یاورم شدند تا دستهای غیب از آستین ابرمردان جهان بیرون بیاید 

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد  تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید 

چندین سال سخت و جان شکار کارآفرین شدم تا به امید خداوند روزهای خوب و روشنی را در آینده ای نزدیک شاهد باشم 

خداوند وعده های خوبی درنهان و آشکار به فداکاران و جانبازان داده است و بسیاری هستند که شک و شبهه دارند و پشت انسانهای فداکاری همچون تائب را با ضدهمکاری و بی تفاوتی خالی می کنند و یک روزخجالت خواهند کشید و ازحسرت و غصه آب خواهند شد 

در این شرایط دشوار و سخت شاهکار کردن جایزه بین المللی می خواهد نه اینکه با طعنه ها و سرزنش ها و انتقادهای نابجا و بی مورد باعث اذیت و آزار عاشقانی همچون تائب بشویم 

وقتی خداوند و یاران با وفایش به عاشقان و خالصان سرزنش و گلایه ای ندارد و آنها را به صبر و شکر جمیل دعوت می کند و آنها را دلداری می دهد تا وقت یاری برسد کسی حق ندارد عاشقان و فداکارانی همچون تائب را بیازارد چون همه چیز دست خداست و خداوند صاحب و مالک ما انسانهاست و تقدیر و سرنوشت ما بدست خداست 

و خدا به پیامبران در برابر طعنه های مردمان دلداریشان می داد که بررنج و آزار و طعنه های آنها استقامت داشته باشند چرا گنجی برآنها فرونمی افتد چرا باغی بزرگ ندارند چرا فقیر و ناچیز هستند چرا دستبندهای طلا ندارند و چرا فرشته ها برآنها نازل نمی شوند 

و خداوند دربرابر همه این طعنه ها پاسخ های مناسب را می دادند و به پیامبران دلداری دادند 

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد  تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید 

مغرضان و مغروران و منفوران سعی کردند مرا به چشم نظر و دلهای سیاه گرفتار کنند اما خداوند با دستهای غیب یاریم کرد و نتوانستند کارساز بشوند همه تلاش خودشان را کردند و حیرت و تعجب خودشان را به من می رساندند که چگونه خداوند کمکش می کند 

بانگ گاوی چه صداباز دهد عشوه مخر   سامری کیست که دست از ید بیضاء ببرد 

خداوندا با تقویت هرچه بیشتر صخا قلبهای قرض داران و بسیاری از مردم ما را در ابرسج و روستاهای جهان خشنود ساز چون صخا در همه روستاهای جهان طرفدار دارد چون عاشق روستا و مردمان روستاست و عاشق حمایت و همکاری با کشاورزان و دامداران زحمتکش می باشد 

پس طبیعتا کشاورزان و دامداران هم عاشق صخا می باشند آرم و پرچم صخا در همه روستاها وجود دارد و این را در وبلاگها راحت و آسان مشاهده می کنید 

Image result for ‫کارات حرف نداره‬‎

Image result for ‫بهترین سایت و وبلاگ‬‎

90

6

11

Image result for ‫روستاها‬‎

Image result for ‫روستاها‬‎

Image result for ‫روستاها‬‎Image result for ‫روستاها‬‎

Image result for ‫روستاها‬‎


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۳۰
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی