صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

خدایا تو را شکر می گویم تا شیطان را شکست بدهم

يكشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۵۷ ق.ظ

خداوندا تو را شکر می گویم که توفیق قرض الحسنه و خیریه به من عطا نمودی و مرا خدمتگزار بندگانت قرار دادی 

خدایا شکرت که توان بالائی به من عطا نموده ای و سینه ای گشاده برمن عطا کردی تا دربرابر همه سختیها و فشارها و جوروجفاهای ناعادلانه و ناجوانمردانه مقاوت و صبر و شکر جمیل می کنم خدایا شکر تا شیطان را شکست بدهم یاران شیطان را با نام و یاد خودت شکست بدهم 

امیدوارم دستهای غیب کمکم کنند تا بخل و کینه و شیطنت مغرضان و مغروران و منفوران کارساز نباشد 

بارالها ای رب العالمین دستهای ناجوانمردان و بی رحمها را تا قیامت وعده داده ای که قطع گردانی و وعده تو خلاف نیست ابولهبها را قطع کردی فرعونها را دستشان از زمین و زمان کوتاه کردی 

همه زورگویان و ناجوانمردان دستانشان کوتاه شد این وعده توست و وعده تو خلاف نمی شود من نمی دانم چگونه این مردم با اینکه دیده و شنیده اند باز ادامه می دهند با اینکه با چشمان خودشان آیات قرآنت را تفسیر شده می بینند بازهم جوروجفا می کنند 

با اینکه اینهمه به نیکوکاران جوروجفا می کنند باز خداوند آنها را می بخشد و مهلت می دهد تا بلکه سرشان یکجائی به سنگ بخورد اما نمی خورد 

نه تنها تائب از مغرضان جوروجفا دید پایمالش کردند سالها سختی و عذابش دادند بعد از جدائی از آنها دست بردار نبودند و باز هم بی شرمانه غیبت و تهمت روا داشتند با اینکه کشیده محکمی هم از سوی پروردگار خوردند اما حیا نکردند و باز به غرض و کینه و کدورت برعلیه نیکوکاران ادامه دادند 

این کشیده های محکم از سوی پروردگار باید درس عبرت شود اما نمی شود 

وقتی خداوند می گوید من حامی و پشتیبان نیکوکاران هستم معنا ندارد کسانی به نیکوکاران و فداکاران بدبین باشند ستم کنند 

وقتی خداوند حامی و پشتیبان مظلومان و نیکوکارانی همچون تائب است معنا ندارد با تائب و امثال تائب ضدهمکاری کنیم خدا با هیچ کس شوخی ندارد تائب که بخاطر خدا در راه قرض الحسنه و خیریه صخا همه هنرش را بکار گرفته است 

علم و عرفانش آبرو و اعتبارش را خرج و هزینه صخا می کند همه باید حمایت و همکاریش کنند همه باید در تبلیغ و تشویقش کوشا باشند تقویت انسان خیرخواه تقویت مجموعه ای خیرخواهانه همچون صخا تقویت سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم است 

پس از آه این مظلومان و معصومان بترسیم و با تائب جوانمردانه همکاری داشته باشیم تا خیر و بهره اش را ببینیم از دل و جان مایه بگذاریم و برای سربلندی تائب در صخا از هیچ کوششی دریغ نورزیم آفرین به تائب آفرین به صخا 

صخا از معجزات علم و عرفان    صخا لطف و عنایتهای یزدان 

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد   تائب فداکاری کردشما هم همکاری کنید 

 Related image

Image result for ‫بسیارعالی‬‎

Image result for ‫بسیارعالی‬‎

Image result for ‫بسیارعالی‬‎

Related image

Image result for ‫بسیارعالی‬‎

Related image

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۳
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی