صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

صخا دردیست که باعث تغییرمان می شود

سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۶، ۰۵:۲۹ ب.ظ

درزندگی دونوع درد داریم دردی که باعث رنجش ما می شود و دوم دردی که باعث تغییر ما می شود (آرنولدبنت)

درراه صداقت و ایمان و فداکاری قدم برداشتم و به خداوند پناه بردم از همه کمبودها و نقاط ضعف و از خداوند خواستم نقاط قوتم را تقویت نماید بعد از مدتی صبر و شکر جمیل و تحمل جوروجفاهای شرم آور و بی انصافانه از سوی مغرضان و مغروران و منفوران خداوند صخا را به من داد 

هرچند این قرض الحسنه و خیریه خدمات خوب و عالی با سادگی ارائه می نمود اما مشکلاتی داشت و دارد که واقعا طبیعی است مثل معوقات نمی شود گفت که مجموعه هائی اینچنینی معوقه نداشته باشند اما با حمایت و همکاری انسانهای توانا و دست بدست هم دادنها می شود نقاط قوتش را تقویت کرد و نقاط ضعفش را هم از بین برد 

هنر صخا تغییریست که در ما و همه کسانی که با ما کار می کنند ایجاد می کند خداوند را شکر می کنم که معجزات و کرامات زیادی را من در صخا دیده ام این کار استاد تغییر است و هرانسان مغرض و مغرورومنفوری را تغییر می دهد و ساده و بی ریا به جامعه تحویل می دهد 

من همه اینها را در خانواده ام دیده ام و تغییراتی را که شاهد بودم بدترین شلاقهای دنیا هم چنین تنبیهی را نمی تواند برای یاران شیطان داشته باشد من خداوند را شکر می کنم که چنین شلاقی را خداوند به من داده است تا بهترینها را تحویل اجتماع بدهم 

من پاداش عبادتها و بی خوابیهای خودم را به نحو احسن گرفته ام هرچند همه داروندارم را وقف صخا کرده ام اما همینکه اطرافیانم از همان کودکی می توانند با کارکردن بزرگ شوند برایم بس است انسان اگر کارنکند برای جامعه دردسر درست می کند 

بیکاری انسان را به هزاران بیراهه می کشاند اما صخا هرکسی را از بیراهه به راه راست می اورد من می بینم مخصوصا در این زمانه که موبایل و تلگرام و دیگر از این قبیل با نوجوانان و جوانان پرشر و شور ما چکار می کند چون استفاده های نامشروع می کنند و از مبتذلهایش استفاده می کنند در احوال دانشمندان و ثروتمندان و ستاره ها مطالعه نمی کنند همین برای بیراهه بردن آنها کافیست وقتشان را به بازی و بطالت می گذرانند 

اما ما در صخا فرصتی پیدا نمی کنیم و مجبوریم که جنگ و جدال داشته باشیم تا این چراغ روشن بماند آنقدر سخت است که اطرافیان من بارها لعن و نفرینم می کنند اما من در کوه و بیابان سجده می کنم و خدا را شکر می گویم چون بعدها می فهمند دیدم کسانی که در نوجوانی و جوانی زیر سایه پدرومادر پولدارشان عشق و حال کردند و کارنکردند در سنین بالا به بدبختی افتادند به کارکردن افتادند و مثل شمع آب شدند و نابود شدند 

انسانها باید در جوانی بدترین فشارها را ببینند تا در سنین بالا راحت و آسوده و خوش فکر باشند من شکر صخا را بجا می آورم با فعالیت و فداکاری شما هم با حمایت و همکاری شکر صخا را بجا بیاورید تا روستایمان گلستان شود 

وقتی از مشکلات مخصوصا معوقات و عدم حمایت و همکاریها اطرافیانم ناراحت و بسیار دلگیر می شوند می گویم با سحرخیزی و کوهنوردی توانتان را صبر و شکرتان را بالا ببرید ثواب دارد ارزش دارد یک روز همه می فهمند که امثال تائب چه اندازه بزرگ و ارزشمند بوده اند آنروز دیر نیست 

و خداوند بهترین پشتیبان است در خوبی همت و تلاش کنید خداوند درست می کند و همه دنیا در تقویت صخا حامی شما خواهند شد من در اوج علم و عرفان و به پشتوانه اشعار شاعران و سخنان بزرگان و آیات پروردگار این حرف را می زنم صخا از همه دنیا توسط دانشمندان و ثروتمندان بزرگ حمایت و همکاری به خودش خواهد دید چون من عاشق خداوند هستم و شعارم فقط خداست 

برای تنبیه یاران شیطان یک نفر مثل یوسف صدیق باید سالها قربانی می شد(تائب) 

Related image

Image result for ‫کارآفرینان ورشکسته‬‎

Related image

Related image

Image result for ‫کارآفرینان ورشکسته‬‎

Related image

Related image

Image result for ‫کارآفرینان ورشکسته‬‎

Related image

Related image

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۴
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی