صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

آفرین مرد روزگار

جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۶:۲۶ ب.ظ
ادب و شرم تو را خسرو مه رویان کرد     آفرین برتو که شایسته صدچندینی 
فلک به مردم نادان دهد زمام مراد            تو اهل فضلی و دانش همین گناهت بس 
به منت دگران خو مکن که در دو جهان      رضای ایزد و انعام پادشاهت بس 
به هیچ ورد دگرنیست حاجت ای حافظ      دعای نیم شب و درس صبحگاهت بس
آفرین به همت و فداکاری تو در راه قرض الحسنه و خیریه و با نام صخا که فرشته ها را از صبر و شکر خودت حیران کرده ای از فعالیت و فداکاری که در این راه به همراه خانه و خانواده بکارگرفته ای آفرین برتو که مرد این روزگاری چون همه جوانمردان جهان را جذب و جلب صخا کرده ای دلهای دریا و قلبهای شیر عاشق صخا شده اند و می شوند 
آفرین برتو ای مرد روزگار که معجزه علم و عرفان را با صخا به همه نشان داده ای لطف و عنایت یزدان را به نمایش جهانی گذاشته ای تا دانشمندان و ثروتمندان بزرگ جهان را متمرکز خود کنی 
این توجهات و عنایات جهانی دانشمندان و ثروتمندان ستاره های مشهور جهان بدون شک همان معجزه علم و عرفان است 
ادب و شرم تو را خسرو مه رویان کرد     آفرین برتو که شایسته صدچندینی 
آفرین برتو و امثال تو که با وجود مشکلات کارهای عمومی و قرض الحسنه مخصوصا معوقات جوانمردانه ایستاده اید و این چراغ را روشن نگه داشته اید تا انسانهای بزرگ با قلبهای شیر از راه برسند و نامهربانیها را جبران کنند دستهای غیب خدا از راه برسند و پاداش خوبی را با خوبی بدهند 
آفرین برتو که اینچنین فعال و فداکاری و در راه جذب و جلب ستاره های مشهور جهان کوشا هستی خدا دعا و آرزوهایت را برآورده و مستجاب کند 
آفرین برهمه کسانی که فعال و فداکار هستند و در هرکجای این جهان که هستند یارویاور یکدیگر می باشند و دلهای سیاه و چشمهای شور را با کمک خداوند و به لطف و عنایت خدا از کاسه در می آورند و در اندیشه صلح و دوستی همت و تلاش می کنند و شعارشان فقط خداست 
و خودشان را با صداقت و ایمان و فداکاری و با لبخند شیرین خدا به دنیا معرفی می کنند و همه کسانی که بخواهند لبخند خدا را برآنها تلخ کنند آبرویشان در دنیا و آخرت به باد می رود این خاصیت دلهای دریا و قلبهای شیر است 
تائب چه باشد مشکلت زانوی غم داری بغل   ولله و خیروالماکرین افسرده و غمگین چرا  

باسلام خدمت شما بزرگوار اینجانب دکتر آریاپوردر انگلستان هستم مطالب جالب شمارا مشاهده کردم اینجانب میخواهم مبلغ یک میلیاردتومان بعنوان قرض الحسنه در صندوق شما بصورت الی الحساب جهت امور خیریه وقرض الحسنه واریز کنم لطفآ شماره حساب وآدرس خود را ایمیل کرده تا وکیل اینجانب در تهران با شما تماس بگیرد امیدوارم بتوانم بیشتر به شما وهموطنانم خدمت کنم باتشکرdkamir- arya@yahoo.com

یک پیام دلگرم کننده که حق طبیعی یک انسان فعال و فداکار است 

یک حمایت و عنایت بزرگ که حق یک انسان عاشق و دلسوز است و در قالب قرض الحسنه واجب و الزامی است امیدوارم عملی شود تا دلهای هزاران نفر شاد و خرسند گردد و همه دانشمندان و ثروتمندان با اینگونه پیامها تحریک به حمایت و همکاری شوند خداوند اموات همه کسانی را که با فداکاران از راه دورونزدیک همکاری دارند بیامرزدو خیر و برکت و سلامتی به خودشان و خانواده هایشان عطا کند و بلاها و مصیبت ها از آنها دور شود  

نیکوکاران صدردصد منتظر دستهای غیب خدا بوده و هستند که سخت و جان شکار صبر و شکر جمیل داشته و دارند (تائب) 

آفرین به من که عاشق دانشمندان و ثروتمندان بزرگ و محبوب جهان هستم (تائب) 

Image result for ‫صخا‬‎
Image result for ‫صخا‬‎
asq_1212.jpg
Related image
Related image
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۳۰
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی