صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

عزت و سربلندی صخا را برای ارائه خدمات راحت و آسان می خواهم (تائب) 

برای پرنور شدن این چراغ عرفانی و روحانی از هیچ کوششی دریغ نمی ورزم (تائب) 

برای تقویت صخا دست به دامان خدا شدم و از همه دانشمندان و ثروتمندان محبوب جهان حمایت و همکاری خواستم تا در اوج صداقت و ایمان و فداکاری سربلند و سرافراز شوم (تائب) 

از برکت ریاضتهای سخت و جان شکار تائب سرپرست صخا و سی سال بی خوابی و مطالعه و بررسی در احوال دانشمندان و ثروتمندان مشهور جهان ستاره های معروف دنیا سخنانی می بینیم که در هیچ سایت و وبلاگی دیده نمی شود گلچینی از بهترین تفاسیر سخنان کارآفرینان ارزشمند دنیا 

در تبلیغ این وبلاگ خداپسندانه بکوشیم تا دیگران هم نصیب و بهره ببرند بهترین تحریکات را برای فعالایت و فداکاری در صخا می بینیم وقتی می بینیم یک خانواده فداکار زن و مرد و دختر و پسر و برادر و خواهر اینچنین با یک صندوق قرض الحسنه کوچک شاهکار کرده اند و همه نیازهای یک روستا را در صورت حمایت و عنایت دانشمندان و ثروتمندان در یک چشم به هم زدن برآورده می کنند 

این بهترین تحریک است که می توان درباره آن تحقیق کرد مطالعه و بررسی کرد و در همه خانواده ها بکار گرفت 

کافیست در اینترنت صخا را سرچ کنیم میلیونها مطلب جالب در طول این سالها و بی خوابی های یک انسان عاشق از همه بزرگان جهان فارغ از هر دین و آئینی مشاهده می کنیم مطالبی که باعث بالا رفتن سطح سواد و فرهنگ مخصوصا نوجوانها خواهد بود 

نوجوانهای خودتان را تشویق و ترغیب به عشق و علاقه در صخا کنید تا خیالتان از بابت بچه هایتان راحت باشد من از برکت صخا نوجوانانی فعال و فداکار تحویل اجتماع دادم بچه های شیری من به اندازه یک پیرمرد هفتاد و هشتاد ساله متوجه می شوند و همه اینها فقط بخاطر صخاست که واقعا معجزه می کند و هرانسانی را بیدار و هوشیار می کند نوجوانان خودتان را عاشق صخا کنید معجزاتش را می بینید 

من نوجوانان خودم را عاشق صخا کردم امروز کرامات و معجزاتش را محکم می بینم 

من که ره بردم به گنج حسن بی پایان دوست    صدگدای همچو خود را بعد از این قارون کنم 

درسهائی در صخا هست که ادعا می کنم در دانشگاههای معتبر جهان نیست و پای این ادعا می ایستم می توانید بیائید و از نزدیک شاگردان مرا ببینید و درباره آنها ساعتها مطالعه و بررسی کنید خودتان پی می برید و من فقط خداوند را شکر می کنم 

من خداوند را شاکرم و برهمه سختیهای این راه صبر می کنم تا خودش خیر و برکتم عطا کند و فعالیت و فداکاری و بی خوابیهایم جواب بدهد الهی شکر پروردگارا دوستت دارم که اگر یک قدم برداشتم مرا از کنج همین دهات در جهان مطرح کردی الهی شکر فقط خدا همین و بس فقط خدا 

شک ندارم روزی پروانه خواهی شد بگذار دنیا هرچقدر می خواهد پیله کند

عزت و سربلندی صخا را برای ارائه خدمات راحت و آسان می خواهم (تائب) 

جذب و جلب دانشمندان و ثروتمندان محبوب جهان را برای تقویت صخا و ارائه خدمات آسان و خشنودی قلب مردمان طالب هستم (تائب) 

اصرار و پافشاری من برای تقویت صخا به عشق سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم است (تائب) 

اصرار و پافشاری را برای تقویت صخا دریغ نکردم عنایت و حمایت جزئی را از این مجموعه خیرخواهانه و انساندوستانه دریغ نورزید(تائب)  

برای پرنور شدن این چراغ عرفانی و روحانی از هیچ کوششی دریغ نمی ورزم (تائب) 

برای تقویت صخا دست به دامان خدا شدم و از همه دانشمندان و ثروتمندان محبوب جهان حمایت و همکاری خواستم تا در اوج صداقت و ایمان و فداکاری سربلند و سرافراز شوم (تائب) 

وقتی جوانمردان دربند جوانمردان نباشند از دیگران چه انتظاری می توان داشت (تائب) 

برای پرنور شدن یک چراغ روشن که نباید اینهمه منت و خفت کشید واقعا شرم آور است (تائب) 

عاشق و عارف و شاعر و نویسنده و فداکار شدم تا حرفم برای پرنور شدن یک چراغ روشن در سطح جهانی خریدار داشته باشد (تائب) 

ما که پیرو موسی کلیم الله هستیم به ریش فرعون می خندیم و جهان را تسخیر می کنیم اما شما یادتان باشد که یک افتتاح حساب جزئی را از صخا دریغ کردید و یارو یاور حبیب خدا در اوج صداقت و ایمان و فداکاری نبودید (تائب) 

داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید (تائب) 

حسرت حمایت و همکاری خداپسندانه را بردل فداکاران نگذاریم (تائب) 
صخا یک اقدام بسیار ارزشمند است (تائب) 

ازبرکت صخا سرشار از خدا شدم (تائب) 

صخا علاج  تمام دردهای قرض داران است (تائب) 

صخا از معجزات علم و عرفان     صخا لطف و عنایتهای یزدان 

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد     تائب فداکاری کردشما هم همکاری کنید

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫عشق یعنی مراقب هم باشید‬‎

Related image

Image result for ‫صخا‬‎


Image result for ‫برتراند راسل‬‎Image result for ‫ابرسج‬‎

Image result for ‫صخا‬‎Related image

Related image

Related imageRelated image

Related image

Related image

Related image

Image result for ‫عشق یعنی مراقب هم باشید‬‎Related image


Image result for ‫عشق یعنی مراقب هم باشید‬‎Image result for ‫عشق یعنی مراقب هم باشید‬‎
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۲
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی