صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

من که ره بردم به گنج حسن بی پایان دوست    صدگدای همچو خود را بعد از این قارون کنم 
درراه فعالیت و فداکاری هرچه بیشتر به آب و آتش بزنی موفق تر و سربلند تری اما در راه جذب و جلب حمایت و همکاری نباید همت و تلاش کنی چون دست تو نیست دست دیگران است دیگران هستند که باید قدر و ارزش فداکاری را بدانند 
می توانی فریادت را در جهان بلند کنی و کوشش در راه فداکاری طبیعتا فریاد تو را بلند می کند و مردم در سراسرجهان متوجه تو خواهند شد و این خوب است چون در میان مردم جهان هستند کسانی که تشنه حمایت و همکاری از فداکارانند عاشق همکاری با عاشقان هستند 
برای همین سی سال شبی دو سه ساعت بیشتر نخوابیدم و به مطالعه و بررسی در احوال دانشمندان و مشهوران جهان پرداختم و با کوهنوردی و سحرخیزی خستگیهای خودم را برطرف کردم تا از آنطرف هم داستان فداکاریم به گوش ورزشکاران مشهور دنیا برسد 
وقتی در راه فداکاری همت و تلاش می کنی زمین و زمان به تو کمک می کنند تا به هدف مقدس و نیت پاک و خالصت برسی و اوج فداکاری با کوشش میسر می شود هرچند که تائب برای حمایت و همکاری دیگران هم تلاش کرد اما باعث رنجش دیگران می شود باید خودشان داوطلب شوند باید خداوند کمک کند و با دستهای غیبش حمایت و همکاری کند 
من وقتهائی را صرف التماس و خواهش از دانشمندان و ثروتمندان بزرگ کردم برای جلب نظرشان برای حمایت و همکاریشان اما جوابی نگرفتم و همت و تلاشهائی که در راه فداکاری کردم جواب داد هرچه بیشتر کوشش کردم بیشتر و بهتر جواب داد 
چون فعالیت و فداکاری دست من است و می توانم خودم را به اجبار مطیع و رام کنم اما حمایت و همکاری دست دیگران است و نمی شود اجبار کرد فرار می کنند زده می شوند بیزار می شوند حتی اگر در اوج فداکاری باشی حتی اگر به یک قدمی خدا برسی باز هم نمی توانی حمایت و همکاری را به اجبار جذب و جلب کنی پس من همان یک سرسوزن کوششهائی را هم که برای حمایت و همکاری داشتم تعطیل می کنم و به فعالیت و فداکاریم می افزایم تا بهتر و بیشتر به نتیجه برسم خدا خودش باید درست کند و قلبها را آماده سازد 
نازل اگر کنم مرغ بریان راضی نمی شوید مگر اینکه خودتان عاشق فداکاری شوید و من فقط همه کسانی را که در جهان عاشق حمایت و همکاری از فداکاران هستند دعوت به تقویت صخا می نمایم تا با ارائه خدمات آسان قلبها را شاد کنم لطفا داستان و پیام مرا به گوش آن عزیزان برسانید 
من فداکاری را از شما دریغ نورزیدم شما هم حمایت و همکاری را از من دریغ نورزید (تائب) 
فداکاری من باعث روشن شدن یک چراغ بنام صخا شد قطعا حمایت و همکاری شما باعث پرنورشدنش خواهد شد(تائب) 
اگر دو طرف ترازو را مساوی می خواهید با این فداکار در صخا همکاری کنید (تائب) 
علت اصلی گمنام ماندن و دیر به شهرت رسیدن افراد توانائی همچون تائب که در اوج صداقت و ایمان و فداکاری توان آن را دارند که در یک چشم به هم زدن روستا و یا شهری را گلستان کنند و هزاران نفر را به نان و نوائی برسانند زندگانی در روستائی کوچک است که مانع پیشرفت و رشد و شکوفائیشان می شود و دانشمندان و ثروتمندانی نیستند که در بالا رفتن آنها نقش آفرینی کنند و به قول امروزیها اسپانسرهائی قوی ندارندکه با آنها همکاری کنند وگرنه با توجه و عنایت تنها یک ابرمیلیاردر و یا یک سوپرپولدار چراغی را که بی نظیر بنام صخا روشن کرده اند پرنور می گردد  چاره نیست باید به امید خدا نشست و منتظر دستهای غیب خدا بود تا از آستینی بیرون بیاید و چاره ساز شود 
Image result for ‫ابرسج‬‎
Image result for ‫صخا‬‎
Image result for ‫صخا‬‎
Image result for ‫ابرسج‬‎
Image result for ‫ابرسج‬‎
Image result for ‫ابرسج‬‎
Image result for ‫ابرسج‬‎
Image result for ‫ابرسج‬‎
Related image
Image result for ‫ابرسج‬‎
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۳۰
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی