صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

صخا عشق تائب چشم و چراغ تائب می باشد

شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۵۱ ب.ظ

Image result for ‫خوش آمدید‬‎

صخا از معجزات علم و عرفان   صخا لطف و عنایتهای یزدان 

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد    تائب فداکاری کردشما هم همکاری کنید 

وقتی خداوند صخا را به پاداش علم و عرفان و زحمتهای من و خانواده ام در راه حافظ و قرآن و تورات و انجیل عطا کرده است به پاداش سجده های شکر تائب و خانواده زحمتکش و دلسوزش عطا کرده است چرا شاکر نباشیم وقتی توانستم در راه قرض الحسنه و خیریه خدمات ارائه بدهم چرا شاکر نباشم چرا عاشق و شیفته نباشم وقتی خیر دنیا و اخرت با صخا هست چرا عاشق نباشم 

وقتی با وامهای راحت و آسان قلبها را خشنود می بینم باید خوشحال باشم 

وقتی گره گشا و نان رسان و مشکل گشا شده ام از خداوند بی نهایت سپاسگزارم که این توفیق نصیب من و خانواده ام شده است نصیب دوستان و اقوامم شده است که باعث افتخار مردم بشویم 

صخا عشق تائب و چشم و چراغ تائب است چون خداوند مرا و خانواده و دوستان و اقوامم را در مدرسه احتیاج انداخته است تا درس زندگی بیاموزیم و بیاموزانیم تا همه دارو ندار ما وقف و هزینه و صرف تقویت صخا گردد و شاگردان فداکار و فعال تحویل اجتماع بدهیم 

من به همراه خانواده ام به دعای مردم اعتقاد قوی داریم و می خواهیم به هربهانه ای مردم دعاگوی ما باشند و کدام بهانه از کوشش و همت در راه قرض الحسنه و خیریه بهتر و بالاتر و ارزشمند تر 

چون دعای مردم بلاها و مصیبت های زیادی را دور می کند من می خواهم همه گرفتاریها و چشم نظرها و سیاه دلی ها و نظرهای تنگ با دعای مردم از ما دور شوند پس همه پول خودمان را وقف صخا کردیم تا با بازشدن گره های مردم ما هم از بلاها و مصیبت ها محفوظ باشیم 

و از همه انسانهای توانا دعوت می کنم که اندکی به صخا حمایت و عنایت داشته باشند حتما خداوند مشکلاتشان را حل می کند چون صخا معجزه علم و عرفان است و من به همراه بسیاری از عزیزان کرامتهای زیادی از این مجموعه قرض الحسنه و خیریه دیده ایم و شنیده ایم 

بسیاری از عزیزان دانشمند و ثروتمند را می شناسم که گیر و گرفتاریهائی دارند که من به آنها می گویم چنین گیرها و گرفتاریهائی فقط با تقویت قرض الحسنه و خیریه برطرف می شود چون در صخا قلبهای زیادی انتظار می کشند تا خوشحال شوند و اگر خشنود شوند حتما و خیلی زود قلب شما را خشنود می کنند چون وعده خداست تاثیر انسان خیرخواهی همچون تائب و مجموعه ای خیرخواهانه و گره گشائی بنام صخا زیاد است 

دعای گوشه نشینان بلا بگرداند   چرا بگوشه چشمی به ما نمی نگری 

حتما به صخا توجه کنید خیلی زود خدا به شما توجه و عنایت خواهد کرد صخا حاصل زحمت یک عارف و عاشق و شاعر و نویسنده و فعال و فداکار است شوخی که نیست همه این صفات را تائب با زجر و زحمت با صبر و شکر جمیل صاحب و مالک شده است 

پس نزد خداوند اعتبار و آبروی زیادی دارد و می تواند با صخا و نفس گرم عرفانی خودش حتی مشکلات صعب العلاج شما را برطرف نماید چون همه چیز دست خداست و تائب حبیب خداست و از خداوند خشک و لاغر و ضعیف و رنجور گشته است تا بدینوسیله قلبهای فراوانی را شاد گرداند 

صخا عشق و نورو چشم و چراغ تائب است چون قرار است که قرض قرض داران را ادا کندو درد دردمندان را بنام ابوالفضل باب الحوائج تسکین بدهد هرکس شک نداشته باشد و زرنگ باشد حتما با عنایت و تقویت صخا قلب خودش و خانواده اش را خشنود خواهد ساخت 

خدا صخا را برای همین به تائب داده است بوی صداقت و ایمان بوی فداکاری و جوانمردی را به تائب در ابرسج داده است رویائی بزرگ و پراز خیر و ثواب به تائب داده است تا تحقق پیدا کند حتما همه روستاهای جهان را گلستان خواهم کرد به شرط همکاری خداپسندانه و بی بهانه 

Image result for ‫خوش آمدید‬‎


Image result for ‫خوش آمدید‬‎

Image result for ‫خوش آمدید‬‎

Related image

Image result for ‫خوش آمدید‬‎

Related image

Image result for ‫بیل گیتس و همسرش‬‎

Related image

Related image

Related image

Related image

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۵
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی