صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

من خدا را دوست دارم

شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۶، ۰۲:۲۰ ب.ظ

من شعارم را فقط خدا قرار دادم چون فقط خداست که می تواند حامی و پشتیبان من باشد فقط خدا می تواند دلهای توانگران را در خواب و بیداری یه سمت و سوی من در صخا متمایل گرداند تا پوششی برمغرضان و مغروران و منفوران باشند تا جواب دندان شکنی به دلهای سیاه و چشمهای شور بدهند فقط خدا می تواند دلها را به سمت و سوی ما در صخا از سراسر جهان متمایل گرداند ما فقط وظیفه داریم زحمت بکشیم و صبر و شکر کنیم چون فقط خدا می تواند داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر در سراسر جهان برساند فقط خدا 

از ما حرکت در قالب قرض الحسنه و خیریه شروع شد خداوند راهها را باز کرد تا با مجموعه ای بنام صخا در خدمت همه باشیم من خدا را دوست دارم که چنین توفیقی عطا کرد و راضی هستم اما از کسانی که مانع پیشرفت و رشد و شکوفائیم شدند راضی نیستم 

مگر اینکه توبه و جبران و تلافی کنند و معوقات و ضدهمکاریها و عدم حمایت و همکاریها را جبران نمایند تا این چراغ که به سختی روشن ماند پرنور شود و خدمات راحت و آسان ارائه نماید  

من خداوند را دوست دارم چون واقعا بزرگ است و نعمت های فراوانی به ما عطا کرده است اما ما قدرنعمتهایش را نمی دانیم یکی از نعمت های بزرگ پروردگار وجود فداکارانی همچون تائب با صخاست که با روشن کردن یک چراغ برای مردم بهترین نوع فداکاری را به نمایش گذاشته است 

هرچند عده ای ناسپاس کافی هستند تا یک فداکار را تحت تاثیر قرار بدهند همانطور که ما می دانیم یک سوراخ کوچک کشتیهای بزرگ را غرق می کند اما باید دانشمندان و ثروتمندان و ستاره ها حواسشان به امثال تائب بیشتر باشد 

تا پوششی باشند برای همه کسانی که قصد سوراخ کردن این کشتی ارزشمند را در یک روستا دارند صخا علاج همه دردهای روستاست و در بخش فرهنگی و ورزشی بهترین توجهات را داشته است مخصوصا درکوهنوردی فقط حمایت و عنایت و همکاری می خواهد تا جواب خوبی بدهد 

من خدا را در اوج بحرانها و فشارها دوست داشته ام چون هرچه فکر کردم خداوند را بزرگ و با عظمت دیدم 

هرچه هست از قامت ناساز بی اندام ماست    ورنه تشریف تو بربالای کس کوتاه نیست 

بنده پیر خراباتم که لطفش دائم است            ورنه لطف شیخ و زاهد گاه هست گاه نیست 

حافظ و اشعار شاعران و سخنان بزرگان و آیات پروردگار به من دانش و آگاهی و قدرتی عطا کردند که حتی در بدترین شرایط با کمترین امکانات امیدم و اشتیاقم به خداوند زیادتر شد و بیشتر دوستش داشتم 

و روزبروز نزدیک تر شدم به سحرخیزی و کوهنوردی بیشتر علاقه پیدا کردم خدا را دوست دارم که قدرتی به من عطا کرد صدائی بنام صخا به من داد تا در جهان فریاد بزنم که دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های بزرگ متوجه من در اوج صداقت و ایمان و فداکاری بشوند این لطف خداست 

صخا از معجزات علم و عرفان    صخا لطف و عنایتهای یزدان  

صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد    تائب فداکاری کردشما هم همکاری کنید   

من شعارم را فقط خدا قرار دادم چون فقط خداست که می تواند حامی و پشتیبان من باشد فقط خدا می تواند دلهای توانگران را در خواب و بیداری یه سمت و سوی من در صخا متمایل گرداند تا پوششی برمغرضان و مغروران و منفوران باشند تا جواب دندان شکنی به دلهای سیاه و چشمهای شور بدهند فقط خدا می تواند دلها را به سمت و سوی ما در صخا از سراسر جهان متمایل گرداند ما فقط وظیفه داریم زحمت بکشیم و صبر و شکر کنیم چون فقط خدا می تواند داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر در سراسر جهان برساند فقط خدا 

چون دست غیب همه جا هست خدا همه جا هست هرجائی که برعلیه فداکارانی همچون تائب انساندوست با کاری بسیار نیکو همچون صخا شیطنت می کنند خدا هست هرجائی هم که به سود تائب تبلیغ و تشویق نیت و قصد حمایت و همکاری و تقویت می کنند خدا هست 

فقط خدا فقط خدا 

نباید تحت تاثیر بندگان بیخود خدا از خدا ناراحت و دلگیر بشویم همانطور که نباید تحت تاثیر بخیلان حقیقت تائب با صخا را غریبانه رها و فداکنیم 

اگر همه گفتند تائب بد است تو نگو اگر همه گفتند صخا بد است تو نگو چون تو می دانی تائب در صخا دشمنانی بنام مغرضان و مغروران و منفوران و بخیلان دارد تائب بوی یوسف را می دهد که دشمنانی بنام برادران مغرض و حسود و هوسبازان را داشت 

شیر هم که باشی در برابر جماعت گاو کم می آوری 

Image result for ‫شیرهم که باشی‬‎

Image result for ‫شیرهم که باشی‬‎

Image result for ‫شیرهم که باشی‬‎

Image result for ‫ابرسج‬‎

Image result for ‫ابرسج‬‎

Related image

Image result for ‫شیرهم که باشی‬‎

Related image

Image result for ‫من خد را دوست دارم‬‎

Image result for ‫من خد را دوست دارم‬‎

Image result for ‫ابرسج‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۸
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی