صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

با نام و یاد خداوند و شاعران و ستاره های علم و عرفان نوشتم به عشق آنها خوب و با حوصله بخوانید و بهره ببرید متشکرم خداوند به شما عوض بدهد 

من آیات پروردگار را زیاد مطالعه و بررسی کرده ام سی سال شبی دو سه ساعت بیشتر نخوابیده ام و همه اش در مطالعه و بررسی آیات پروردگار بوده ام و با این ذوق و شوق صخا را افتتاح کرده ام و درقالب قرض الحسنه و خیریه به مردمان خدمت کرده ام 

و معجزات و کرامات بسیاری هم به مردم نشان داده ام وامهای خوب و آسان و حیرت انگیز که بی نظیر و جالب و در نوع خودش بی سابقه بوده است و اگر کم و زیادی هم در کار دیده شده است مشکل ضدهمکاریها و بی تفاوتیها بوده است 

که مرغ بریان حضرت موسی را هم تحت تاثیر قرار می دهد پس اگر حمایت و همکاری زیاد باشد و شکر و سپاس در کار باشد حتما خدمات آسان و راحت مشاهده خواهد شد و هیچ گونه سختی در کار دیده نخواهد شد 

پس این فداکاری را با تبلیغ و تشویق جواب بدهیم و افراد دانشمند و ثروتمند را به عنایت و توجه تحریک کنیم دانشمندان و ثروتمندان را عاشق تائب در صخا کنیم عاشق صخا و تقویت این مجموعه قرض الحسنه و خیریه نمائیم 

تائب در صخا عاشقانه و داوطلبانه به یاری خداوند بلند شده است به یاری مردمان برخواسته است خوشحال و خشنود و با سجده های شکر به مردم وام می دهد پس با سجده شکر حمایت و همکاریش کنیم 

من به خودم وعده داده ام که حتما خداوند بهترین پشتیبان است و خودم با این باور دل به دریا زده ام و با قلب شیر به میدان قرض الحسنه قدم نهاده ام من به آیات پروردگار که خداوند بهترین حافظ و پشتیبان است اعتبار و اعتماد کرده ام من به دعاهای وقت سحر و هنگام بارش برف و باران اعتماد کرده ام من به دعاهائی که وقت طلوعو غروب خورشید برای خیر و برکت و جذب و جلب دانشمندان و ثروتمندان کرده ام اعتماد و اعتبار نموده ام 

من به خانواده ام به پشتوانه آیات پروردگار دستور فعالیت و فداکاری داده ام و همه را به خدمتگزاری در قالب قرض الحسنه و خیریه دستور داده ام و البته انها هم اعتماد و اعتبار کرده اند و بالاتر از توانشان جانبازی کرده اند و نمایش خوبی داشته اند 

پسر من نوجوانی و جوانی و سلامتیش را وقف و خرج و هزینه صخا کرده است و به دستورات من احترام گذاشته است دخترم هم همینطور دستورات مرا در صخا اطاعت کرده است همسرم به من و فرمان قرض الحسنه و خیریه من اعتماد و اعتبار کرده است و اطاعت نموده و ازدل و جان پشتیبان و حامی من در صخا می باشد و استراحت و تفریح و تنوع خودش را در صخا گذاشته است 

و به شب زنده داری و سحرخیزی و ثوابهای قرض الحسنه اعتماد کرده است و برسختی هایش به امید خداوند استقامت نشان داده است 

و هربار فشارها زیاد بوده است از من سوال کرده اند که این وعده های خداوند کی می رسد این جذب و جلب هائی که وعده داده ای کی می رسد این تالیف قلوب دانشمندان و ثروتمندان کی انجام می گیرد و من هربار به انها گفته ام بزودی خواهید دید زمانش دست خداست 

و حتما می رسد چون خداوند حتما به وعده هائی که داده است عمل می کند و بهترین پشتیبان برای نیکوکاران عالم است و حافظ اعتبار و آبروی فداکاران است و من به پشتوانه اشعار شاعران و آیات پروردگار به همه قول و وعده داده ام 

برادرم جوانی و سلامتیش را وقف و خرج صخا کرده است و دربست در اختیار صخا بوده اند من از همه عزیزانم که به من که عارف و عاشق و شاعر و نویسنده و فداکار شدم اعتماد کردند و اعتبار کردند تشکر و قدردانی می کنم و حتما با کمک خداوند و فرشتگان و افراد صالح بزودی جبران و تلافی خواهم کرد همانطور که پیامبران و اولیاء خدا با یارانشان تلافی و جبران کردند 

پس همه باید اعتماد و اعتبار کنند و شک و شبهه در کار خیرخواهانه و انسان خیرخواه روا نیست باید با حمایت و همکاری صمیمانه منتظر وعده های خداوند در صخا باشیم و از آنهائی هم که قول همکاری و حمایت داده اند می خواهیم زودتر به وعده هایشان عمل کنند تا بیشتر از اینها مردم منتظر نباشند و خیلی زود پاسخ سوالات و جوابهای خودشان را بگیرند و خیلی زود خوشحال و خشنود گردند 

خودم را نشان دادم اکنون نوبت شماست 

خودم را نشان دادم حالا نوبت توست 

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد  تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید 

من برای جذب و جلب نظر پروردگار همه کارهائی را که لازم بود انجام دادم آنهم به نحو احسن انجام دادم حرکت کردم خدمت کردم دعوت کردم استقامت کردم محبت کردم غیرت کردم خجالت داشتم طلب خیر و برکت کردم و بسیاری از این قبیل 

تا درخت دوستی برکی دهد    حالیا رفتیم و تخمی کاشتیم 

صخا از معجزات علم و عرفان   صخا لطف و عنایتهای یزدان 

خداوند را شاکرم که به مردم در قالب قرض الحسنه و خیریه وعده های خوب و گره گشا و نان رسان و مشکل گشا داده ام خداوند را شاکرم که مردمان جهان را دانشمندان و ثروتمندان جهان را دعوت به حمایت و همکاری در صخا کرده ام که به مردم خدمات آسان و راحت ارائه بدهم 

خداوند را شاکرم که در قرض الحسنه و خیریه فعالیت و فداکاری و جنب و جوش داشته ام و خداوند را شاکرم که مقالات بسیار زیادی در سطح جهانی ارائه نموده ام و مسئولیت را از دوش خودم برداشته ام و فداکاری حمایت و همکاری می خواهد تا دو طرف ترازو مساوی شود 

خداوندا من به پشتوانه آیات دلنشینت به مردمان وعده های فراوان داده ام و زیباترین و بهترین همتها و تلاشها را شبانه روز به نمایش جهانی گذاشته ام امیدوارم در عمل به این وعده ها مرا نزد خودم و خانواده ام و دوستان و اقوامم و همه قرض داران و همه کسانی که به من در قالب یک عارف و عاشق و شاعر و نویسنده و فداکار اعتماد و اعتبار کرده اند سربلند و سرافراز نمائی تا نوجوانان و جوانان زیادی تشویق و ترغیب به فعالیت و فداکاری در راه خودت شوند خداوندا به من ایمان و همت و قدرت لازم را عطا بنما خداوندا قلبهای دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های معروف و مشهورت را به صخا متمایل گردان تا به وعده هایم عمل کنم و قلبهای زیادی را خشنود و راضی گردانم 

خداوندا مرا نزد شیطان و یاران شیطان که در رنج و اندهم انداختند خوار و ذلیل نفرما کسانی که همچون مغرضان و مغروران و منفوران با نیش و طعنه های خودشان مردم را از راه پرنور قرض الحسنه و خیریه صخا دور نگه می دارند و البته پشیمان خواهند شد چون بد امتحانی در کار است 

و خداوند خیلی دقیق و زیبا نگاه ویژه و مخصوص دارد 

دیدی آن قهقه کبک خرامان حافظ     که زسرپنجه شاهین قضا غافل بود 

کسی مثل تائب به پشتوانه آیات خداوند به مردم وعده های خیر و برکت و رحمت می دهد و کسانی همچون مغرضان و مغروران و منفوران سدراه این خوشبختی و سعادت می شوند وای به حال آنان که وعده های خداوند را به تاخیر می اندازند و مردم را به شک و شبهه می اندازند وای بحالشان 

که جواب ثانیه های تاخیر را هم باید بدهند جواب خشم و قهر و غضب پروردگار را باید بدهند نیکوکاران لایق و شایسته حمایت و همکاری هستند نه ضدهمکاری چون ضدهمکاری سوء تفاهم و سوء ظن بوجود می آورد پس باید فکر کنند که چه کار خطرناکی انجام می دهند باید هرچه زودتر تلافی و جبران کنند وگرنه خداوند هرگز نخواهد بخشیدشان 

جواب زحمتها و بی خوابیهائی را که به فداکاران و نیکوکاران داده اند را باید هرچه زودتر بدهند آنها باعث غم و غصه و بی خوابی و اذیت و آزار فداکارانی همچون تائب و خانواده فداکارش شده اند انها که با شیطنت مانع و سدراه حمایت و همکاری مردم شده اند باعث ضدهمکاری مردم شده اند وای به حالشان وای به حال خودشان و خانواده اشان که نصیحتشان نکردند و در دشمنی یار و شریکشان شدند و دمار از روزگار فداکاران در آوردند و چشمهایشان را از کاسه در آوردند و جانشان را به لبشان رسانده اند و باعث خفت و خجالتشان گردیدند 

و هزینه ها و تاوانهای سنگینی را به فداکاران در اوج صداقت و ایمان تحمیل کردند باید جبران کنند وگرنه هرریال و تومانی را که تائب بخاطر آنها در صخا تاوان داده است برپهلوها و پشتشان فرشتگان عذاب خواهند زد و داغشان می کنند 

خداوند به امید شما دانشمندان و ثروتمندان به تائب توفیق فعالیت و فداکاری داده است چون وظیفه شما حمایت و همکاریست به فریاد تائب با صخا دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های مشهور باید برسند تا تائب راحت و آسان به فریاد قرض داران برسد

همه نویسندگان و شاعران و هنرمندان و خطاطان و نقاشان جهان باید تائب را در صخا یاری کنند خداوند به امید همه شما عزیزان به تائب توفیق فعالیت و فداکاری داده است تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنیدمواظب و مراقب این امتحان الهی باشید   

Related image

Related image

Image result for ‫وعده های تائب‬‎

Image result for ‫وعده های تائب‬‎

Related image

Image result for ‫وعده های تائب‬‎

Image result for ‫وعده های تائب‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۳۰
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی