صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

حضرت عشق

دوشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۲۳ ب.ظ
حضرت عشق بفرما که دلم خانه توست   سر عقل آمده هر بنده که دیوانه توست
دل من اگر که از عشق نصیبی دارد               حضرت عشق به  من لطف عجیبی دارد
بگذارید، بگذارید که بیمار بماند این دل              با تب عشق دلم حال غریبی دارد
لحظه میمیرد و من آخر سر میپوسم                عشق ای ناجی من دست تو را میبوسم
بی وجود تو سعادت نشود حاصل من               تا نفس هست تو ای عشق بمان در دل من
قدرت عشق را در تائب سرپرست نیکوکار و فعال و فداکار مجموعه قرض الحسنه صخا با تجربه سی ساله کارآفرینی که از خودش شروع کرد و ایستاد تا خانواده اش همراه و یارش شوند که راه راحت و آسان شود اگر خودت را بسازی و خانواده ات را بسازی ساخته و پرداخته نمائی 
آماده خدمت رسانی و گره گشائی و نان رسانی کنی در این مرحله است که نگاهها متوجه تو خواهند شد از در و دیوار خیر و برکت سرازیر می شود دانشمندان و ثروتمندان عاشق تو می شوند قدرتهای زیادی کار دستهای غیب را می کنند و از آستین بیرون می آیند 
وقتی توانستی خودت و خانواده ات را عاشقانه و خالصانه بسازی و رضایت حقتعالی را جلب کنی دلهای ابرمیلیاردرها و سوپرپولدارها مال خداست خدا صاحب همه قلبهای بنده هایش است و از درودیوار خیر و برکت را برتو سرازیر می کنند 
تا تو در ایده ات در نیتت موفق شوی مخصوصا نیتی که کارش گلستان کردن روستاهای جهان است اینجا دانشمندان و ثروتمندان راحت تر می توانند کمک و پشتیبانیت کنند وعده خداست که از جاهائیکه فکرش را نمی کنی حمایت خواهی شد 
خداوند گره ها را باز می کند حکیمان و باسوادان و بافرهنگها را بسودت تحریک می کند تا مزد سالها بی خوابیت را ببینی وقتی خدا را در قالب قرض الحسنه و خیریه یاری کردی خدا خودش بهترین کارفرماست 
او خودش می داند که کی و کجا تقویتت کند مهم تو بودی که حرکت خدمت صداقت غیرت خجالت محبت و همت خودت را نشان بدهی اینجاست که خدا دست بکار می شود و زمین و زمان را بسود تو فرمان می دهد و خدا هرچه را گفت موجود شو سریع موجود می شود 
وظیفه تو رحم وغیرت و خجالت بود که به نحو احسن انجام دادی اکنون نوبت خداست (تائب) 
تو که صداقت و ایمان و فداکاری را به اوج رساندی مزد و پاداشت برعهده خداست تمام (تائب) 
کسی که خودش را وخانواده اش رابرای یاری خدا آماده کرد فرشته ها از سراسر دنیا با او همکاری می کنند (تائب) 
بیشترین جائیکه خدا بیشترین توجه و عنایت را دارد قرض الحسنه و خیریه است (تائب) 
خداوند بیشترین حمایت را از نیکوکاران دارد (تائب) 
فداکاران سربازان واقعی خداوند هستند (تائب) 
تلاش درراه عشق نتیجه های مطلوب خودش را در سطح جهانی می گذارد (تائب) 
یک عاشق و عارف و شاعر و نویسنده و فداکار توجه جهانیان را به خودش جلب می کند اینها معجزات عشق است (تائب) 
عاشق برکتی دارد که دلها را برای درمان جذب و جلب می کند (تائب) 
عاشق بهترین داروها را برای درمان دردها دارد نیاز مردم به عاشقان فراوان است (تائب) 
هیچ انسان عاقلی یک فداکاررا که به اوج صداقت و ایمان رسیده است رهانمی کند (تائب) 
عنایت و حمایت دانشمندان و ثروتمندان از فداکاران داستانهای فراوانی دارد(تائب) 
پیشرفت و رشد و شکوفائی نیکوکاران برای جهانیان مهم بوده است (تائب) 
تقویت یک انسان عاشق و فداکار دعا و آرزوی انسانهای بسیار توانا بوده است (تائب) 
دانشمندان و ثروتمندان مشهور جهان همکاری با یک فداکار را برخودشان واجب و الزامی می دانند (تائب)  
همه کسانی که به نیکوکاران تجاوز کرده اند به روزسیاه افتاده اند (تائب) 
هنوز هیچ کس از دشمنی با فداکاران به جائی نرسیده است (تائب) 
تابه حال همه کسانی که نسبت به جوانمردان بی توجه و بی تفاوت بوده اند خداوند از خفت و خجالت آبشان کرده است (تائب) 
با وجود داستان یوسف و برادران کسانی که در صدد تکرار هستند بی سوادانی بیش نیستند (تائب) 
دلم به حال کسانی که داستان یوسف را می دانند باز خوبان را در اوج صداقت و ایمان و فداکاری متهم می کنند خیلی می سوزد (تائب) 
به توصیه دکتر الهی قمشه ای در سطح جهانی دعا می کنم تا خیر و برکت فراوانی نصیب قرض الحسنه و خیریه صخا شود (تائب) 

وظیفه یک فداکار روشن کردن چراغ است و اما پرنورکردنش وظیفه دیگران است (تائب) 

سرپرست صخا عاشق ستاره های محبوب جهان است (تائب) 

صخا خانواده مرا مجبور به فعالیت و فداکاری کرد (تائب) 

داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید (تائب) 

حسرت حمایت و همکاری خداپسندانه را بردل فداکاران نگذاریم (تائب) 
صخا یک اقدام بسیار ارزشمند است (تائب) 

ازبرکت صخا سرشار از خدا شدم (تائب) 

صخا علاج  تمام دردهای قرض داران است (تائب) 

صخا از معجزات علم و عرفان     صخا لطف و عنایتهای یزدان 

Related image

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫تاثیرات بزرگان‬‎

Image result for ‫صخا‬‎


Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫چراغی درجهان روشن است‬‎

Image result for ‫چراغی درجهان روشن است‬‎

Image result for ‫چراغی درجهان روشن است‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۵
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی