صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

یاکریم قمری خانگی موسی کوتقی

شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۶، ۰۹:۰۳ ق.ظ

یاکریم بسیار مظلوم بسیار آرام و دوست داشتنی می باشد انسان با نگاه اول دلش می سوزد از این همه معصومیت و مظلومیت و گاهی افراد نادان و بی توجه از اینهمه مظلومیت سوء استفاده می کنند و به اذیت و آزار این پرنده بی آزار می پردازند 

داستان انسانهای عاشق و مظلوم هم همین بوده و هست 

داستان یوسف را وقتی می خوانیم پی به معصومیت و مظلومیت انسانهای ساده و بی ریا که بخاطر خدا مظلوم هستند می بریم 

اما هستند انسانهای جاهل مغرض و هوسباز که سوء استفاده می کنند و بدون هیچ ترسی از خدا به اذیت و آزار عاشقان و فداکاران می پردازند 

تائب سرپرست قرض الحسنه صخا بسیار مظلوم و معصوم در این راه همت و تلاش می کرد تا مظلومیت و معصومیت را به اوج برساند در سطح جهانی نمایش خوبی داشته باشد و این عشق و دلداگی را به گوش همه عاشقان جهان برساند 

و لازم به گفتن نیست طبیعتا انسانهای مغرض و مغرور و منفور خیلی زود از این همه معصومیت و مظلومیت سوء استفاده کردند و تا می توانستند به اذیت و آزار تائب پرداختند اما تائب که مثل یاکریم می خواهد تا ابد مظلوم بماند ادامه داد و فریادش را با صخا به گوش دریادلان و شیردلان رساند تا از سراسر جهان با مشت های محکم به صخا بیایند و بردهان ناجوانمردان و زورگویان بکوبند من می خواهم به همه جهان مظلومیت و معصومیت عرفانی و روحانی را صادر کنم پس می خواهم با کمک و حمایت و همکاری شیردلان نمایش خوبی و همچنین درس عبرتی برای همه مظلومان عالم و زورگویان عالم داشته باشم 

می خواهم داستان خودم را که سالها تحت شکنجه و ناجوانمردی نامردان بودم به گوش عالم و آدم برسانم پس نیاز به حمایت و همکاری هنرمندان خوش سلیقه عالم دارم همه هنرمندان بزرگ جهان را به صخا دعوت می کنم 

می خواهم بهترین حامی و پشتیبان برای ساده ها و بی ریاها و همه یاکریم های دنیا باشم 

صخا از معجزات علم و عرفان   صخا لطف و عنایتهای یزدان 

غصه نخور یاکریم خدا بزرگه تو هم با دستهای غیب بال و پرت را که ناجومانمردانه شکسته اند خوب می بینی و دوباره اوج می گیری خدا بزرگه به همه مظلومان عالم پیام دلگرمی و امید می دهم خداوند بالهائی را که به جوروجفا شکسته است را خودش ترمیم می کند 

خداوند پشتیبان نیکوکاران عالم است پشتیبان مظلومان و معصومان جهان 

کسانی که یاکریم ها را اذیت و آزار کرده اند سنگهای جوروجفا بربالهایشان زده اند هرچه سریعتر توبه و جبران و تلافی کنند وگرنه خداوند روزگارشان را تیره و تار می کند امان از روزی که خونها به جوش بیاید و دستهای غیب از هر طرف برای حمایت و همکاری از این یاکریم مظلوم و گره گشا و نان رسان و مشکل گشا تائب بیرون بیایند وای به حال کسانی که تائب را تا توانستند اذیت کردند 

همه فرشته ها را به صخا دعوت می کنم تا داستان سالها صبر و شکر جمیل را از نزدیک بشنوند و ببینند 

صخا فریاد تائب که در جهان بلند شده است به عشق همه مظلومان و معصومان عالم 


Image result for ‫یاکریم‬‎


Image result for ‫یاکریم‬‎

Related imageRelated image


Image result for ‫صخا‬‎Related image

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۶
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی