صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

خدا اینجاست درصخا

شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۴۴ ق.ظ

چهل روز چله گرفتم شب چهلم که زمینه ها را با پیاده روی برسرقبر بایزید بسطامی و خرقانی آماده کردم تمام علائق را به آب و آتش زدم و بجای همه هوا و هوسها حافظ را حفظ کردم سخنان بزرگان آیات پروردگار را با علاقه حفظ کردم خدمت سالخوردگان ابرسج رسیدم و رضایتشان را با عشق و صداقت و ایمان جلب کردم خدا آمد وبه من الهام کرد که تائبا محرم اسرار شدی آگاه باش فرمود شاعرو نویسنده میشوی و تخلصت تائب است 

خیر و برکت داد با کمک دیگران در صخا وامهای بدون  بدون کارمزد دادم وامهای بدور از کاغذ بازی دادم ضامن بچه ها و خواهر و برادرها وهمسرانشان شدند به همین راحتی گره از کارشان باز کردم اما عده کمی سی درصد با معوقات جواب دادند که تاثیر زیادی در دیگران گذاشتند 

آنها باید توبه و تلافی و جبران کنند تا مردم خدا را ببینند همان مردمی که خدا را دیدند و فهمیدند خدا هست از رگ گردن هم نزدیکتر تنها یک دانشمند و ثروتمند می توانست پشتیبان همان سی درصد معوقات باشد اما یک نفر داوطلب نشد که پشتیبان تائب در صخا بخاطر معوقات باشد 

همان خدائی که ثروت و قدرت و دانش می دهد تا پشتیبان فداکاران باشیم اما در کمال ناباوری تائب در اوج صداقت و ایمان و فداکاری آنها را ندید مقصر دانشمندان وثروتمندان ستاره ها هستند که یک نفرشان حاضر به حمایت و همکاری با تائب در طول این سالها نشدند 

که آفت ها و نقاط ضعف و بیماریهای صخا را که ضدهمکاری ها و معوقات و عدم حمایت و همکاریها هستند پوشش بدهند 

آنهائی هم که آمدند دیر آمدند با هزاران التماس و خواهش و خفت و خواری آمدند بعد از اینکه تائب در اوج علم و عرفان و اعتبار و آبرو منتشان را کشید به سختی و دیر آمدند هرچند خوب بود تا این چراغ روشن بماند اما کافی نبود باید هرچه زودتر بیدار و هوشیار عمل کنیم 

تا از خانواده ها و روستاها شروع کنیم و جهان را گلستان کنیم 

دستهای غیب خدا را بیرون بیاوریم تائب با صخا خدا را عظمت خدا را قدرت خدا را نشان داد شما هم با حمایت و همکاری و عنایت و توجه خدا را قدرت و عظمت خدا را نشان بدهید با افتتاح حساب صدهزارتومانی با تقویت این حساب سالی صدهزارتومان می توانید صخا را تقویت کنید و خدا را نشان بدهید 

صخا از معجزات علم و عرفان   صخا لطف و عنایتهای یزدان  

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد    تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید 

خدا را با تقویت تائب در صخا به مردم نشان بدهیم سربلند و سرافرازش کنیم با حمایت و همکاری داوطلبانه و خداپسندانه جواب مردانگی و فداکاری تائب را با حمایت و عنایت و همکاری جوانمردانه و عادلانه و خداپسندانه بدهیم تا همه خدا را از ابرسج و در تائب با صخا ببینند و همه روستاهای جهان گلستان شوند در هرروستائی یک تائب با صخا تشویق و تحریمک و ترغیب به جوانمردی و فداکاری شود به همین راحتی 

داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانیم داستان صخا را از قلبهای شیر و دلهای دریا بشنویم نه از دلهای سیاه و چشمهای شور بخیلان و مغرضان و منفوران 

خدا اینجاست در طول این سالها حاجیان زیادی میلیونها تومان پول خرج می کنند تا به خانه خدا بروند و صاحب خانه را ببینند اما من خدا را در همین جا در کعبه ای بنام صخا که با خشت عشق ساختم دیدم و اما حاضر نشدند یک حساب صدهزارتومانی در صخا باز کنند و سالی صدهزارتومان تقویت حساب داشته باشند و بخاطر عدم حمایت و همکاری آنها و بخاطر معوقات و ضدهمکاریها بودند قرض دارانی که برای وام یک ملیون تومانی صدها بار رفتند و آمدند و به وام نرسیدند و من در اوج عشق و صداقت و ایمان شرمنده شدم متهم شدم و ته دلشان فحشم دادند نفرینم کردند غافل از اینکه تائب سی درصد معوقات داشته و باید آنها بیاورند که به آنها بدهد و صدها بار پیگیر شدم زنگ زدم التماس کردم که بیاورید تا دیگران ببرند و دست خالی و دلگیر و افسرده از صخا بیرون نروند شرم آور است بی انصافیست و متاسفم 

بچه من زن من شاید دینشان به اندازه زن و بچه های بسیاری از مداحان و انقلابیون و مدعیان و عاشقان ائمه اطهار و حاجیان و حاجیه خانمها و زائران عتبات و عالیات محکم و قوی نباشد اما هروقت صخا تحت تاثیر مغرضان خالی شد گوشواره گوششان را فروختند و صخا را تقویت کردند 

بچه من ماشینش را با چهارملیون هم زیر قیمت فروخت و صخا را تقویت کرد در صورتیکه هجده نوزده سال بیشتر نداشت 

دختر من دستبندش را درآورد و برای تقویت صخا و پوشش معوقات فروخت خودتان قضاوت کنید خودتان تفسیر کنید اما همانهائی که نام بردم خبرها می رسد غیبت و تهمتشان در اوج بود سم پاشی می کردند من اصلا راضی نیستم ثواب ها و ارزشهایشان بماند برای ما که از غیبتهایشان سختی کشیدیم مشتریان خوب و بی گناه صخا که از غیبت های آنها سختی کشیدند و جوانمردانه تحمل کردند تا به امید خداوند الان پای دانشمندان و ثروتمندان و ستاره ها به بهانه خانه کوهنوردان و فرهنگ و ورزش باز شد و قولهای خوبی در طول همین دو سه هفته آینده داده اند 

خدا قوت بدهد به زن و بچه های تائب که مظلومانه چراغ صخا را روشن نگه داشتند و غریبانه غیبت ها و تهمت ها را به دوش کشیدند ما راضی نیستیم و داستان غیبت ها وتهمت هایشان را هم منعکس خواهم کرد تا ببینید چه کسانی و در کجا ها سم پاشی و غیبت کردند 

در حرم امام رضا هم داستان غیبتشان به گوشم رسید 

در حرم امام حسین هم غیبتشان به گوشم رسید 

کسانی که باسواد و به ظاهر با فرهنگ و ثروتمند و حقوقهای خوبی نصیبشان می شد و سالانه از کشاورزی و دامداری خداوند پول خوبی به آنها می داد تا راحت تر و آسان تر و غافل و بی خبرتر از همه جا و همه چیز حبیب خدا یار و یاور خدا را تائب در صخا را غیبت کنند 

در مکه هم غیبتشان به گوشم رسید در طول این سالها خیلی زجر کشیدم و بسیاری دیگر که انشا ء الله در کتاب بزرگ صخا چاپ خواهم کرد و در آینده به سمع و نظر همه آیندگان خواهم رساند 

در باغ و کوه و صحرا بدنبال گوسفندها و دامهایشان در هنگام چیدن میوه هایشان داستان غیبتشان به گوشم رسید و همه را سجده و تحمل کردم 

Image result for ‫صخا‬‎

 Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫ابرسج‬‎

Image result for ‫شیرهم که باشی‬‎

Image result for ‫ابرسج‬‎

Image result for ‫شیرهم که باشی‬‎

Image result for ‫داستان صخا را به رهبر‬‎

Image result for ‫ابرسج‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۸
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی