صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

قدرت اشعار حافظ درصخا

شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۲۲ ب.ظ

فداکاری تائب به امید خداانجام شد و شما هم به امید خدا حمایت و همکاری کنید خداوند به امید شما دانشمندان و ثروتمندان و هنرمندان و ورزشکاران به تائب توفیق فعالیت و فداکاری داد مبادا در این امتحان مردود شوید و نمره کم بگیرید معلم خداست و تیزبین و ارحم الراحمین 

اشعار حافظ بوی صداقت و ایمان می دهد بوی عشق و شور و سازندگی می دهد بوی تقویت و ترغیب و تشویق می دهد بوی جذب و جلب افراد دانشمند و نوانا می دهد صخا بوی شهد و شکر می دهد 

من قرض الحسنه و خیریه صخا را مزین به اشعار حافظ کرده ام که خداوند از برکت این اشعار ناب و زیبا و دلنشین و مردم پسند به من خیر و برکت بیشتری عطا نماید تا این عطا و بخشش را به مردم هدیه کنم و قلبهای فراوانی را شاد و خرسند نمایم 

صبر کن حافظ به سختی روزوشب   عاقبت روزی بیابی کام را 

همه حافظ دوستان را از سراسر جهان به این قرض الحسنه و خیریه صخا دعوت می کنم من حافظ دوستان را خالصانه و عاشقانه می خوانم تا نمایش خوبی از حمایت و همکاری بنام حضرت حافظ و برای اولین بار درجهان داشته باشند هیچ کس در هیچ مجموعه ای اینگونه از مردمان دعوت نکرده بود دراصل تائب در صخا متفاوت از همه سرپرستان کارهای خیرخواهانه است 

من هرسه روز یک ختم حافظ داشتم کاری که کمتر کسی می تواند با چنین عشقی انجام بدهد و من برای اولین بار در جهان این عمل انساندوستانه را انجام دادم و از شاعر توانا و بلنداوازه خودمان بی نهایت استفاده کردم و توانائیهای خودم را بعنوان یک سرپرست کارخیرخواهانه و خداپسندانه اینچنین بالا بردم و به اوج رساندم و با اشعار زیبای حافظ قرآن را خواندم و معنا و تفسیر کردم در اصل حافظ پشتوانه آیات قرآن من بود 

من قرض الحسنه را با اشعار حافظ تفسیر کردم و چرخاندم و به مردم خدمات ارائه نمودم اکنون هم از حافظ دوستان طلب حمایت و همکاری دارم تا بتوانم راحت و آسان به مردمان خدمت کنم من بنام حافظ از شما یاری می خواهم صخا وقتی بنام حافظ مزین است باید با این پشتوانه قوی غم و رنجی بابت ارائه خدمات آسان نداشته باشد چون انسانهای بسیار دانشمند و ثروتمندی در جهان عاشق و کشته و مرده حافظ هستند 

انسانهای زیادی از خارج از ایران در همه جای جهان عاشق حافظ هستند من بریسمان الهی محکم چنگ زده ام و حافظ همان ریسمان الهی می باشد که مرا در قرآن محکم و استوار و شیفته کرد من مدیون حافظ هستم 

حافظا درکنج فقر و خلوت شبهای تار  تابود وردت دعا و درس قرآن غم مخور 

من که ره بردم به گنج حسن بی پایان دوست   صدگدای همچو خود را بعد از این قارون کنم 

با دلارا می مرا خاطر خوشست  کز دلم یکباره برد آرام را 

حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حدمصر و چین و به اطراف روم و ری 

بدین شعر تروشیرین زشاهنشه عجب دارم   که سرتاپای حافظ را چرا در زر نمی گیرد 

مرا به کشتی باده نشان ای ساقی که گفته اند نکوئی کن و در آب انداز 

من همه حافظ دوستان توانا را به صخا در ابرسج دعوت می کنم تا در تقویت این مجموعه عرفانی و روحانی با من حمایت و همکاری داشته باشند صخا بوی اشعار ناب حافظ دارد و من از این بابت بسیار خوشحال و خرسندم 

من از همه حافظ دوستان در سراسر جهان می خواهم که از هرگونه تبلیغ و تشویقی دریغ نورزند و از همه هنرمندان و نویسندگان و نقاشان و خطاطان ماهر و توانا می خواهم هنر خودشان را درباره صخا به نمایش جهانی بگذارند و ارائه بدهند 

صخا باید به نحو احسن تبلیغ گردد چون به اشعار حافظ عمل شده است و در عمل خدمتگزار خوبی برای مردم بوده ام صخا معجزه و کرامات اشعار حافظ است چون این اشعار مرا تحریک به خدمات قرض الحسنه نمود به من ایمان و همت و قدرت داد 

اشعار حافظ به من دل دریا و قلب شیر عطا کرد که راحت و آسان با این همه مشکلات کنار آمدم و این همه رنجهای راه برایم آسان شد وگرنه خدمات خیریه و قرض الحسنه آنهم در این وضعیت اقتصادی بسیار سخت و جان شکار است با وجود ضدهمکاریهای طاقت فرسا و با وجود مشکلات معوقات و دیرکردها که نمی گذارند آسان و راحت جوابگوی دیگرخواسته های بجا و شایسته همه عزیزان باشیم و باعث سوء تفاهم ها و سوء ظن ها می شوند همه این مشکلات را با اشعار حافظ به امید روزهای خوب و خوش و پرخیر و برکت تحمل می کنم و خانواده فداکارم را هم تشویق به صبر و شکرجمیل کرده ام و به آنها گفته ام معجزات اشعار حافظ و آیات پروردگار باعث جذب و جلب های خوبی در جهان برای صخا خواهند شد حالا می بینید و آنها هم اعتماد و اعتبار به وعده های من کرده اند و با ذوق و شوق فراوان و به امید خداوند جانانه فعالیت و فداکاری می کنند و بالاتر از توانشان زحمت می کشند 

صبر کن حافظ به سختی روزوشب  عاقبت روزی بیابی کام را 

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد  تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید 

یعنی بیا که آتش موسی نمود گل   تا از درخت نکته توحید بشنوی 

حافظ خام طمع شرمی از این قصه بدار   عملت چیست که فردوس برین می خواهی 

اگر خدمات خوب و آسان و راحت از صخا طلب می کنیم تائب طلب حمایت و همکاری بی بهانه و بی ریا کرده است به اندازه حمایت و همکاری و عدم ضدهمکاری خدمات آسان تر و آسان تر و آسان تر خواهد شد پس بیشتر فکر کنیم و بیشتر بیندیشیم و کمتر گلایه و ناسپاسی داشته باشیم عدم حمایت و همکاری دانشمندان و ثروتمندان و ضدهمکاری و معوقات وام گیرندگان برروی ارائه خدمات راحت و آسان تاثیر می گذارد 

حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد  خوبان را هرگز متهم نکنیم 

Image result for ‫حافظ‬‎

Image result for ‫حافظ‬‎

Image result for ‫حافظ‬‎

Image result for ‫حافظ‬‎

Image result for ‫حافظ‬‎

Image result for ‫قدرت اشغار حافظ‬‎

Image result for ‫قدرت اشغار حافظ‬‎

Image result for ‫قدرت اشغار حافظ‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۳۰
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی