صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

اگر وعده های خداوند عملی نشود

چهارشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۱۸ ق.ظ

تائب به امید خداوند سالهاست برجوروجفای زورگویان صبر و شکر جمیل دارد اگر به امید وعده های خداوند نبود یک روز هم نمی توانست در زیر خروارها فشار و درد و رنج به فداکاری و نیکوکاری و نان رسانی ادامه بدهد 

به امید این آیات پروردگار به امید سوره یوسف سالهاست تائب در انتظار دستان پاکیزه غیب ثانیه ها را می شمارد هرثانیه ای که برایش یکسال می گذرد حیران و سرگردان در انتظار لطف و عنایت خداست 

جوروجفاهای کمرشکنی که برای هیچ یک از شما در سراسر دنیا قابل تحمل نیست 

و خداوند اجر هیچ یک از نیکوکاران را ضایع نمی کند اما تائب در اوج صداقت و ایمان و فداکاری سالهاست اجرش بدست انسانهای مغرض و مغرور و منفور ضایع می شود و این داستان براطرافیان تائب اثرات بدی گذاشته است روزی هزاران سرزنش و گلایه را تحمل می کنم از نوجوانان و جوانانی که در اطرف من هستند و با مسخرگی می گویند پس دستهای غیب کو که برسینه نامحرمان بکوبد نامحرمان زورگوئی که روزبروز در کمال صحت و سلامتی و با خیال راحت عمر می گذرانند و به خوشی و خرمی زندگی می کنند و بوئی از بدبختی و خشم و غضب پروردگار به مشامشان نمی رسد برای همین با مسخرگی و طعنه به آیات و روایات پروردگار عمر می گذرانند  

مسئولیت همه اینها به گردن کسانی هست که در اوج توانائی و عزت و سربلندی از فداکارانی همچون تائب سالهاست که غافل و بی خبر هستند تائبی که خداوند از غیب شاعر و نویسنده اش کرده است و فریادی بنام صخا به او داده است که حامی و پشتیبان مظلومان باشد و داد آنها را از زورگویان بستاند و در قالب قرض الحسنه دلهایشان را خشنود سازد و نیکوکاران و فداکاران را به کوری چشم بخیلان و غافلان سربلند کند 

داستان تائب باید بگوش دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های محبوب جهان برسد تا از نزدیک مفصل شاهد سالها رنج و مصیبت و بلای دشمنان خداوند و یاران شیطان که گرگهائی در لباس میش هستند باشند و قضاوت کنند 

ای کاش من خودم یکی از ستاره های مشهور جهان می شدم و تائب را در صخا یاری می کردم 

ای کاش من خودم یکی از آن ابرمیلیاردرها و سوپرپولدارها بودم تا حامی و پشتیبان امثال تائب با صخا بودم 

و هزاران ای کاش دیگر که حسرتی بردل تائب سالهاست که مانده است 

حسرت گرما نماند بردل تائب چنین   سوز بی حد خزانها را تلافی می کنم 

دغدغه امثال تائب دیر شدن وعده های خداوند است 

همه اینها که تائب در صخا با آن درگیر و گرفتار است مشکلات میلیونها مظلوم و عاشق و فداکار است در دنیا مخصوصا مظلومانی در روستاها که با حمایت و عنایت افراد توانا می توانند در یک چشم به هم زدن روستائی را گلستان کنند 

پس حواس انسانهای دانشمند و ثروتمند و ستاره های دنیا به فداکاران بیشتر باشد تا آیات و روایات خداوند سربلندی و سرافرازی خودشان را به سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم نشان بدهند 
و یک دنیا سوء تفاهم و سوء ظن درباره خوبان عاشق و مظلوم برطرف گردد و در سطح جهانی تائب در صخا برای همه نیکوکاران و فداکاران و ستمدیدگان جهان بدرخشد 
چرا یک نفر عاشق و فداکار و نویسنده و شاعر و سحرخیز و کوهنورد نان رسان و کارآفرین سالها تحت تاثیر مغرضان و مغروران و منفوران قرار بگیرد با وجود اینهمه بندگان توانائی که خداوند در سراسر دنیا دارد و تنها یک نفرشان برای تقویت تائب در صخا کافی می باشد چرا و چرا و بازهم چرا 
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد     تائب فداکاری کردشما هم همکاری کنید   
باید دو طرف ترازو مساوی باشد صخا برگ سبزی تحفه درویش 
برگ سبز یک فداکار با حمایت و همکاری به اوج لذت می رسد اگر حمایت و همکاری ضعیف باشد و یا اصلا نباشد زردی این برگ سبز به همین دلیل است 
باید دو طرف ترازو مساوی باشد فداکاری از آنطرف حمایت و همکاری می خواهد 
Related image

Image result for ‫صخا‬‎

Related image

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Related image

Related image

Image result for ‫صخا‬‎

Related image

Related image

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۵
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی