صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

بوی خوش پول و ثروت

سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۰۸ ق.ظ

با صخا بوی خوش پول و ثروت را به مشام همه عزیزان خواهم رساند به شرط حمایت و همکاری از تائب فعال و فداکار

بوی خوش پول را با شیشه عطر صخا به همه روستاهای جهان خواهم زد(تائب) 

کربلائی حسن حیدری از بزرگان خوب روستای ماست که متولد 1300و اکنون هم در قید حیات هستند ما در سالهای 1372به بعد رفیقان بسیار خوبی به همراه ابوالقاسم محمدی که در نوع خودش یک عاشق و عارف و زاهد می باشد و هردو انسانهای مهربان و ساده و بی ریا هستند و البته محبوب و مردمی آقای محمدی هم سالها در درمانگاه ابرسج شبانه روز به بیماران خدمت می کرد و الان هم که بازنشسته است دریغ نمی ورزد 

و در اوج علم و عرفان با هم بودیم و سالها آنها شاهد ریاضتهای سخت و جان شکار عرفانیم بودند و بعضی وقتها هم دعوایم می کردند و به سختی های بیش از حد و افراطیم اعتراض می کردند و البته راهنمائی 

این را می خواستم بگویم کربلائی حسن مقدس همیشه به شوخی می گفت ابوالفضل پول پرست است 

چون من در صخا بودم و در زمینه قرض الحسنه کارمی کردم و با پول سروکار داشتم به من می گفت پول پرست و به دیدارش رفتم خبر صخا را گرفت و گفت برای پرنور شدن این چراغ دعا زیاد می کنم تو دعا و آرزویت پولدار شدن صخاست و من همیشه دعاگو هستم من هم از ایشان بسیار تشکر و قدردانی کردم و به ایشان گفتم اگر تمام گنجهای زمین و آسمان را هم خداوند به من بدهد باز در صخا وقف می کنم 

که روستایمان را گلستان کنم ایشان در پیاده روی حرف نداشت از ابرسج تا گرگان هم پیاده روی هایش مشهور است و عاشق طبیعت و کوهنوردی و پیاده روی بود هرچند الان سالخورده و ناتوان شده است اما تا جان و توان داشت پیاده رویهایش ترک نمی شد 

من هم مژده خانه کوهنوردان و جذب و جلب گردشگران را توسط صخا به ایشان دادم که خیلی خوشحال شد و گفت علاج همه دردهای روستا همین کار است جذب و جلب گردشگران و انسانهای باسواد و بافرهنگ خیلی خوشحال شد چون ایشان هم از همه بیشتر عاشق ابرسج است 

همیشه برای ابرسج و خیر و برکت مردمش دعا می کند و دعای ایشان و آرزوی ایشان در فعالیت و فداکاری من تاثیر بسیاری داشت و همیشه مشوق من در علم و عرفان و قرض الحسنه و خیریه و فرهنگ و ورزش بود و هست 

من هم به شوخی بهش گفتم عاقبت این پول پرست موفق شد و در جذب و جلب عاشقان طبیعت راههائی باز شده است که روزبروز مشتاق تر و امیدوارتر هستم و روزبروز پرنورتر می شویم جذب و جلب پولدارها دانشمندان و ثروتمندان و ستاره ها صحبت من همیشه با ایشان و دیگران بود 

برای همین اسم مرا گذاشته بود پول پرست خداوندا به من ایمان و همت و قدرت و ثروت و هیبت عظمت عطا بنما تا در یک چشم به هم زدن روستایم را گلستان کنم و خودم را سربلند و سرافراز و همه را خشنود گردانم 

خداوندا بوی خوش پول و ثروت را در روستای ما ابرسج با صخا به اوج برسان تا درسی برای همه روستاهای جهان باشد هرروستا یک تائب با یک صخا دعا و آرزو و ایده من است نیت و قصد من است 

با صخا بوی خوش پول و ثروت را به مشام همه عزیزان خواهم رساند به شرط حمایت و همکاری از تائب فعال و فداکار

بوی خوش پول را با شیشه عطر صخا به همه روستاهای جهان خواهم زد(تائب) 

من شیشه عطر صخا را در همه روستاهای جهان هدیه خواهم نمودتا بوی پول و ثروت در همه دنیا یکسان به مشام همه برسد (تائب) 

دعاو آرزو کنیدتا در صخا این ایده بزرگ موفق و سربلند شوم تا روستایم را گلستان و همه را خوشحال کنم(تائب)

صوفی ابن الوقت باشد ای رفیق     نیست فرداگفتن از شرط طریق 

خوشتر آن باشد که سر دلبران      گفته آید در حدیث دیگران 

Image result for ‫بوی خوش پول و ثروت‬‎

Related image

Related image

Related image

Image result for ‫بوی خوش پول‬‎

Image result for ‫بوی خوش پول‬‎

Related image

Related image

Related image

Image result for ‫پول و ثروت‬‎

Image result for ‫پول و ثروت‬‎

Image result for ‫پول و ثروت‬‎

Related image

Image result for ‫پول و ثروت‬‎

Related image

Related image

Image result for ‫پول و ثروت‬‎

Image result for ‫پول و ثروت‬‎

Related image

Image result for ‫پول و ثروت‬‎

Image result for ‫پول و ثروت‬‎

Related image

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۴
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی