صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

مشکلات فرهنگی روستاها

پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۵۳ ب.ظ

دلی که غیب نمای است و جام جم دارد    زخاتمی که دمی گم شود چه غم دارد  

نه هردرخت تحمل کند جفای خزان          غلام همت سروم که این قدم دارد 

مشکلات مالی اصلا نداریم و نخواهیم داشت اگر با فداکاران حمایت و همکاری داشته باشیم 

تائب سرپرست عاشق و کوهنورد و عارف صخا برای حل تمام مشکلات روستایش صخا را در نظر گرفت یک فعالیت و فداکاری قشنگ و بسیار زیبا که اگر گوش به این فداکار کنند در یک چشم به هم زدن همه مشکلات روستا را حل می کنم و روستا گلستان می شود 

یک قرض الحسنه و خیریه خوب و روشن که تقویت کننده فداکاران روستا تقویت کننده بخش فرهنگی و ورزشی روستا و جذب و جلب عاشقان طبیعت و گردشگران باز کردن پای دانشمندان و ثروتمندان مشهور به روستا و در نهایت تقویت صخا همه مشکلات را حل می کند 

اگر دانشمندان و ثروتمندان روستا با این فداکار عاشق در اوج صداقت و ایمان و فداکاری توجه و عنایت می داشتند و دست رد به سینه من نمی زدند و در تقویت صخا و پرنور کردن این چراغ کمک می کردند امروز شاهد روستائی گلستان بودیم هنوز هم دیر نیست و من کار خودم را هرچند به کندی صورت گرفت پیش بردم هرچند وقتهای خوبی را از دست دادیم اما قابل جبران و بخشش است 

تقویت صخا امکانات و شرایط را برای روستا عالی می کند و بازار کسب و کار را رونق می بخشد جذب و جلب گردشگران می تواند بازار کسب و کار را داغ کندد و این همان علاج درد روستاست که شوروحال خاصی می بخشد 

و ذخیره ای برای قبر و قیامت همه ماست و ارزش و ثواب فراوانی دارد دلهای سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم شاد می شود به بهانه گردشگری و طبیعت گردی پای انسانهای توانا و باسواد و بافرهنگ به روستا باز می شود و این در بالا رفتن فرهنگ ما و کوتاه شدن دست مغرضان و مغروران و منفوران عالیست 

با ورود انسانهای باسواد و بافرهنگ و توانا جوسازی و سم پاشیهای مغرضان بی اثر می شود 

هیچ روستائی با وجود یک دانشمند و یک ثروتمند نمی تواند مشکل داشته باشد و من مطمئنم هرروستائی حداقل صدتا دانشمند و ثروتمند دارد که می شود با تقویت یک تائب و یک صخا در همان روستا زمینه گلستان شدنش را فراهم نمود 

عزیزان با یک یا الله بیدار و هوشیار شویم و با تقویت تائب در صخا از ابرسج شروع کنیم و کم کم همه روستاها را گلستان نمائیم و پرچم صلح و دوستی و آزادی را به اهتزاز دربیاوریم تا مردم و دولت و مسئولان محترم کشورمان را خوشحال نمائیم و رهبر پیر و فرزانه جمهوری اسلامی ایران را سربلند و سرافراز کنیم و بهشت برین را نصیب و روزی خودمان گردانیم دلها را از بخل و کینه و سهل انگاری و ضدهمکاری و غیبت و تهمت و دروغ پاک گردانیم و با یک دین کامل و قشنگ به آبادانی روستایمان بپردازیم و مشغول شویم و همه در کنار هم به سعادت و خوشبختی برسیم و تسکین دردهای یکدیگر باشیم 

معنا ندارد دانشمندان و ثروتمندانی داشته باشیم آنوقت یک انسان عاشق و فداکار سالها در غم و اندوه و ماتم خدمتگزاری کند این واقعا شرم آور است و بدور از انسانیت و بی انصافیست این همه پولدار باشند آنوقت یک نفر برای یک وام پانصد هزارتومانی و یک ملیون تومانی تحت تاثیر معوقات ده بار برود و بیاید و اذیت و آزار شود واقعا شرم آور است بیشتر فکر کنیم و زودتر عمل نمائیم در تحریک ثروتمندان و دانشمندان جهت تقویت صخا به شوروحال بیائیم و نمایش خوبی ارائه کنیم حمایت و همکاری در قالب قرض الحسنه و خیریه مخصوصا برای پولدارها خیلی راحت است 

خیلی آسان است اما من شش سال رئیس شورا بودم و با همه آنها جلسه داشتم مشکلات فرهنگی عمیق است و ریشه دار شده است باید کمی با فداکارانی همچون تائب در صخا مهربانتر باشیم و التماس و خواهش خداپسندانه چنین کسانی را بهتر از این پاسخ بدهیم 

کسانی که از صخا وامهای بدون کارمزد گرفته اند خدا را اینجا بوضوح دیدند کسانی بودند که برای گازکشی پدرو مادرشان برادرشان حمایتشان نمی کردند اما صخا راحت و آسان و بدوراز کاغذ بازی وامشان داد و خوشحالشان کرد هرچند عده ای هم بی مهری کردند و پاسخ تائب در صخا را با معوقات دادند و مرا به دردسر انداختند اذیت و آزار کردند اما اگر ثروتمندان و نیکوکاران و خیرین بزرگ حمایت و عنایت داشتند و پوششی برمعوقات بودند دغدغه من و نگرانی من هم از این سی درصد دیرکر کم می شد و بدون دغدغه و نگرانی خدمت می کردم هنوز هم دیر نیست داستان صخا را به گوش خیرین ثروتمند برسانیم کسانی که صدملیون تومان برایشان در قالب قرض الحسنه و حتی خیریه مثل آب خوردن است اما ثواب و ارزش دارد پرنور کردن یک چراغ سرافراز کردن یک عاشق که خدا را در قالب قرض الحسنه یاری می کند بی نهایت ثواب و ارزش دارد و بلا بردار است 

دلی که غیب نمای است و جام جم دارد    زخاتمی که دمی گم شود چه غم دارد  

نه هردرخت تحمل کند جفای خزان          غلام همت سروم که این قدم دارد 

Related image

Related image

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Related image

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۶
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی