صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

به فال نیک و به روز مبارک (نانوائی )

يكشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۰۸ ب.ظ

در مجموع انسانها باید همه چیز را به فال نیک بگیرند چون انرژی مثبت وارد می کند و خوشحالی و خشنودی بدنبال دارد 

بودند اقوامی که فال بد در بین آنها رواج داشت مثل فرعونیان که اتفاقات بد و ناگوار را به موسی و پیروانش نسبت می دادند و وجود آنها را به فال بد می گرفتند و یا قوم صالح پیامبر نیز همچنین بودند 

و انسانهای موحد و یکتاپرست همه بدیها را حکمت خداوند می دانند و سجده شکر به جا می آورند 

هراتفاق بدی هم که برایشان پیش بیاید یک حکمتی می دانند که خداوند خودش بهتر می داند من بارها اتفاقات تلخ و دردناک برایم پیش آمده است اما حکمت خدا دانستم یک سالی بود که من در خواب دیدم پسرم عارف را ماشین زیر گرفت و مرد ازخواب بیدار شدم خیلی ترسیدم وضو گرفتم دو رکعت نماز شکر خواندم و از خداوند آرامش خواستم نیم ساعتی گذشت به من خبردادند که سماور افتاده و عارف که یک سال و نیم بیشتر نداشت بطرز بدی سوخته بود و با کمک دوستان او را به روستای قلعه نو که یک داروی خوبی کشف شده بود توسط یک خانواده بسیار انساندوست و دلسوز که خداوند خیرشان بدهد و افراد بسیاری را خوب کرده اند بطوری که اصلا جای سوختگی برروی بدن نمی ماند و خلاصه چندماهی درگیر بودیم و عارف خدا را شکر خوب شد اما صحنه دلخراشی بود که در سال 1385اتفاق افتاد و من حکمت خدا دانستم شاید این سوختگی جلوی مرگ بچه را گرفته بود خلاصه باید به فال نیک گرفت 

و بسیاری از این اتفاقات بهتر است وضو بگیریم و دو رکعت نماز بخوانیم و به خدا پناه ببریم چون بی تابی و ناراحتی کارها را خرابتر می کند 

من در قرض الحسنه صخا هم از همه ضدهمکاری ها و حتی معوقات به خدا پناه می برم و هروقت فشار زیاد بود وضو می گرفتم و نماز می خواندم و یا به کوه و صحرا می رفتم و ساعتها سجده شکر به جا می آوردم و البته خیلی خوشحالم که خداوند چنین فرهنگ زیبائی به من عطا کرده است 

امسال اول سال اولین افتتاح حساب را به نام نانوائی داشتیم و من خیلی خوشحال شدم و به فال نیک گرفتم چون نانوائی پرخیر و برکت است و امیدوارم خداوند به برکت نانوائی و نانهائی که بدست مردم می رسد به ما خیر و برکت عطا کند و باهمین فال نیک دعا می کنم باعث جذب و جلب افراد توانا و دانشمند و ثروتمند و ستاره های معروف و مشهور و محبوب گردد تا بتوانم در صخا به آرزوهای بزرگ خودم که گلستان کردن ابرسج و همه روستاهای جهان است برسم و با ازائه خدمات راحت و آسان قلبهای قرض داران و دردمندان را خوشحال و خشنود نمایم 

اول عید نوروز روز و ساعتهای مبارک و پرخیر و برکت برای همه ایرانیان و دیگر کسانی که این جشن را گرامی می دارند می باشد و خداوند که صاحب قلبهاست قلبهای انسانهای توانا را به سمت و سوی قرض الحسنه صخا متمایل گرداند و حال و احوال ما را به خیر و خوبی و خوشی متحول نماید و همه مردم را خشنود و شاد می خواهیم 

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد     تائب فداکاری کردشما هم همکاری کنید 

حمایت و همکاری و عنایت و توجه کنید تا همه را با خدمات قرض الحسنه و خیریه خوشحال نمائیم 

و از برکت نانوائی که اولین افتتاح حساب ما در سال 1396بود خیر و برکت به مردم هدیه نمائیم و حتما همینطور است امسال انرژی مثبت به همه کسانی که سالها زحمت صخا را کشیده اند و شریک این عمل انساندوستانه بوده اند وارد می نمائیم و خداوند حامی و پشتیبان نیکوکاران عالم می باشد 

من خداوند را شکر می گویم که امسال اولین افتتاح حساب صخا نانوائی شد این کار خدا بود و زمینه گلستان شدن ابرسج و همه روستاها را خداوند فراهم نمود من به گلستان کردن روستاهای جهان فکر می کنم شما هم فکر کنید و در تقویت صخا بکوشید و همچنین در سربلندی و سرافراز ی تائب عارف و عاشق و شاعر و نویسنده و فداکار دعاگو و آرزومند خیر و خوبی باشید اجرهمگی با یزدان 

Image result for ‫عید نوروز‬‎

Image result for ‫نانوائی‬‎

Image result for ‫نانوائی‬‎

Related image

Image result for ‫نانوائی‬‎

Related imageImage result for ‫نانوائی‬‎

Related image

Image result for ‫نانوائی‬‎


Image result for ‫نانوائی‬‎Related image

Related image

Image result for ‫نانوائی‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۶
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی