صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

یا فداکار شوید یا با فداکار همکاری کنید

سه شنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۵۳ ق.ظ

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد    تائب فداکاری کردشما هم همکاری کنید

ایمان ادب است فرق مابین بنی آدم و حیوان ادب است صخا اوج صداقت و ادب می باشد خداوند را شکر می گویم 

عزیزان نورچشمان من با شما دارم ای بندگان خوب خداوند همه ما از یک پدرویک مادر هستیم من یک عارف و یک عاشق و شاعر و نویسنده و فداکار هستم 

پس باورکنید یا نکنید همه شما را در همه دنیا یکسان دوست دارم و عاشق شما هستم 

عزیزان پیام تائب را در صخا و با صخا شنیده اید سماجت و اصرار و پافشاری تائب را با این بیت دیده اید و شنیده اید 

فداکاری کنید و یا با فداکاران حمایت و همکاری کنید عنایت و توجه کنید مخصوصا با تائب فداکار در صخا که خالق این بیت شعر است من برای سعادت و خوشبختی شما عزیزان این بیت شعر را گفته ام خوب تفسیر کنید خوب فکر کنید خوب بنویسید و خوب بخوانید و هنر خودتان را درباره این شعر به نمایش جهانی بگذارید واقعا این شعر معجزه و کرامت است 

تائبا محرم اسرار شدی آگاه باش (هاتف غیب)یک محرم اسرار با شما دلسوزانه سخن می گوید 

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد   تائب فداکاری کردشما هم همکاری کنید 

این بیت شعر از تائب حبیب خداست فداکاری و  همکاری دو کفه ترازو هستند که باید مورد توجه قرار بگیرند هرکاری کنید اطرافیان شما یاد می گیرند مخصوصا اگر پدر و یا مادر خانواده هستید بیشتردقت کنید 

صخا مدرسه احتیاج است یک دانشگاه عرفانی و روحانی است که خداوند لطف کرده است و این درب رحمت را بروی من و خانواده و دوستان و اقوامم گشوده است تا بتوانم روستایم را و همه روستاهای جهان را با این ایده گلستان کنم 

وقتی خدا می خواهد کسی را تربیت کند اورا به مدرسه های پرزرق و برق نمی فرستد اورا در مدرسه احتیاج تعلیم می دهد حالا فهمیدید چرا تااین اندازه به صخا علاقه و عشق دارم چون می خواهم خودم و خانواده ام در بهترین مدرسه تربیت شویم و کجا بهتر از مدرسه قرض الحسنه و خیریه صخا اوج صداقت و ایمان اوج نیاز و احتیاج اوج فعالیت و فداکاری و جوانمردی اوج حمایت و همکاری و توجه و عنایت  پس قدرتائب را با صخا بدانید چون اگر حمایت و عنایت کنید با تائب فداکار حمایت و همکاری کنید اطرافیان شما مخصوصا همسر و فرزندانتان می آموزند و همکاری با یک فداکار خیر و برکت را برایتان به ارمغان می آورد مطمئن باشیم و هرگز شک نداشته باشیم 

کسانی که با تائب ضدهمکاری کردند به تائب جوروجفا کردند تائب فداکار را اذیت و آزار کردنداز تائب غیبت کردند و به تائب تهمت زدند سرزنش و گلایه کردند به تائب عاشق سوء تفاهم و سوء ظن داشتند اطرافیانشان مخصوصا خانواده هایشان یاد گرفتند وای به حال خودشان شد و متاسفانه وای به حال فرزندانشان می شود نه تنها تائب همه فداکاران عالم چنین داستانی داشتند و دارند و خواهند داشت 

ما تائب را با صخا در ابرسج مثال می زنیم اگردوست داشتید به ابرسج تشریف بیاورید مخصوصا انسانهای توانا و دانشمند و ثروتمند مخصوصا ستاره های معروف و مشهور و محبوب جهان به ابرسج به دیدن تائب عارف و عاشق و فعال و فداکار و شاعر و نویسنده بیائید تا از نزدیک با چشمان خودتان ببینید و با گوشهایتان بشنوید کسانی که با تائب فداکار ضدهمکاری کردند و جوروجفا کردند متاسفانه خانواده هایشان هم یاد گرفتند خودشان بد دیدند و من دلواپس خانواده های آنان هستم چون آه یک انسان عاشق و فداکار با همه انسانهای دنیا فرق دارد 

از خداوند می خواهم خانواده های آنان هرچه زودتر توبه و جبران و تلافی کنند من طاقت خشم و غضب خداوند را بر دشمنان فداکاران ندارم چون تیر آه فداکاران و عاشقان سخت دلدوز است چرا به جای حمایت و همکاری و عنایت و توجه با فداکاران صدهمکاری کنیم 

این ضدهمکاری و دشمنی با فداکاران و عاشقان کار انسانهای بیمار و سیاه دل و چشم شور است که به سزای عمل خودشان در همه دورانها رسیده اند

عزیزان دانشمند و ثروتمند شما بهتر و بیشتر توجه کنید و تائب را با صخا سربلند و سرافراز کنید تا من در اوج صداقت و ایمان و جوانمردی و فداکاری فرصت بهتر و عالی تری داشته باشم که همه را هوشیار و بیدار گردانم و فرصت توبه و جبران به همه بدهم 

شما ستاره های محبوب جهان امکانات خوب و عالی و شرایط مناسب در اختیار تائب عاشق و فداکار قرار بدهید و همکاری را از تائب در صخا بیشتر کنید 

تا من فرصت بهتر و بیشتری داشته باشم که در این مدرسه احتیاج شاگردان خوبی تربیت کنم و تحویل اجتماع بدهم 

تا همه را یا فداکار تحویل اجتماع بدهم و یا حامی و پشتیبان فداکار تحویل اجتماع بدهم 

من کوشا در فرهنگ و ورزش می باشم من حمایت و همکاری می خواهم تا این فرهنگ  را بعد از خانواده ام به دیگران خوب و عالی گسترش و انتقال بدهم من همه را خوشبخت می خواهم خوشبختی در سواد و فرهنگ غنی است 

و چه فرهنگی بالاتر و بهتر از فداکاری و یا حمایت و همکاری با فداکاران  توجه و عنایت به عاشقان بهترین فرهنگ است 

و اما ضدهمکاری و کینه و دشمنی با فداکاران بدترین فرهنگ است که متاسفانه من می بینم و می سوزم و چاره ای هم ندارم با اینکه به اتفاق همه خشم و قهر و غضب پروردگار را دیده ایم اما یک جو رحم و غیرت و خجالت نداریم حداقل به خودمان و خانواده امان من مات و مبهوت و حیرانم و سعی و تلاش می کنم تا بدینوسیله کینه توزان را بیدار و هوشیار کنم که به استقبال خشم و غضب خداوند نروند تائب با صخا شاهکار کرده است 

صخا از معجزات علم و عرفان    صخا لطف و عنایتهای یزدان  

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد    تائب فداکاری کردشما هم همکاری کنید

مبادا با فداکارانی همچون تائب در صخا ضدهمکاری و ناجوانمردی کنید مبادا حمایت و همکاری و عنایت را از تائب درصخا دریغ کنید که خداوند را خوش  

نمی آید از ما گفتن بود خودتان می دانید چون من دیده ام و بدجوری هم متاسف و متاثر هستم ای کاش با تائب فداکار خیلی زودتر از اینها همکاری می شد اما هنوز هم فرصت است به شرط اینکه تلافی و جبران شود 

حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد  و هرگز خوبان را تحت هیچ شرایطی متهم نکنیم 

یا فداکار باشیم و یا با فداکاران همکاری کنیم وگرنه کار سخت می شود من دیده ام وبرای من این مشاهدات بسیار سخت بود اما چه کنم که متاسفانه خانواده اشان هم یاد گرفتند تائب فداکاری کرد خانواده اش فداکار شدند یاد گرفتند و اما دشمنان تائب کینه کردند و دشمنی کردند و به جای حمایت از تائب ضدهمکاری کردند و متاسفانه خانواده آنها هم یاد گرفتند و اما خیلی بد شد چون من چیزهائی از قهر و غضب خداوند می دانم که آنها نمی دانند 

تائب عاشق کوهنوردی بوده است و همیشه بسم الله گو و سجده گزار در کوههای ابرسج برای خیر و برکت صخا جهت ارائه خدمات راحت و آسان بوده است امیدوارم خداوند دعا و آرزوی تائب را که جذب و جلب دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های معروف و مشهور و محبوب جهان است مستجاب و برآورده نماید تا بتوانم همه را سرافراز نمایم 

 Image result for ‫بنام خداوند جان و خرد‬‎

Related image

Image result for ‫صاف شدن دل‬‎

Related image

Related imageRelated image

Image result for ‫بنام خداوند جان و خرد‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۱
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی