صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

جمعیت اهل سنت ایران و جهان

پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۴۴ ق.ظ

داستان صخا را به گوش برادران اهل تسنن برسانیم (تائب) 

من در صخا از برکت نفس گرم و گیرای شیخ بایزید بسطامی و شیخ ابوالحسن خرقانی و ابوسعید ابوالخیر از برادران اهل تسنن هم جذب و جلبهائی داشته ام تا بتوانم از برکت همه دانشمندان و ثروتمندان و ستاره ها روستایم را گلستان کنم 

و نذر کرده ام با تقویت خوب صخا که سالهاست دعا و آرزوی من است و پرنور شدن این چراغ به یکی از روستاهای محروم مناطق سنی نشین هم صخا را برسانم و آن روستا را در یک چشم به هم زدن گلستان کنم تنها یک ابرمیلیاردر و یا یک سوپرپولدار اگر از من حمایت می کرد الان همه روستاهای ایران را گلستان کرده بودم من به تقلید از حضرت یوسف این حرف را می زنم و سالها توانائیهای خودم را نشان داده ام 

یوسف فرمود مرا به خزانه داری منصوب دار که بسیار آگاه و امینم واقعا هم چه کسی بهتر از یوسف من هم سالها تجربه خزانه داری را دارم و با قرض الحسنه صخا بهترین شاگردان را هم در اوج جوانی تحویل اجتماع داده ام 

من با صخا شاهکار کرده ام فقط ضدهمکاریها و معوقات و عدم حمایت و همکاریها سدراه پیشرفت و رشد و شکوفائی سریع من شد که آنهم خواست خداوند می دانم چون مثل یوسف که سالها رنج زندان را نیکو می دانست من هم شکنجه های این سالها را نیکو دانستم و صبر و شکر جمیل کردم تا پخته شوم و اطرافیانم را هم به مرز پختگی برسانم در اطراف من نوجوانانی بودند که طبیعتا نمی توانستم توقعات زیادی داشته باشم و حالات و روحیات نوجوانی خودشان را باید می گذراندند تا خودشان بفهمند و درک کنند و خداوند را شکر می گویم که یکی دو سال است به مرز پختگی رسیده اند و مرا درک و فهم می کنند کم کم منظور و هدفها و نیات مرا می فهمند 

من همه را خوشبخت می خواهم و در این راه برای تقویت صخا هرکاری را که واجب و لازم باشد انجام می دهم و از همه دنیا برای گلستان شدن روستاهای جهان و برای خشنودی قلبهای معصومان و مظلومان کمک می خواهم و افتخار می کنم که از همه جا یاری و تقویت شوم 

و دست همه کسانی را که این چراغ صخا را پرنور کنند می بوسم و خاک کف پایشان را سرمه چشمانم خواهم کرد من برایم گلستان شدن روستاها و صلح و دوستی و آزادی و خشنودی قلبها مهم است و براین مهم همه توان و انرژی خودم را بکار گرفته ام 

من تمام دارو ندار خودم را وقف روشن ماندن صخا کردم و به عشق خداوند و تقویت صخا هوس یک دوچرخه هم نکردم و حتی رانندگی را هم یاد نگرفتم تا وقتی که خیالم از صخا راحت راحت نشود به خودم اصلا فکر نمی کنم همه خوشیها را برخودم حرام کردم تا این چراغ پرنور شود هروقت خداوند این چراغ را پرنور کرد ما هم به خوشی می رسیم اگر در این دنیا قسمت نشد ان شاء الله در بهشت برین خداوند به خوبی و خوشی خواهیم رسید دنیا زودگذر است و ارزشی ندارد من که در میان هم سن و سالهایم در راه فرهنگ و ورزش و قرض الحسنه و خیریه و روشن شدن یک چراغ فداکاری کردم و ریاضت کشیدم نوجوانی و جوانیم گذشت و همه آنها هم عمرشان گذشت اکنون من خوشحالم که متفاوت از همه یک چراغ روشن کردم کاری که هیچ کس نتوانست و در این مجموعه همه را به خیر و ثواب و ارزش رساندم نقاط ضعف من هم به خاطر عدم حمایت و همکاری تنها یک انسان توانا بود که برمعوقات صخا پوششی باشد تا این همه اذیت  و آزار نشویم به همین راحتی مثل آب خوردن چون ریشه عاشقان را خداوند محکم کرده است هرچند در چشم ظاهر ظاهرپرستان نبینند 

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫ستاره های اهل سنت ایران‬‎

Image result for ‫کمکهای خداوند‬‎

Image result for ‫سنی های ایران‬‎

Related image

Image result for ‫سنی های ایران‬‎

Related image

Image result for ‫ستاره های اهل سنت ایران‬‎

Image result for ‫ستاره های اهل سنت ایران‬‎

Related image

Related image

Related image

Image result for ‫ستاره های اهل سنت ایران‬‎

Image result for ‫ستاره های اهل سنت ایران‬‎

Image result for ‫ستاره های اهل سنت ایران‬‎

Image result for ‫ستاره های اهل سنت ایران‬‎

Related image

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۶
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی