صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

مرور و مطالعه مقالات صخا

شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۳۳ ب.ظ


خود را برای پیشرفت مردم ارزانی دار ، تا همگان پشتیبان تو باشند .  حکیم ارد بزرگ

زمستان و شب های درازش فرصت های بسیار خوبی برای من که یک نویسنده و شاعر هستم بود زود خوابیدن در اول شب و آنهم دو سه ساعت و بیدار ماندن بقیه اوقات مخصوصا شب ها و سحرهای باشکوه و طولانی زمستان باعث شد مطالعات و بررسیهای فراوانی در احوال دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های معروف و مشهور داشته باشم و چیزهای زیادی دستگیرم شد با افراد مهم و مشهوری آشنا و دوست و رفیق شدم و همه اینها از معجزات علم و عرفان و لطف و عنایتهای پروردگار بود که از طریق صخا به من عطا نمود و خداوند را بسیار شاکرم 

و الان که آن فرصتهای خوب و طلائی زمستان را کمتر دارم به مرور و مطالعه مطالب و مقالات بی شمار صخا می پردازم و واقعا بسیاری از مطالب حیرت انگیز می باشد و آنقدر جالب و جدید می باشد که انگار من نگفته و ننوشته ام خیلی تازگی دارد 

حاصل زحمتهای تائب در دل شبهای زمستان بسیار سودمند و گلچین های بسیار خوبی از مجموع مطالب و عکسها و سخنان بزرگان را در صخا مشاهده می کنیم که بسیاری از عزیزان حیرت خودشان را اعلام داشته اند 

و من هم فقط می گویم نوش جانتان امیدوارم فقط لذت و بهره کافی را ببرید چون واقعا به معجزه بودن صخا اعتقاد قوی دارم 

همه اینها اثر دعای قرض داران و دردمندان است که باعث شد این مطالب بیرون بیاید سختیهای قرض الحسنه و خیریه آنقدر زیاد است جوروجفاهای این کار آنقدر زیاد است که حد و اندازه ندارد اما در نتیجه حاصلش مطالب خوب و ارزنده صخا می باشد 

که در سطح جهانی طرفداران بسیاری پیدا کرده است و روزبروز هم بیشتر می شوند که من از همگی متشکرم و این را بگویم که این مطالب هیچ جای دنیا در هیچ وبلاگی پیدا نخواهد شد با حمایت و همکاری از صخا و تشویق وترغیب تائب در صخا توان و نیرو و انرژی زیادی را به صخا و تائب وارد نمائید تا آینده بهتر و بالاتر از اینها را شاهد باشیم 

مرور و مطالعه مقالات مختلف صخا تازگیهای خودش را دارد از همه دعوت می کنم مقالات صخا را زیاد مرور نمائید چون سازنده و مفید و موثر است تجربیات یک عارف و یک عاشق قطعا بدرد بخور است انسانهای دانشمند و ثروتمند بسیاری را به صخا آورده ام که همچون فرشته های پروردگار دوستشان دارم و بوی فرشته ها و ملائکه را می دهند 

صخا از معجزات علم و عرفان    صخا لطف و عنایتهای یزدان 

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد    تائب فداکاری کردشما هم همکاری کنید   


اینترنت ، تا این زمان ، بزرگترین دستاورد دانش آدمیان بوده است . حکیم ارد بزرگ

اینترنت همچون دریاست ، سرشار از داشته های آموزنده ، که هر روز بر دارایی آن افزوده می گردد . حکیم ارد بزرگ


اینترنت میدان شکوفایی و بالندگی آدمیان است ، همه برای رشد یکدیگر ، کوشش می کنند و این با سرشت آدمی سازگار است .  حکیم ارد بزرگ

جوانان امروز باید ، هنر خود را در میدان آی تی و فناوری های نوین به نمایش بگذارند ، چرا که دیگر دوران خوشنویسی ، نقاشی و مینیاتور به پایان رسیده است . حکیم ارد بزرگ

به فرزندان خویش آموزش دهیم ، که در اینترنت هم ، گفتار و رفتاری نیک و انسانی داشته باشند .  حکیم ارد بزرگ

سخن پرخاشگران و بی ادبان ، در فضای مجازی ، پژواکی ندارد .  حکیم ارد بزرگ

بیل گیتس ثروتمندترین افراد جهان در سال ۲۰۱۷ /ببینید

Image result for ‫بیل گیتس‬‎


Image result for ‫صخا‬‎Image result for ‫بیل گیتس‬‎

Related imageImage result for ‫حکیم ارد بزرگ‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۵
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی