صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

تائب بنام و یاد خداوند و فرشتگان و پیامبران قدم در راه قرض الحسنه و خیریه گذاشته است 

و هرگز بدون سجده شکر برسختیهای این کار نبوده است 

و همیشه بنام و یاد خداوند تبلیغ و تشویق کرده است دعا و آرزوهای خیر و برکت داشته است چون کاربرای رضای خداست نیت صداقت و ایمان است پس التماسها و خواهش ها هم طبیعتا باید برای رضای خداوند باشد منظور و هدف گره گشائی و مشکل گشائی و نان رسانی است 

صبر و شکر جمیل برسرزنش ها و طعنه ها و غیبت ها و تهمت ها هم برای رضای خداست چون در راه خداوند قدم برداشتن استقامت و بردباری لازم دارد 

تائب هرگز نمی خواهد دلی بشکند قلبی ناراضی باشد اگر می شود حتما کار خداست دلیلی دارد که خداوند خودش به نحو احسن جبران خواهد کرد چون تائب از جوروجفا و ظلم و ستم بیزار است 

پیامبر هرگز دلش نمی خواست یارانش سختی و عذاب ببینند شکنجه ببینند اما شنیده ایم که می دیدندو کار خدا بود خداوند اینطور می خواست 

حضرت موسی هم یارانش در شکنجه بودند پسرانشان را می کشتند و زنان و دخترانش را به بردگی می بردند واذیت و آزار می شدند اما صبر و شکر جمیل می کردند و نمره بیست از خداوند می گرفتند ما هم باید همینطور باشیم 

نباید بخاطر مشکلاتی که معوقات و یا کسانی با ضدهمکاری درست می کنند از تائب در صخا دلگیر بشویم باید به یاد داشته باشیم که تائب یک عارف و عاشق و شاعر و نویسنده است یک فداکار است و هرگز دوست ندارد کسی اذیت شود دیروزود شود اگر می شود حکمتی دارد 

من همیشه دعا می کنم ابرمیلیاردرها و سوپرپولدارها از صخا حمایت کنند صخا را تقویت کنند تا خدمات آسان ارائه بدهم اگر خداوند فعلا نخواسته است تقصیر من نیست من وظیفه ام دعا کردن و همت و تلاش کردن است باید منتظر لطف و عنایت خداوند باشیم 

تائب بنام و به یاد خدا و فرشتگان و پیامبران عاشق بندگان خدا شده است اگر خداوند قبول کند وحمایتش کند فداکاری کرده است تا به سهم خودش روستایش و روستاهای جهان را گلستان کند البته با کمک انسانهای دانشمند و ثروتمند این ایده اش را به پیش خواهد برد 

تائب در صخا عاشق خدمات آسان است عاشق گره گشائی و نان رسانی است 

اگر یکی دست خالی و دلگیر از صخا بیرون برود تائب قلبش از همه زودتر می شکند تائب از همه زودتر اذیت می شود 

اگر تائب نیتش نانرسانی و کارآفرینی نبود چرا سی سال شبی دو سه ساعت بیشتر نمی خوابد چنین شخصی لایق وشایسته بهترین حمایتها و عنایتها و تشویق ها و ترغیبها نیست با اینکه تائب از نظر مالی بی نیاز بود و هرگز احتیاج نداشته است همه این را در ابرسج می دانند اما 

مومن اگر خدا دهدش نان و نعمتی   سهمی دهد به مردم وتنها نمی خورد 

تائب عاشق مردم است عاشق بندگان خداست تائب دوست دارد جذب و جلب کند و از انسانهای توانا در سراسر جهان بسود ناتوانان کمک وحمایت بگیرد 

تا روز مرگ اینکار را به لطف خدا خواهد کرد تائب می خواهد با زحمت و تلاش و بی خوابی از این دنیا برود 

صخا خدمتی همراه با صداقت وایمان می باشد   تائب فداکاری کردشما هم همکاری کنید 

تائب سردردهای زیادی در این راه بخاطر ضدهمکاریها کشیده است دائما در این سی سال گذشته سردرد داشته است و همیشه مریض بوده است اما با کوهنوردی و سحرخیزی و ورزش و فرهنگ تحمل کرده است تا خداوند و فرشتگان و افراد صالح از سراسر دنیا جبران و تلافی کنند 

و شاهدهای زیادی ذر ابرسج هستندکه تائید می کنند 

من بخاطر قرض داران و دردمندان حاضرم روزی صدبار بمیرم و زنده شوم سردردرهای من بخاطر کودکان و سالخوردگان مظلوم و معصوم بوده است و فدای یک تار موی آنها اگر خدا قبول کند که امیدوارم خدا قبول کند و خیر و برکت به صخا بدهد تا من فدای همه عزیزان زحمتکش روستا های جهان بشوم فدای همه کشاورزان ودامداران گرامی امیدوارم هرروستا یک تائب و یک صخا داشته باشد تا با تقویت دانشمندان و ثروتمندان همان روستا همه مشکلات مردم حل شود و ایده تائب هم باعث خیر وبرکت همه روستاها بشود 

Image result for ‫مورچگان هم نباید‬‎

Image result for ‫مورچگان هم نباید‬‎

Image result for ‫مورچگان هم نباید‬‎

Image result for ‫مورچگان هم نباید‬‎

Related image

Related image

Image result for ‫مورچگان هم نباید‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۸
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی