صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

وعده هائی که منتظرش هستم

سه شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۳۷ ق.ظ

با دقت بخوانید مهم است حتی خواهش می کنم چندین بار بخوانید 

من در مقام یک انسان فعال و فداکار با یک دنیا صداقت و ایمان چراغی روشن کرده ام و تنوری گرم نموده ام و با یک دنیا انتظار و امید و آرزو به این میدان پا گذاشته ام و به جای دانشمندان هزاران کار کرده ام به جای ثروتمندان اینهمه رحم و غیرت و خجالت به خرج داده ام 

و اما قرارمان با خداوند و آیات و روایاتش چیز دیگری می باشد و آنهم حمایت و همکاری با فداکاران و بیرون آمدن دستهای غیب بسود نیکوکاران عالم و جوانمردان 

و من بی نهایت شب و روز برفعالیت و فداکاریم ادامه دادم برصبر و شکر جمیل خودم ادامه دادم تا روزوعده های خداوند برسد و دستهای غیبش بیرون بیایند تا قلبهای فراوانی را خشنود گردانم تا دلهای بسیاری را شاد گردانم 

کسانی که در اوج فقر و نداری و مظلومیت چشمانشان به دستهای عارفانه و عاشقانه تائب در صخا دوخته شده است تا بلکه تائب بتواند با یک دنیا ادعای عرفانی و روحانیش گره از کارشان بازکند و قرضهایشان را ادا کند 

قرضهائی که از گرانیها و وضعیت بد اقتصادی و بیکاریها برایشان بوجود آمده است آنها امیدوارند به تائب که با قدرت علم و عرفان و عشق و ایمانش از انسانهای توانا و دانشمند و ثروتمند که در سراسر جهان به فداکاران وعده حمایت و همکاری داده اند تا قرضهایشان را در قالب قرض الحسنه و خیریه ادا کند 

و تائب هم از هیچ کوششی در یغ نورزیده است تا با جذب و جلب انسانهای توانا از سراسر جهان با تقویت صخا دلهای پراضطراب و پراسترس دردمندان و گرفتاران و قرض داران را امید ببخشد 

وعده هائی که وظیفه انسانهای تواناست تا این چراغ عرفانی صخا را پرنور گردانند و این تنور روحانی صخا را گرم نمایند که راحت و آسان وام در اختیار متقاضیان کم توقع و خوب و شایسته صخا قرار بدهیم کسانی که واقعا با یک ابرمیلیاردر و یا یک سوپرپولدار که یک درصد از مال و اموال و ثروتشان را در اختیار این مجموعه با سرپرست عارف و عاشق و شاعر و نویسنده و فداکارش قرار بدهندو به همین راحتی زندگیشان از این رو به آنرو می شود 

پس ما با این همه مشکلات و نقاط ضعف در بدترین شرایط با کمترین امکانات فعالیت و فداکاری را دریغ  نکردیم از همه توانایان عالم انتظار داریم حمایت و همکاری و عنایت را از ما در صخا در یغ نورزند که دلهای فراوانی براحتی شاد شوند 

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد    تائب فداکاری کردشما هم همکاری کنید 

ثروتمندان بزرگی که همین حالا فرزندان دلبندشان در بهترین شرایط با عالیترین امکانات مشغول خوشگذرانی و خرج و صرف هزینه های سنگین برای یک شب که همین خرجها می تواند گره از کار هزاران قرض دار باز نمایدهستند 

با دقت بخوانید حتی خواهش می کنم چندین بار بخوانید 

و تائب برعکس آنها مشغول تبلیغ و تشویق و تحریک ثروتمندان تا شاید توجه و همکاری با صخا داشته باشند که بتوانیم در حد و اندازه خودمان کمکی به محرومان کنیم و حداقل امکاناتی در قالب وام در اختیارشان بگذاریم 

همه می دانیم که چنین انسانی مثل تائب کم پیدا می شود و یا اصلا پیدا نمی شود که در این وقت شب از خواب و زندگی خودش بزند و به فکر دردمندان و بیماران و سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم قلم می زند تا شاید یک ثروتمندی پیدا بشود شاید یک ابرمیلیاردر و یا سوپرپولداری پیدا بشود که صخا را تقویت کند و من هم به هزاران نفر در قالب وام قرض الحسنه خدمت کنم و شادشان نمایم این دعا و آرزوی من از این همه همت و تلاش است 

صخا از معجزات علم و عرفان  صخا لطف و عنایتهای یزدان 

و همه می دانیم که در همین ساعات چه پولهائی حیف و میل می شود و چه کسانی حیف و میل می کنند و تائب امیدوار است که آنها را جذب و جلب صخا کند تا روستائی را با تقویت صخا گلستان نماید و خداوند را از اینهمه فعالیت و فداکاری خشنود سازد 

با دقت بخوانید حتی خواهش می کنم چندین بار بخوانید و بیشتر فکر کنید   

دامدارانی که بسیار کم توقع هستند و با پنج ملیون وام زمستانشان را براحتی ازپیش می برند و باز در تابستان وام را برمی گردانند کشاورزانی که بخاطر سرمازدگیها و خشکسالیها دستانشان خالیست و برای تقویت خود و خانواده اشان وامهائی می خواهند که در اسرع وقت برمی گردانند 

زنبوردارانی که از صخا توقع دارند کارگران و زنان و مردانی که برای حفظ شان و آبرو و اعتبار خودشان از تائب در صخا تقاضای وام دارند و البته بسیار هم کم توقع و خوب هستند و تائب از اینهمه دانشمند و ثروتمند در سراسر عالم برای تقویت صخا سالهاست که همکاری می خواهد به امید یزدان پاک 

و بخاطر ضدهمکاری ابرمیلیاردرها و سوپرپولدارها دست خالی و دلگیر از صخا بیرون می روند و آه می کشند و حسرت می خورند یک درصد از ثروت آنها وقف صخا بشود مگر آسمان زمین می آید 

تا تائب با دست پر حافظ و نگهدار و حامی و پشتیبان چنین انسانهای مظلومی باشد که بسیار خداپسندانه و پراز ثواب هم هست 

ما فداکاری کردیم و منتظر وعده های حمایت و همکاری انسانهای توانا هستیم 

الیس منکم رجل الرشید آیا در میان اینهمه ابرمیلیاردر و اینهمه سوپرپولدار در جهان یک ابرمرد پیدا نمی شود که با یک درصد از ثروتش این مجموعه انساندوستانه و خیرخواهانه را تقویت کند و قلبهای بسیاری را شاد کند و از همه مهمتر خدا را خشنود سازد با قلبهائی که شاد می شوند و فداکاری همچون تائب عارف و عاشق و شاعر و نویسنده و فداکار که سربلند و سرافراز می گردد امیدوارم هرچه زودتر پیدابشود 

Image result for ‫من یک کارآفرینم‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۲
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی