صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

صخا در زیباترین شکل فرهنگ سازی می کند کوشا در فرهنگ و ورزش و کوشا در جذب و جلب دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های دنیاست کوشا در زمینه قرض الحسنه و خیریه است با صخا به نحو احسن حمایت و همکاری و تبلیغ و تشویق و تحریک کنیم تا به تولیداتش ادامه بدهد (تائب) 

من از جوانمردان عالم گلایه دارم فارغ از هر دین و آئینی چون دین جوانمردان فرق می کند جوانمردان یکتاپرست هستند و هیچ تعصبی غلط و اشتباه ندارند و تحت تاثیر ناجوانمردان قرار نمی گیرند فقط به فکر گره گشائی و نان رسانی و مشکل گشائی و انساندوستی هستند 

اینها در هرکجای جهان هستند باید داستان تائب در صخا به گوششان برسد به دلهای صاف همچون آینه اشان برسد به چشمهای روشن و منورشان برسد 

جوانمردان از هرکجای جهان که هستند باید یار و یاور همدیگر باشند در هردین و آئینی که هستند با پشتیبان و حامی خوبی برای هم باشند 

کسانی که از بخل و کینه بیزارند از زورگوئی بیزارند از اسراف می گریزند 

کسانی که در اوج توانائی بعضی از لذتها را برخودشان حرام می کنند تائب سرپرست صخا چراغی روشن کرد بنام صخا و در قالب قرض الحسنه و خیریه خدمات خوب و گره گشا بسیار راحت و آسان بدور از کاغذ بازی و بدون کارمزد ارائه نمود 

بخاطر عدم حمایت و همکاری دانشمندان و ثروتمندان روستا بخاطر معوقات بخاطر ضدهمکاریها مخصوصا مخصوصا بخاطر عدم حمایت و همکاری توانمندان که اگر تنها یک باسواد و بافرهنگ قوی و یک ثروتمند قوی از من در صخا حمایت می کرد مشکل معوقات هم بیست سی درصد بیشتر که نبود فشاری  برصخا وارد نمی کرد ضدهمکاری ها هم ده پانزده درصد بیشتر نبوید با هما یک درصد حمایت و همکاری افراد قوی حل می شد 

اما چه بگویم که فریادم را در جهان بلند کردم تا یکی از بندگان قوی خداوند بشنود و دست غیب شود حامی و پشتیبان صخا شوند و پرنورش کنند من به همراه خانواده ام با وجود همه این آفت ها و مشکلات جوانمردانه این چراغ را روشن نگه داشتیم و شب و روز به تبلیغات وسیع در شکلی زیبا پرداختم 

در کوهنوردی و سحرخیزی افتتاح حساب داشتم به این زیبائی و به این قشنگی صبح زود نزدیکیهای اذان صبح جلوی مسجد ایوب گل ابرسج که جنب دفتر صخاست را آبپاشی می کردم از رودخانه ابرسج تا برای نماز صبح آماده شوم دیدم برق مسجد خاموش است اما صدای قرآن می آید داخل رفتم یکی از عزیزان که ساکن تهران است بود بسیار انسان ساده و بی ریا و فداکار با او صحبت و درددل زیاد کردم از خانه چای بردیم و باهم خوردیم 

و یک افتتاح حساب باز کرد اینچنین صخا را روشن نگه داشتم تا داستان صخا به گوش جوانمردان برسد و پرنور شود 

این چراغ علاج همه تاریکی ها و آفت های روستاست 

داستان صخا را به گوش جوانمردان عالم برسانیم تا از راه دور و نزدیک با تائب تماس بگیرند و دعوتشان می کنم از نزدیک ببینند و بشنوند و حمایت و همکاری کنند هرچند جوانمردان عالم نیازی به دیدن و شنیدن ندارند آنها درکشان بالاتر از این حرفهاست و همان فرشتگان غیب خداوند هستند که از غیب یاری کننده نیکوکارانی همچون تائب در صخا هستندعزیزان هرکجا جوانمردی بود داستان تائب در صخا را به گوشش برسانید شما مسئول هستید که این کار را بکنید آنها خودشان می دانند چکار کنند الان مثل قدیم نیست تلفن ها و موبایل ها و سایت ها همه را به هم نزدیک ساخته است 

اجر همه شما عزیزان و جوانمردان در هرکجای این جهان که هستید با یزدان پاک 

من منتظرم سالهاست که انتظار می کشم تا یک نفر نقش عزیز مصر را برایم بازی کند و دست غیب خدا شود درداستان یوسف که خداوند عزیز مصر را اشاره داشته است برای تحریک همه بندگان قوی خودش بوده است بندگان قوی داستان یوسف را روزی دو سه بار بخوانند تائب سرپرست صخا این داستان را روزی دو سه بار می خواند تا صبر و شکرش در اوج بحرانها زیاد شود و به خداوند بیشتر و بهتر امیدوار گردد 

داستان صخا را به گوش عاشقان سوره یوسف عاشقان داستان یوسف عاشقان فیلم و سریال یوسف برسانیم  

اینجا همه می پرسند صخا چه کاری می تواند برای ما انجام دهد فقط تائب و خانواده اش بدنبال راههائی هستند که برای صخا انجام بدهند که این چراغ روشن بماند و پرنور شود و بعد بهترین کارها را برای روستا و مردم انجام بدهد پس بپرسید ما چه کاری برای صخا می توانیم انجام بدهیم حداقل یک افتتاح حساب صدهزارتومانی و تقویت سالانه صدهزارتومان برای این حساب را دریغ نورزیم تا پرنور شود و کارهایش را ببینیم خدماتش را ببینیم 

صخا تولید ثروت و قدرت و عزت می کند حمایت و همکاری را دریغ نورزیم تا به تولیداتش ادامه بدهد 

داستان صخا را به گوش جوانمردان عالم دلهای دریا و قلبهای شیر عالم برسانیم تا تائب به تولیداتش سربلند و سرافراز ادامه بدهد 

صخا در زیباترین شکل فرهنگ سازی می کند کوشا در فرهنگ و ورزش و کوشا در جذب و جلب دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های دنیاست کوشا در زمینه قرض الحسنه و خیریه است با صخا به نحو احسن حمایت و همکاری و تبلیغ و تشویق و تحریک کنیم تا به تولیداتش ادامه بدهد (تائب) 

Related image

Image result for ‫کمکهای خداوند‬‎

Related image

Related image

Related image

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Related image

Related image

k103_9.jpg

Image result for ‫صخا‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۸
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی