صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

فکرکردن کاری مشکل است برای همین مقدسها به کوهنوردی علاقه زیادی دارند (تائب) 

مقدسها نان رسان و گره گشا و مشکل گشا هستند (تائب) 

بهترین نوع ریاضت سختی هائیست که انسان در راه نان رسانی به مردم می کشد(تائب) 

کارآفرینان مقدس ترین انسانهای روی زمین هستند (تائب) 

همه کارآفرینان مرتاض یعنی انسانهای مقدسی می باشند (تائب) 

بهترین کارفرما و کارآفرین می تواند بهترین مرتاض جهان نزد خداوند باشد(تائب) 

انسانهای مقدس را مرتاض می گویند کسانی که از اجتماع فاصله می گیرند گونه ای از زندگی را انتخاب می کنند و برروی تلاشهای معنوی خود تمرکز می کنند کسانی که به اجتماع سود می رسانند و در بین هم کیشان خود به شدت مقدس دانسته می شوند 

در جهان تعدادشان بسیار است شاید نزدیک به ده ملیون می باشند 

آنها توانائیهای خوب و ارزشمندی برای جامعه بدست می آورند اکنون داستان تائب سرپرست قرض الحسنه و خیریه صخا را بشنویم و امیدوارم به گوش مرتاض های جهان برسد 

این گونه زندگی را دوست داشتم و چله گرفتم شب چهلم به من الهام شد که شما شاعر و نویسنده می شوی و یک مصرع به من الهام شد که تائبا محرم اسرار شدی آگاه باش (هاتف غیب ) 

دو سه سال بدین شکل ادامه دادم اما از آنجا که بی توجهیها و بی تفاوتیها نسبت به من زیاد شد و عده ای که نقش برادران یوسف را در زندگی من بازی کردند جوروجفایشان بیش از اندازه شد و حتی واسطه های بسیار بزرگی نتوانستند از عهده آنها بربیایند این فشارها مرا از این راه روشن بیرون کرد 

و به زندگی عادی خودم مجبور شدم برگردم چون به مرز جنون رسیده بودم و طاقت آنهمه جوروجفا را نداشتم شاید هم خواست خداوند بود هرچه بود تسلیم شدم و به خداوند واگذار کردم اگر آن فشارها و جوروجفاهای مغرضانه نبود و من هم زود شروع نمی کردم چون در اوج جوانی در این مسیر افتاده بودم و تجربه نداشتم همه کسانیکه در این راه علاقه نشان می دهند باید توجه داشته باشند اولا آزاد باشند چون متاهل برایش سخت است و مجرد بهتر است 

آن کس که تو را شناخت جان را چه کند   فرزند و عیال و خاندان را چه کند 

دیوانه کنی هردوجهانش بخشی           دیوانه تو هردو جهان را چه کند

اما همان روزها باعث شد چراغی بنام صخا روشن کنم و برای مردم در قالب قرض الحسنه و خیریه مفید و موثر باشم واقعا مرتاض ها به اجتماع سود می رسانند و آن ریاضتها برای صخا پرسود بود و این چراغ را سالها علیرغم همه بی انصافیهای شرم آور روشن نگه داشت 

کاش دانشمندان و ثروتمندان بزرگ دنیا بدیدن من بیایند و از نزدیک شاهد معجزات فراوان صخا باشند 

داستان ریاضتهای  مرا به گوش مرتاض های دنیا برسانید (تائب) 

من عاشق انسانهای مقدس دنیا هستم و در این روستا سالها با مقدسانش حمایت و همکاری داشتم و رضایت آنها را صددرصد جلب کردم و به همه نشان دادم تا خودم به این مقام والا و ارزشمند رسیدم 

داستان صخا را به گوش مرتاضهای دنیا برسانید تا این نوع از ریاضت را هم ببینند و بشنوند و انصافا سردسته ریاضتهای دنیاست که روزی هزاران بارمردم و زنده شدم و به درجات والا رسیدم و صددرصد عاشق دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های محبوب دنیا شدم 

و این مقام نصیب و روزی هرکسی نخواهد شد و مشتاق و امیدوارم که جوابش را خداوند بزودی بدهد همان که وعده داده است که پاداش خوبی خوبی است من هم عاشق صددرصد دانشمندان و ثروتمندان و ستاره ها شدم و حالا نوبت آنهاست که صددرصد خداوند عاشق تائبشان کند 

هل جزاء الاحسان الا الاحسان آیا پاداش نیکی غیر از نیکی می باشد 

خداوندا بندگان مقدس و توانایت را عاشق تائب در صخا کن تا سربلند و سرافراز شوم و دلهای مظلومان و معصومانت را در یک چشم به هم زدن خشنود سازم و در راه فرهنگ وورزش و قرض الحسنه و خیریه با جذب و جلب دلهای توانگران برای جامعه مفید باشم و دربین بندگان مقدس و پاکت سربلند شوم و همه انها به من افتخار کنند من یک مرتاض بودم و البته راهنمائیهای مقدسان ابرسج را هم گوش می کردم و مطیعشان بودم هرچند بدور از چشمانشان زیاده رویهائی کردم که با اعتراض آنها مواجه بودم و دست برداشتم بعنوان مثال 

با یک تخم مرغ روزه می گرفتم و تا سحرگاهان بعدی چیزی نمی خوردم و بعد از اینکه جریان را به کربلائی حسن مقدس گفتم مرا تحسین و تشویق کرد اما مانعم از ادامه اینکار شد و همچنین ابوالقاسم محمدی و کربلائی عباس سلیمانی و دیگر دوستان و سالخوردگان ابرسج 

پیاده برمزار بایزید بسطامی می رفتم برمزار ابوالحسن خرقانی می رفتم 

و بسیاری از این قبیل ریاضتها که جای اعتراض داشت و من هم اعتراف می کردم اما به نظرم واجب و لازم بود چون در صخا بدردم خورد و باعث روشن ماندن این چراغ علیرغم همه ملالتهای مغرضان و مغروران و منفوران بود 

از سخن چینان ملالت ها پدید آمد ولی   گرمیان همنشینان ناسزائی رفت رفت 

داستان ریاضتهای مرا به گوش مرتاضهای دنیا برسانید (تائب) 

داستان صخا را به گوش مرتاضهای جهان برسانید (تائب) صخا اوج ریاضتهای سخت و طاقت فرسای تائب بود و هست به امید دستهای غیب تا این ریاضتها سهل و آسان گردد 

توانائی من در جذب و جلب دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های دنیاست 

توانائیهای من در تقویت صخا بسیار است و با حمایت و همکاری بیشتر می توانم در یک چشم به هم زدن روستائی را گلستان کنم 

صخا دعا و آرزوی بسیاری در روستاهای جهان است (تائب) 

توانائی من در روشن کردن و روشن ماندن چراغ صخا عالی و خوب بود و هست اما در پرنور کردن این چراغ نیاز به حمایت و همکاری حداقل یک دانشمند و یک ثروتمند بزرگ می باشدتا معجزاتش را همه ببینند 

داستان صخا را به گوش بندگان مقدس جهان برسانید تا دعای آنها این چراغ را پرنور بگرداند 

صخا بهترین واسطه بین تائب و دانشمندان و ثروتمندان و ستاره هاست 

Image result for ‫کارآفرینان ورشکسته‬‎

Image result for ‫کارآفرینان ورشکسته‬‎

Related image

Related image

Image result for ‫مرتاضهای‬‎

Image result for ‫مرتاضهای‬‎

Image result for ‫مرتاضهای‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Related image

Image result for ‫کارآفرینان ورشکسته‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۴
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی