صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

پرفسور سمیعی از همه عزیزان تقاضا کرده بود که اگر هزینه یکسال حج را به ایشان واگذار کنند می شود در ایران پنجاه مرکز فوق تخصصی احداث کرد خودتان قضاوت کنید من این کار را کردم و هزینه سفر حج و کربلای خودم را وقف افتتاح و تقویت قرض الحسنه و خیریه صخا کردم 

و در این باره همه دوستان و اقوام را هم تبلیغ و تشویق و تحریک کردم 

هزینه سفر مکه و کربلای خودم و خانواده ام را وقف تقویت صخا کردم تا بتوانم ضمن روشن کردن یک چراغ در روستایم با پرداخت وامهای قرض الحسنه و خیریه قلبهای سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم را شاد نمایم و مشکل بیکاری را هم در خانواده خودم و دوستان و اقوامم به همین راحتی حل کنم اما همه باید بدانند یک دست صدا ندارد و با یک گل بهار نمی شود (تائب) 

من از کسانی برای تقویت صخا حمایت و همکاری می خواهم که حاضر نیستند هزینه سفر مکه و کربلای خودشان را نذر بیماران کنند و به پرفسور سمیعی بدهند تا برایشان مجهزترین بیمارستانهارا افتتاح کندفداکار همکاری می خواهد (تائب) 

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد     تائب فداکاری کردشما هم همکاری کنید

امیدوارم دانشمندان و ثروتمندان جهان قدر و ارزش این بیت شعر تائب را بدانند و بیشتر و بهتر مطالعه و بررسی کنند و مرا سرافراز نمایند و خداوند را خشنود گردانند عزیزان فداکاران لایق و شایسته حمایت و همکاری هستند عدم حمایت و همکاری با فداکاران و ضدهمکاری با فداکاران شرم آور است 

عدم حمایت و همکاری و ضدهمکاری با فداکاران شرم آور است (تائب)  

بود حج با صفا منکر نباشم     تو بگذرازصفایش بهر یزدان

تو بگزر از صفایش تا ببینی     ملک را می کند هم شکل انسان (تائب)  

اگر مشکلات مالی و فرهنگی مردم را حل کنیم مثل قدیمها با پای پیاده و فقط به عشق خدا به مکه و کربلا می روند (تائب) 

من نمی خواهم به مکه و کربلائی بروم که دربین راه همه اش دغدغه بیکاری فرزندانم دست خالی دوستان و اقوام و همسایه هایم را داشته باشم (تائب) 

طرح و نقشه ایده صخا را در سال 64زمانی که ده دوازده سال بیشتر نداشتم و معصومانه چوپانی می کردم ریختم تا ضمن روشن کردن یک چراغ در روستایم بسیاری از مشکلات را با کمک دانشمندان و ثروتمندان حل کنم و قلبهای فراوانی را خوشحال نمایم خودم را نشان دادم اکنون نوبت شماست (تائب) 

کجا حجی بود بهتر زاین حج    بگردی گرد قلب بی نوایان (تائب) 

حسرت گرما نماند بردل تائب چنین    سوز بی حد خزانها را تلافی می کنم (تائب) 

صخا را تقویت می کنم اگر خدا خواست خودش مکه و کربلا هم نصیبمان کند (تائب) 

در هرروستا اگر دقت کنیم فداکارانی هستند که اگر حمایت و همکاری ببینند در یک چشم به هم زدن روستایشان را گلستان می کنند و در نتیجه جهان گلستان خواهد شد ایده های خوب زیاد هست اما توجه و عنایت می خواهندتشویق و تبلیغ و تقویت و همکاری می خواهند  

من با صخا نهایت تلاشم را کردم تا روستایم و روستاهای جهان را گلستان کنم وظیفه من همت و تلاش و فداکاری بود که انجام شد اگر عشق دانشمندان و ثروتمندان را گرفت و همکاری کردند طبیعتا زودتر پیروز و سربلند می شوم اگر هم نشد که تا روز مرگ برای این ایده فعالیت و فداکاری خواهم کرد و از خانواده ام بی نهایت ممنون و متشکرم که خداپسندانه و مظلومانه و غریبانه کوشش می کنند 

از خانواده فداکارم متشکرم که مرا در تقویت صخا بی نهایت حمایت و یاری کردند و دارو ندار خودشان را وقف و نذر این مجموعه نمودند (تائب) 

برای خیلی از عزیزان در سطح جهانی فداکاری و عشق ارزش دارد برای همین فریادم را در قالب قرض الحسنه بنام صخا بلند کردم تا کسانی که مشتاق صداقت و ایمان هستند بشنوند (تائب) 

سختی های این راه ارزش و ثواب فراوانی دارد خانواده ام را در صخا به صبر و شکر جمیل دعوت کرده ام (تائب) 

سهم کسانی که در راه خدا صبر و تقوی بکار بگیرند سربلندی و سرافرازیست (تائب) 

پیروزی سهم کسانیست که درراه خدا صبر و تقوی داشته باشند (تائب) 

دلواپسی من عشق و علاقه ای هست که باید باشد اما نیست (تائب) 

دغدغه من در صخا عدم حمایت و همکاری و ضدهمکاریهائیست که مانع پیشرفت و رشد و شکوفائی و گلستان شدن روستاو خشنودی قلب سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم است (تائب) 

برای همه دلواپسیها و دغدغه هایم روزی دو سه ساعت در کوههای ابرسج با خداوند دردو دل می کنم (تائب) 

اهل شکایت با خدا نیستم اما خیلی محکم اهل درد دل می باشم خودتان درددلهای یک عاشق و یک فداکار را می توانید حدس بزنید (تائب) 

عدم حمایت و همکاری و ضدهمکاری با فداکاران شرم آور است (تائب) 

سوء تفاهم و سوء ظن نسبت به یک انسان عاشق و عارف و شاعر و نویسنده و فداکار شرم آور است (تائب) 

فکرش را نمی کردم که برای دانشمندان و ثروتمندان مشهور همکاری با یک فداکار آنهم در قالب قرض الحسنه و خیریه تا این اندازه سخت و جان شکار باشد (تائب) 

قابل توجه دانشمندان و ثروتمندان مشهور جهان فداکارانی همچون سرپرست مظلوم صخا  بخاطر عدم حمایت و همکاری آنها مثل آب خوردن زیر سوال می روند (تائب) 

صخا از معجزات علم و عرفان     صخا لطف و عنایتهای یزدان 

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد     تائب فداکاری کردشما هم همکاری کنید

10128

Related image

Related image

Related image

Image result for ‫مکه و کربلا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۳۰
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی