صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

بی طرف بودن ما درصخا به نفع قرض داران است

جمعه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۲۸ ب.ظ

قرض الحسنه و خیریه گره گشا و مشکل گشا و نان رسان است پس کسانی که در این راه قدم می گذارند و کوشا در قرض الحسنه و خیریه هستند باید انسانهای بی طرفی باشند ساده و مهربان و بی ریا رحم و غیرت و خجالت داشته باشند 

خوش اخلاق و مهربان و خوشحال باشند در اینصورت خیر و بهره فراوان به قرض داران و دردمندان می رسد 

برای همین تائب سرپرست قرض الحسنه صخا عارف و عاشق و شاعر و نویسنده و فداکار شد و در این راه بی نهایت همت و تلاش می کند در غیر اینصورت دردمندان و قرض داران و گرفتاران ضررو زیان می کنند و بهره نمی بینند 

من سعی و تلاشم براین بود که ساده و بی ریا باشم و البته بسیار موفق هم بودم در این زمینه نمایش خوبی به خداوند نشان دادم 

کسی که در قرض الحسنه و خیریه همت و تلاش می کند باید شعارش فقط خدا باشد که من به این مقام والا و ارزشمند رسیدم تا اینکه خداوند حامی و پشتیبانم باشد و ازسراسر دنیا کمکم کند 

کسی که در این راه تلاش می کند باید قدرت اشعار و مقالاتش وسیع و گسترده باشد و آگاه و هوشیار به همه ادیان دنیا باشد و به همه ادیان احترام بگذارد و همه را به یک چشم نگاه کند تا قرض داران بهره و استفاده ببرند و بیماران و گرفتاران نفع و سود ببرند

خداوند را شکر که قرض الحسنه صخا از این نعمت بزرگ بهره مند است و سرپرستش عاشق همه دنیاست عاشق زن و مرد و پیر و جوان است عاشق حمایت و پشتیبانی از سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم است اینها بسیار خوب است بی طرفی جواب می دهد 

حتی با کسانی که مغرض و مغرور و منفور هستند ساده و بی ریاست و برای هدایتشان شب و روز دعا می کند این است تائب سرپرست صخا با هیچ کس کینه و دشمنی ندارد این است تائب سرپرست قرض الحسنه صخا و مغرضان و بخیلان و هوسبازان شیطنت و دشمنی می کنند اما تائب هرگز با هیچ کس دشمن نیست و همه را می بخشد و واگذار همه حتی دشمنان را به خداوند می کند 

تائب عاشق یوسف پیامبر است و در بین همه پیامبران عزیز و گرامی علاقه شدیدی به یوسف دارد و داستان یوسف را روزی سه چهار بار می خواند و تفاسیرش را مرور می نماید بی طرف بودن تائب در صخا به نفع تقویت صخاست و تقویت صخا و جذب و جلب افراد توانا از سراسر جهان به نفع قرض داران و گرفتاران است و ارائه خدمات راحت و آسان می شود 

پس از بی طرفی ما در صخا هیچ کس گلایه نداشته باشد ما بخاطر دردمندان و قرض داران باید بی طرف باشیم و منت همه را برای تقویت صخا بکشیم حتی از دشمنان می خواهیم بخاطر خداوند و نه بخاطر ما از صخا حمایت و پشتیبانی و قدردانی کنند بخاطر بندگان گرفتار خداوند 

 صخا از معجزات علم و عرفان   صخا لطف و عنایتهای یزدان   

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد    تائب فداکاری کردشما هم همکاری کنید 

Image result for ‫بی طرف بودن‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۹
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی