صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

مهران مدیری صخا لبخند خداست

شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۵۵ ب.ظ

صخا لبخند خداست و من این لبخند را هدیه می کنم به همه مردم جهان مخصوصا روستائیان عزیز و زحمت کش و ازستاره های مشهور جهان می خواهم این لبخند را با حمایت و همکاری بردردمندان شیرینش کنند 

مهران مدیری چهره محبوب و مردمی که من بعنوان یک عاشق و عارف و شاعر و نویسنده وظیفه دارم در صخا یادی از محبوبان و مشهوران دنیای هنر و ورزش و تقدیر و تشکر کنم من به زبان خودم اینچنین تقدیر و تشکر بعمل می آورم و داستان صخا را که از همت و کوشش یک انسان فداکار مثل یک چراغ برای روستایم روشن کرده ام و اوج صداقت و ایمان و فداکاری را به نمایش گذاشته ام فراتر از یک روستاست و دوست دارم به عناوین مختلف و با کمک انسانهای مشهور پا را فراتر از روستایم بگذارم و برای همه روستاهای جهان کاری انساندوستانه انجام دهم 

به همین خاطر از مشهوران که دلهای دریا و قلب شیر دارند حمایت و همکاری می خواهم و همه ستاره های معروف را به یاری و حمایت و همکاری دعوت

می کنم تا با کمک آنها رشد و پیشرفت و شکوفائی چشمگیری داشته باشم من عاشق شهرت و محبوبیت هستم 

و این شهرت و محبوبیت من در روستا نمی تواند گره های زیادی را باز کند مشکلات بیشتری را حل کند نان بیشتر و بهتری به دردمندان و قرض داران برساند پس دوست دارم از این مقام و منزلتی که خداوند عطایم کرده است واز برکت فرهنگ و ورزش وعلم و عرفان و اشعار حافظ زبانی عطایم کرده است در راه دردمندان بیشتر و بهتر بکار بگیرم لذا به تنهائی و با مردمی ضعیف و ناتوان و گمنام هرگز به جائی نخواهم رسید برای همین با نام و با یاد خدا دست به دعا برمی دارم دست به دامان خدا می اندازم تا با کمک بندگان مشهور و محبوبش این چراغ عرفانی و روحانی را پرنور کنم 

من همه مشهوران و محبوبان جهان را اجبار می کنم تا صخا را پرنور گردانند من وظیفه خودم می دانم که مردم را به سعادت و خوشبختی اجبار کنم و در این راه هیچ گونه خفت و خجالتی نمی کشم و عاشقانه و خداپسندانه در راه جذب و جلب ستاره های معروف از هیچ کوششی دریغ نمی ورزم تا خداوند کمکم کند و دستهای غیب را از آستین انسانهای دریادلش با قلبهای شیر بیرون بیاورد من به انسانهای مشهور افتخار می کنم بدون شک خداوند به آنها لطف و عنایت داشته است و من به لطف و عنایت خداوند امیدوار هستم 

باشد که ستاره های مشهور جهان هدف و منظور مرا پیگیری نمایند هدف من شیرین کردن لبخند خداست و صخا بدون شک لبخند خداست 

صخا از معجزات علم و عرفان   صخا لطف و عنایتهای یزدان 

درود و سلام گرم و خالصانه مرا به مهران مدیری عزیز برسانید که چهره ای محبوب و دوست داشتنی است و از طرفداران گرامی و خونگرمش می خواهم دعاگوی اینجانب در صخا باشند تا این چراغ پرنور شود و مردم بیشتری را بهره مند گرداند 

همیشه عاشق صدای گرم و گیرای مهران مدیری عزیزبوده ایم بیا بریم کوه کدوم کوه همون کوهی که ........

من همه ستاره های مشهور جهان را دعوت و اجبار به حمایت و همکاری از فداکاران می کنم و من در اوج فعالیت و فداکاری در قالب قرض الحسنه و خیریه ای مجزا بنام صخا برای گلستان شدن روستایم از خداوند و فرشتگان و افراد صالح همکاری می خواهم 

داستان صخا را به گوش ستاره های مشهور جهان برسانیم (تائب) 

من شاعر و نویسنده و عاشق و عارف و فداکار شده ام و چراغی در قالب قرض الحسنه و خیریه روشن کرده ام و می خواهم از شهرت و محبوبیت خودم برای پرنور شدن این چراغ عرفانی و روحانی استفاده کنم تا بتوانم خدمات راحت و آسان ارائه نمایم من یک کارآفرینم من یک سحرخیز و کوهنورد و طبیعت دوستم و زمینی را در نزدیکی آبشار ابرسج به خانه کوهنوردان اهداء کرده ام که بوستان صخا نام داشت 

و خوشحال می شوم که ستاره های مشهور ایران و جهان را برای دیدن مناظر زیبای ابرسج به صخا بیاورم و با آنها از نزدیک آشنا گردم بدون شک این آشنائیها کمکم به پرنور شدن صخا می کند 

من تلاش خود نمودم باز هم خواهم نمود    جمله این دردسرها را تحمل می کنم 

کوششی بهر رضای حقتعالی می کنم      جمله این شوروشرها را تحمل می کنم 

صخا لبخند خداست و من این لبخند را هدیه می کنم به همه مردم جهان مخصوصا روستائیان عزیز و زحمت کش و ازستاره های مشهور جهان می خواهم این لبخند را با حمایت و همکاری بردردمندان شیرینش کنند 

gep0_1256.jpg

asq_1212.jpg

Image result for ‫ابرسج‬‎

Image result for ‫ابرسج‬‎

Image result for ‫ابرسج‬‎

Image result for ‫مهران مدیری‬‎

Image result for ‫مهران مدیری‬‎

qvt6_1355.jpg

vkf9_1255.jpg

gep0_1256.jpg

Related image

Image result for ‫ابرسج‬‎

Image result for ‫ابرسج‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۳۱
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی