صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

باران رحمت و دستهای غیب

شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۵ ق.ظ

تائبا باران رحمت برتو باریدن گرفت     حقتعالی اینچنین از غیب پشتیبان بود 

وقتی لطف و عنایت خداوند شامل حال بنده عاشق و عارف سحرخیزش شود باران رحمت براو شروع به باریدن می کند و پروردگار اینچنین با دستهای غیبش حامی و پشتیبان می شود 

عزیز مصر یک بهانه بود یک وسیله بود نخ اصلی دست خدا بود پیش خداوند بود  و همیشه همینطور است و خداوند خودش کارها را درست می کند و پشتیبان نیکوکاران فداکاران می باشد هرچند هم که سالها در انتظار بمانیم اما عاقبت با عاشقان است 

در راه عشق و صداقت و ایمان از هیچ کوششی نباید دریغ ورزید و هرکاری که از دست انسان برمی آید باید انجام دهد چون خداوند درها را باز می کند قدرت و عزتش را می دهد 

و تمام نقشه های یاران شیطان هم به نفع نیکوکاران تمام می شود در داستان یوسف بوضوح مشاهده می کنیم 

برادران همه نقشه ها و حقه و حیله هائی که در پنهانی گرفتند خداوند شاهد و ناظر بود و یک روز برملا و آشکار کرد این قانون خداست سنت و روش خداست 

هرچند انسانهای مغرور و بخیل و بی سوادهائی که حاضر نیستند در اشعار شاعران بزرگ در سخنان بزرگان جهان و در آیات پروردگار فکر کنند و بیندیشند و در جهل و بی خبری می مانند تا از این دنیا بروند و آنوقت می فهمند که چه فرصتهائی را از دست داده اند و ای کاش ها شروع می شود 

ای کاش برعلیه فداکاران ضدهمکاری نمی کردیم 

روزی می رسد که به آنروز روز حسرت می گویند ای کاش با فداکاران ضدهمکاری نمی کردیم (تائب) 

ای کاش برعلیه عاشقان جوسازی و سم پاشی نمی کردیم (تائب) 

ای کاش حمایت و همکاری را از فداکاران دریغ نمی ورزیدیم (تائب) 

ای کاش در تحقیر و تخریب و تضعیف جوانمردان شریک نمی شدیم (تائب) 

ای کاش نان دیگران را نمی بریدیم و جایشان را به ناحق نمی گرفتیم (تائب) 

داستان صخا را لازم نیست به یزدان پاک برسانیم(تائب) 

صخا داستان دلهای سیاه و چشمهای شور نامردان را به گوش جوانمردان عالم می رساند (تائب) 

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشداین داستان باید به گوش ابرمردان جهان برسد(تائب) 

صخا داستان ضدهمکاری و عدم حمایت و همکاری را در اوج صداقت و ایمان و فداکاری به گوش اهل تحقیق جهان می رساند(تائب) 

صخا داستان ناسپاسی و بی رحمی بخیلان را به گوش دانشمندان جهان می رساند (تائب) 

صخا بهترین و بالاترین تفسیر سوره یوسف را به جهانیان ارائه می کند (تائب) 

داستان صخا را لازم نیست به پروردگار برسانیم او بهترین شاهد ازبهرفداکاران است (تائب) 

من ابرسج را با حمایت و همکاری تنها یک ابرمیلیاردر و یا یک سوپرپولدار از صخا در یک چشم به هم زدن گلستان می کنم (تائب) 

همه دغدغه های مردم جهان با حمایت و همکاری از فداکاران برطرف خواهد شد(تائب)

خداوند همه بلاها و مصیبت ها را با حمایت و همکاری از فداکاران رفع و دفع می کند (تائب) 

دل خداوند با حمایت و همکاری از فداکاران حتی با یک دانه خرما بدست می آید(تائب) 

حمایت و همکاری با فداکاران میل به فرهنگ و ورزش را در ما زیاد می گرداند(تائب) 

حمایت و همکاری با فداکاران بخل و کینه و حسادت را ریشه کن می کند (تائب) 

از خداوند معرفت خواستم صخا را به من داد        ایمان و همت و قدرت خواستم صخا را به من داد 

بهر سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم           یک دنیا رحم و غیرت خواستم  صخا را به من داد 
به یاد دانشمندان و ثروتمندان محبوب               از خداوندخیر و برکت خواستم   صخا را به من داد 
آرزوی حاتم طائی شدن در سرم بود                جوانمردی  و  مروت  خواستم   صخا را به من داد 
از برای خودم و خانواده ام دعا کردم                 درشکلی زیبا تربیت خواستم   صخا را به من داد 
همه پیامبران را یکسان دوست داشتم              عنایت  و    حمایت خواستم   صخا را به من داد 
دستهای غیب خداوند را به تقلید از یوسف         بعد از چهل روز ریاضت خواستم صخا رابه من داد 
به عشق دلهای دریا و قلبهای همچون شیر       تائب را در اوج شهرت خواستم صخا را به من داد 

asq_1212.jpg

5q83_100.jpg

qty_3001.jpg

zq0l_98.jpg

5q83_100.jpg

asq_1212.jpg

Related image

Image result for ‫بسیار عالی خدا قوت‬‎

Image result for ‫بسیار عالی خدا قوت‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۳۱
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی