صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

باز هم سالگرد مهدی عمادی افتر سرخه

چهارشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۶، ۰۹:۱۳ ق.ظ

ششمین سالگرد مهدی عمادی را به همه دوستان و آشنایانش تسلیت می گویم (31-1-1391)یک تصادف بسیار سخت و جان شکار چند روز پیش هم یکی از دوستانم بنام عباسعلی جلالی به همان روش که مهدی عمادی رفت به رحمت خدا رفت اینبار هم تصادف با کامیون جان دوست عزیزم که سالها با هم از بچگی در شهرک روستای ابرسج زندگی می کردیم و همیشه با هم بودیم گرفت خداوند رحمتشان کند 

شماره حساب مهدی عمادی در صخا (2350)می باشد و شماره حساب عباسعلی جلالی جوانان دوست داشتنی (110)

مهدی عمادی بسیار مودب و مهربان بود من همیشه این روزها که می آید بیشتر به یادش هستم و هرچند همیشه شبهای جمعه برایش فاتحه می خوانم چون در صخا حساب داشت و رفت و آمد می کرد و من خاطرات زیادی از ایشان دارم 

و آخرین نفری هم بودم که با ایشان بودم خداوند رحمتش کند و باز هم به دوستان و اقوامش تسلیت می گویم امیدوارم ثواب وامهای قرض الحسنه صخا در ابرسج هدیه به روح این مرحوم و همه اموات وابسته به این خانواده محترم باشد 

صخا خدمتی همراه باصداقت و ایمان می باشد    تائب فداکاری کردشما هم همکاری کنید 

صخا از معجزات علم و عرفان    صخا لطف و عنایتهای یزدان 

من به یاد همه مشتریان صخا که از بیست سال پیش تاکنون با ماهمکاری می کردند و اکنون در بین ما نیستندهستم و برایشان در کوه و بیابانهای ابرسج که برای کوهنوردی می روم دعا و آرزوهای خوب دارم 

ما هم یک روز به آنها می پیوندیم از همین الان باید به فکر آنجا بود تا با این عشق و وفا کسانی را داشته باشیم که در فکر و اندیشه ما بعد از مرگ باشند 

بهترین مشتری ما در صخا بدون شک مهدی عمادی بود و زمانی که با صخا کار می کرد مفید و موثر بود و همین ها برای انسان می ماند قدمهائی که در راه قرض الحسنه صخا برداشت و طبیعتا خدماتی که به صخا کرد ثوابش امروز برایش جاویدان مانده است 

کسانی که آن زمان وام دریافت کردند و گره از کارشان در قالب قرض الحسنه باز شد دعایشان نصیب و روزی مهدی عمادی خواهد بود 

من همه را تشویق و ترغیب و تحریک به حمایت از قرض الحسنه و خیریه صخا می نمایم مخصوصا انسانهای بسیار توانا و ثروتمند را که باید شریک این عمل خداپسندانه و مردم پسند باشند 

صخا اوج مهربانی و مهروزی را به نمایش جهانی گذاشته است این مهم را در مقالات بی شمار صخا مشاهده می کنید 

من بازهم به افتری های عزیز در سراسر جهان درود فراوان می فرستم امیدوارم که یک روز دانشمندان و ثروتمندان افتری را در صخا داشته باشیم و خاک پایشان را سرمه چشمانمان کنیم همه را دعوت به حمایت و همکاری با صخا می کنم 

دعوت به تبلیغ و تشویق از تائب با صخا که این عمل با همه عملهای دنیا فرق دارد یک انسان خیرخواه و انساندوست همچون تائب و یک مجموعه بسیار خیرخواهانه و بی نظیر در جهان بنام صخا در ابرسج یک عارف و عاشق و شاعر و نویسنده و فداکار لایق و شایسته بهترین حمایت و همکاریهاست باید در سربلندی و سرافرازی تائب در صخا فداکار باشیم حتما روح و روان مهدی عمادی عزیز هم دعاگوی من در صخا خواهد بود 

و از همین جا به همه شهیدان افتر و خانواده های گرامیشان درود فراوان می فرستم و امیدوارم ثواب قرض الحسنه صخا هدیه به روح همه شهیدان مخصوصا شهیدان افتر به یاد مرحوم مهدی عمادی دوست عزیزم برسد 

خوشحال شدم که سالروز تولد مهدی عمادی نوزادی خداوند به این خانواده عطا کرد و نامش مهدی می باشد پسر برادرش امیدوارم جای خالی مهدی عزیز را برایشان به خوبی و زیبائی پرکند چاره ای نیست هرچند که دردناک بود اما باید صبر و شکر خداوند را بجا بیاوریم تا خداوند جبران کند الهی شکرت 

Image result for ‫روحش شاد‬‎

Image result for ‫روستای افترشهرستان سرخه‬‎

Image result for ‫روستای افترشهرستان سرخه‬‎

  


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۳۰
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی