صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

در اوج فعالیت و فداکاری و صداقت و ایمان قرض الحسنه صخا را تبلیغ و تشویق و ترغیب نمودم چنان همت و کوششی که به غیر از تائب عارف و عاشق و نویسنده و شاعر از هیچ کس دیگری نمی بینیم و نمی شنویم می دانید چرا چون تائب عاشق سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم است 
پس در راه آنها به آب و اتش می زند و از هیچ کوششی دریغ نمی ورزد با تقویت صخا دردمندان و قرض داران را تقویت می کند روستاهای جهان را گلستان می خواهد مشکلات همه را حل می خواهد پس از همه توان و نیرو و انرژی که در علم و عرفان کسب کرده است استفاده می کند 
تا با یک ابرمیلیاردر و یک سوپرپولدار قلبهای بسیاری را شاد کند و انسانهای خیرخواه و انساندوست را حداقل در هرروستا یک نفر را تحریک به فعالیت و فداکاری و عشق زیاد نماید باید در هرروستائی یک نفر فداشود خداپسندانه تلاش کند تا هزاران نفر شاد گردند 
تائب به عشق هزاران نفر هرکاری که از دستش بربیاید می کند صمیمانه در راه فرهنگ و ورزش همت و کوشش می کند تا نگاه جهانیان را متوجه اهداف مقدس و نان رسان و گره گشای خودش کند 
تائب خودش را با علم و عرفان معروف و مشهور و محبوب می کند و آنقدر زحمت می کشد تا در سطح جهانی یک اعتبار و آبروی ویژه کسب کند تا در هر روستا یک تائب و یک صخا فعال کند که مشکلات روستاها با تقویت تائب و صخا در روستا بوسیله دانشمندان و ثروتمندان همان روستا همه دردها دوا گردند این یک ایده ناب است که باید مورد مطالعه و بررسی قرار بگیرد باید از طرف سازمان ملل جایزه بگیرد 
این ایده ای است که برای صلح و دوستی افتتاح شده است بوجود آمده است کار خداست پاداش یک نیت و قصد خیر و پاک است 
بدنبال یک ابرمیلیاردر و یک سوپرپولدار هستم تا بتوانم با خیال راحت اهداف خوب خودم را به اجرا بگذارم فرهنگ وورزش و قرض الحسنه و خیریه اینها اهداف تائب در صخا هستند من به یک ابرمیلیاردر و یک سوپرپولدار نیاز مبرم دارم تا بتوانم خودم را ثابت کنم 
خودم را با یک دنیا هنر و عشق و صداقت و ایمان و فعالیت و فداکاری ثبت و درج نمایم من امیدم به خداست اما از همان خدایک وسیله محکم و قوی دعا و آرزو کردم و خدا هم نام یک سوپرپولدار و یا یک ابرمیلیاردر را برذهن و زبانم جاری و  ساری کرده است 
بیل گیتس نامیست که فقط برزبان تائب جاریست چون خداوند این نام را برزبانم جاری کرده است آنقدر این نام را بگویم و بنویسم و بخوانم که صخا جذب و جلبش کند و قلبهای هزاران نفر را در هر روستائی شاد کنم 
بیل گیتس بهترین ثروتمند دنیا بهترین نیکوکار دنیا است از همه لحاظ بهترین است که خداوند توفیق بزرگی نصیبش کرده است که به هیچ کس دیگری عطا نکرده است بیل گیتس از همه جهانیان بهتر و بالاتر است کار خداست و خدا از همه بهتر می داند و بهتر می شناسد
مسئولیت همه سوء تفاهم ها و سوء ظن ها به گردن کسانیست که دراوج فداکاری با من ضدهمکاری کردند (تائب)
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد    تائب فداکاری کردشما هم همکاری کنید
صخا از معجزات علم و عرفان   صخا لطف و عنایتهای یزدان  
من تائب سرپرست قرض الحسنه صخا به همه سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم به همه قرض داران جهان قول می دهم حتما بیل گیتس را به صخا می آورم و در این راه از همه توان و نیرو و انرژی عرفانی و روحانی خودم کمک می گیرم 
شما تائب را در اوج عشق و علاقه به خداوند دارید غم و غصه نخورید فقط حمایت و همکاری با تائب در صخا یادتان نرود من به این شرط حتما بهترین حامی و پشتیبان شما خواهم بود چون صخا لطف و عنایت یزدان است که شامل حال من گردیده است 
حتما دعا و آرزوهای خیر و خوب برای تائب در صخا یادتان نرود تبلیغ و تشویق و تحریک و ترغیب یادتان نرود مگر پاداش خوبی خوبی نیست من عاشق شما هستم و برای گره گشائی و نان رسانی و مشکل گشائی شما همت و تلاش می کنم شما هم برای برآورده شدن این آرزو و مستجاب شدن این دعا با من همکاری کنید و از خدا برایم کمک و پشتیبانی بخواهید و بگیرید دو طرف ترازو اگر مساوی باشد حتما خداوند هم خیر و برکتهایش را زیاد می کند سی سال شبی دو سه ساعت بیشتر نخوابیدم و همه اش دعا کردم و آرزو کردم و از خداوند کمک خواستم شما هم همکاری کنید 
خداوند را شکر می گویم که اولین افتتاح صخا در سال 1396نانوائی شد و دومین افتتاح یک کودک معصوم و پاک یک نوزاد دوست داشتنی من به فال نیک گرفتم و از خداوند همین را می خواستم دعایم مستجاب شد نانوائی یعنی اوج خیر و برکت و عزت و سربلندی و سرافرازی نان یعنی خیر و برکت پس حتما همه روستاهای جهان را و ابرسج را گلستان خواهم کرد با صخا 
من به برکت نان خدا را قسمش می دهم دلهای دانشمندان و ثروتمندان را جذب و جلب صخا بگرداند تا نمایش جهانی خوبی را ارائه نمایم و قلبهای زیادی را خشنود و خرسند سازم و لبخندهای زیادی را بر لبها بنشانم 
صخا از معجزات علم و عرفان     صخا لطف و عنایتهای یزدان 

تو بیا تا بر قراره دنیا  منو تو به عشق هم بنازیم  مثل ماهی توی آب دریا  واسه هم قصر صدف بسازیم   پشت ابرا برسه صدای خنده ما  بره بازم بالاتر نزدیک ستاره ها

تو غممون جون بگیره آرزوهاااا  به من امید میده حرفای شیرینت  گرمی اون بوسه های آتشینتنت نمی خوام از گونه هات بریزه اشکی  رو شیار گونه های نازنینت

دوست دارم زنگ صدات  رنگ خوش رنگ چشات  زندگی شیرینه با تو  تو بیا تا بر قراره دنیا  منو تو به عشق هم بنازیم  مثل ماهی توی آب دریا  واسه هم قصر صدف بسازیم

پشت ابرا برسه صدای خنده ما  بره بازم بالاتر نزدیک ستاره ها  تو غممون جون بگیره آرزوهاااا  به من امید میده حرفای شیرینت  گرمی اون بوسه های آتشینت

نمی خوام از گونه هات بریزه اشکی  رو شیار گونه های نازنینت  دوست دارم زنگ صدات  رنگ خوش رنگ چشات    زندگی شیرینه با تو

Image result for ‫بیل گیتس‬‎

Image result for ‫خودت را عاشق کن‬‎

Image result for ‫مایکروسافت‬‎

Related image


Image result for ‫گلایه های کوتاه‬‎Related image


Image result for ‫گلایه های کوتاه‬‎Image result for ‫مایکروسافت‬‎

Related image

Image result for ‫مایکروسافت‬‎

Image result for ‫مایکروسافت‬‎
Related image
Image result for ‫بیل گیتس‬‎
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۸
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی