صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

شیطان مرا در رنج انداخت

دوشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۴۱ ق.ظ

شیطان یارانی دارد بنام مغرضان و مغروران و منفوران از آنجا که شیطان طاقت دیدن انسانهای عاشق و فعال و فداکار را ندارد لذا در هر خانواده و روستا و شهری اگر یک انسان عاشق پیدا بشود همه همت و کوشش خودش را بکار می گیرد و یارانش را بسیج می کند تا به هرطریق ممکن موفق شوند 

راههای مختلفی را بکار می گیرند یکی از راههای که همیشه از همان قدیم در زمانهای حضرت موسی و ابراهیم جواب می داده است سم پاشی و جوسازی بوده است تخریب و تحقیر و تضعیف عاشقان با حرفهای متنوع و گوناگون موثر و مفید و کارساز بوده است 

در داستان موسی می خوانیم که فرعونیان در بین مردم چه شایعه هائی می کردند و همه بلاها و مصیبت ها را به گردن موسی و یارانش می انداختند و مردم را برعلیه موسی تحریک می کردند و البته سالها جواب هم می داد 

تا اینکه موسی مجبور می شد مهاجرت کند و بعد از سالها دوری و غربت و سختی برگردد در داستان حضرت محمد هم همینطور بود جنگهای زیادی براه انداختند تا شاید مغلوبش کنند اما در پایان فتح مکه اتفاق افتاد و همه نامردان و یاران شیطان خوارو زبون شدند 

حق پیروز است خداوند حامی و پشتیبان انسانهای حق گو و حق جو می باشد  دوستان خدا در سراسر جهان اعتراف کنند که بی تفاوت و بی توجه هستند من سرپرست صخا عاشق شدم ریاضت کشیدم با مطالعات فراوان و بررسی های زیاد خودم را با سواد و بافرهنگ کردم در داستان همه کارآفرینان و دانشمندان و ثروتمندان جهان مطالعه نمودم و به آن عزیزان رسیدم از همه بهتر و بالاتر بیل گیتس و همسرش که بهترین نیکوکاران جهان هستند 

نتیجه هم این ایده قشنگ و نان رسان صخا شد چراغی گره گشا روشن کردم و اما شیطان و یارانش سالهاست که مرا رنج و عذاب می دهند در شکلهای مختلف سم پاشی و جوسازی می کنند حتی شبانه انسانهای بیکار و بی عار را جمع می کنند و خرجشان می نمایند تا سم پاشی ها را برعلیه تائب و این چراغ عرفانیش بکار بگیرند هرچند خداوند توطئه آنها را خنثی می کرد اما خیلی سختی و عذاب کشیدم چون این جوسازیها و دروغ ها و فته ها برروی نزدیکان هم کم کم اثرگذار است پس من از قدرت اشعار و مقالاتم استفاده کردم و در جهان فریادم را بلند نمودم تا این ایده در همه روستاهای جهان مفید و موثر باشد به کوری چشم شیطان و دوستان پست و بی شرافتش 

ما پشتمان به دعا و رازو نیاز به سجده های شکر در کوه و بیابان خوش است و احساس قدرت و قوت می کنیم و از خداوند برای خیر و برکت بیشتر التماس و خوهش داریم 

دستهای غیب بهترین حامی و پشتیبان امثال تائب با صخاست و برسینه ناجوانمردان می کوبند این چراغ و این تنور صخا لایق و شایسته بهترین درودها و سپاسهاست بهترین حمایتها و همکاری از سوی دوستان خدا در سراسر جهان 

هرچه زودتر این روستائی زحمتکش این روستائی باارزش را با این ایده نان رسان و گره گشا و مشکل گشا مشهور و معروف و سربلند و سرافراز نمائید 

خودم را نشان دادم اکنون نوبت شماست 

من جویای نام هستم به عشق قرض داران و دردمندان هرچه زودتر معروف و مشهورم کنید تا همه روستاهای جهان را در یک چشم به هم زدن گلستان کنم با اسم اعظم با نام و یاد یزدان پاک 

در یک چشم به هم زدن ابرسج را گلستان کنم با حمایت و عنایت و همکاری شما عزیزان در قالب قرض الحسنه و خیریه 

صخا از معجزات علم و عرفان   صخا لطف و عنایتهای یزدان   

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد    تائب فداکاری کردشما هم همکاری کنید 

سرپرست صخا عاشق تورات و انجیل و قرآن می باشد خداوندا با دانشمندان و ثروتمندان یهودی و مسیحی و مسلمان صخا را حمایت و یاری کن تا همه روستاهای جهان را گلستان کنم (تائب) 

Image result for ‫صخا‬‎


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۱
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی