صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

تربیت کودکان تائب از چندین سال قبل شروع شد

دوشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۱۴ ب.ظ

زمانی که چهارده پانزده سال داشتم تابستانها چوپانی می کردم و خیلی سخت و جان شکار بود با خودم می گفتم بزرگ شدم صاحب زن و بچه بشوم از همین حالا باید به فکر باشم تا اینچنین مجبور نشوم در این سن و سال برای مردم چوپانی کنم 

همیشه دعا و آرزو می کردم بتوانم ایده ای طرح کنم تا همه کودکان مظلوم را نجات بدهم سالخوردگانی را می دیدم که مجبور بودند در سن هفتاد هشتاد سالگی بیل بزنند و کارگری کنند خیلی ناراحت می شدم

که چرا دنیای به این عظمتی خدای به این بزرگی بچه ها و سالخوردگان به زحمت بیفتند در صورتیکه می شود برایشان کاری کرد به همین خاطر دست بکار شدم و قرض الحسنه و خیریه صخا را با هزاران آرزو افتتاح کردم اول از خودم شروع کردم تا خانواده ام را تربیت کنم 

و روستایم را گلستان کنم تا به روستاهای جهان برسم شروع به فعالیت و فداکاری در راه قرض الحسنه و خیریه کردم تا با جذب و جلب افراد توانا تقویت شوم و با تقویت صخا امکانات عالی و شرایط مناسب فراهم کنم تا به اهدافم برسم و در روستایم از شغلهای موجود حمایت کنم 

و همه افراد را در کارهائی که علاقه دارند حمایت و پشتیبانی کنم هرچند در این راه مشکلاتی از قبیل معوقات و ضدهمکاریهائی داشتم عدم حمایت و همکاریهائی می دیدم اما هیچگاه خسته نشدم همه توان و نیرویم را بکار گرفتم با مقالات و اشعار در سطح جهانی درخشش خودم را آغاز کردم تا از انسانهای توانای جهان کمک بگیرم و شبانه روز همت و فداکاریم را به نمایش جهانی گذاشته ام 

موفق شدم در قالب قرض الحسنه و خیریه بچه هایم را خوب و فعال و فداکار تربیت کنم هرچند راه درازی در پیش دارم اما خداوند را شکر می کنم تا حدود زیادی موفق شدم اگر معوقات نبودند خیلی جلوتر می افتادم و یا اگر یک ابرمیلیاردر از صخا حمایت می کرد معوقات را پوشش می داد

اشکالی ندارد خواست خدا بود و من فعالیتم را بیشتر و بهتر کردم 

امیدوارم دانشمندان و ثروتمندان جهان در تقویت صخا راحت تر توجه و عنایت کنند تا دعایم مستجاب شود و آرزویم برآورده شود نه تنها بچه های خودم را بلکه همه کودکان مظلوم و سالخوردگان معصوم را شاد کنم و پشتیبان باشم 

امیدوارم ابرمیلیاردرها و سوپرپولدارها هرچه زودتر مرا با تقویت صخا در اهداف بلند و مقدسم یاری کنند و سربلند و سرافرازم نمایند به خدا قسم در یک چشم به هم زدن روستایم را گلستان می کنم 

اگر تنها یک ابرمیلیاردر حاضر به همکاری با من بشود و در تقویت صخا یاریم کند به خداوند قسم در یک چشم به هم زدن روستایم را گلستان می کنم (تائب)

در فکر گلستان کردن روستایم و روستاهای جهان  هستم به خشنودی قلب سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم می اندیشم طبیعی است که  بالاترین فعالیت و فداکاریها را به نمایش جهانی بگذارم (تائب)   

صخا یک مجموعه قرض الحسنه و خیریه است تقویت صخا باعث ارائه خدمات آسان می شود پس طبیعتا دانشمندان و ثروتمندان را دوست دارم و عاشق ستاره های محبوب جهان هستم و آنها را خداپسندانه به این مجموعه دعوت می کنم (تائب) 

طبیعی است که از حمایت و عنایت دانشمندان و ثروتمندان در صخا خوشحال باشم چون ضدهمکاری ها و یا عدم حمایت و همکاریها  باعث تحقیر و تخریب و تضعیف من در اوج صداقت و ایمان و فداکاری خواهد شد (تائب) 

تمایل زیادی به شهرت و ثروت دارم و این با وجود صخا طبیعی می باشد چون ارائه خدمات آسان مردم را راضی و خشنود می سازد (تائب) 

تاکید من برفعالیت و فداکاری و حمایت و همکاری طبیعی است چون مردم از یک مجموعه قرض الحسنه و خیریه ای همچون صخا توقع و انتظار بیشتری دارند (تائب) 

اگر تا بحال اجازه دادیم صخا با عدم حمایت و همکاری و ضدهمکاریها و معوقات آسیب ببیند از این به بعد اجازه ندهیم (تائب) 

اگر تا بحال به خودمان اجازه ضدهمکاری با فداکاران را داده ایم از این به بعد اجازه ندهیم (تائب) 

اگر یک عاشق را در اوج صداقت و ایمان و فداکاری رنجانده ایم توبه و تلافی کنیم (تائب) 

چنانچه در تبلیغ و تشویق فداکاران تلاشی نکرده ایم هیچ وقت دیر نیست از همین حالا شروع کنیم (تائب) 

ضدهمکاری با فداکاران قابل توبه و تلافی است (تائب) 

Related image

Related image

Image result for ‫تاثیرات بزرگان‬‎

Related image

Related image

Related image

Related image

Image result for ‫صخا‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۵
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی