صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

مشکلات عوامل و موانع برسر راه کارآفرینان

يكشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۶، ۰۶:۲۶ ب.ظ

کارآفرین زندگی آفرین است پس آفرینی جاودانه براو باد (حکیم ارد بزرگ ) 

نظر خداوند را جلب کردن بسیار راحت تر است از نظر وتوجه دانشمندان و ثروتمندان و ستاره ها این هم عاجز بودن بندگانش را می رساند حتی اگر در اوج ثروت و قدرت و عظمت باشند انسان بسیار عاجز است و فقط خدا بزرگ است و می بیند و می شنود 

من یک کارآفرین هستم ایده ام یک چراغ در قالب قرض الحسنه و خیریه درروستاهاست بهترین ایده که دوای همه دردهای روستاست و همه نیاز مبرم به این مجموعه دارند من مشتریانی داشتم که در سال 1379 پنجاه هزارتومان وام اعتبار نداشتند و نمی توانستند بگیرند من بدون چک و سفته و بدون کارمزد به آنها می دادم الان میلیاردر هستند و نگاه به صخا نمی کنند تحویل نمی گیرند به قرآن قسم این درددل من بعنوان یک کارآفرین 

فکر نمی کنند که دیگران کاشتند ما خوردیم ما بکاریم که دیگران بخورند من شش هزارتومان وام هم در سال 1372دادم الان همان نفرات میلیوندرهستند و نگاه به صخا نمی کنند چگونه ما با این فرهنگ سزای خوبی را به بدی دادن به جائی می رسیم 

من مادربزرگم یک تومان و دو تومان در سالهای 1355-56به من می داد فراموش نمی کردم و نمی کنم و الان هروقت و هرزمان به یادش هستم برای همین این چراغ صخا ایده صخا توسط من روشن شد 

حمایت و عنایت و همکاری ضعیف است و یا اصلا نیست واقعا شرم آور است 

امیدوارم خیرین و نیکوکارانی داستان صخا را بشنوند و از راه دور و نزدیک حامی و پشتیبان من بشوند تا این فرهنگها را در روستاها درست کنم تقویت نمایم 

من بخاطر معوقات و ضدهمکاریها و عدم حمایت و همکاری ها سختی های زیادی در راه این ایده ناب کشیدم و چشیدم 

گلایه های زیادی دارم که آنها را به خدا گفتم و می گویم امیدوارم یک روز در بهشت برین سربلند و سرافراز بخاطر این بی توجههیا جبران و تلافی شود 

اما حیف است در قالب قرض الحسنه بی توجهی شود واقعا بی انصافیست و شرم آور است مخصوصا کسانی که از صخا بهره بردند و استفاده کردند که الان اصلا نگاه نمی کنند و بعضی از آن عزیزان غیبت هم می کنند تهمت هم می زنند 

بخاطر سی درصد معوقات و اصلا توجهی به باران با آنهمه عظمتش ندارند بخاطر کفشهای پاره و مشکلات بین راه 

دعا و آرزوی من جذب و جلب ستاره های مشهور جهان است داستان صخا را به گوش ستاره های مشهور دنیا برسانیم 

دربدترین شرایط با کمترین امکانات این چراغ را روشن کردم به امید خداوند و دانشمندان و ثروتمندان روستایم متاسفانه یکی از آنها هم توجهی نداشت و ندارد و من این چراغ را با ضعیفان و نحیفان به سختی روشن نگه داشتم داستان صخا را به گوش ابرمردان جهان برسانیم 

چگونه روستاها باید پیشرفت کنند وقتی فداکار آنها خیر و بهره نمی بیند ارزش و بهائی نداشته باشد هشتاد درصد مردم در روستاها ضعیف و ناتوان هستند و بهترین حامیان فداکاران اما کاری از دستشان برنمی آید بیست درصد دانشمند و ثروتمند باید کاری بکنند تا تقویت صورت بگیرد 

امیدوارم کسانی در دنیا پیدا بشوند داستان فداکاری تائب در صخا را به گوش دانشمندان و ثروتمندان ابرسجی برسانند اهمیت و ارزش این انسان را با این ایده ناب شرح بدهند و تحریک به تقویتشان کنند 

چه فرهنگی داریم که یک فداکار در اوج صداقت و ایمان به اندازه یک پشه ای ارزش ندارد آیا در جهان کسی نیست که توجه و عنایت کند 

چه دعائی بکنیم که در دنیا یک نفر عشقش به ما بگیرد تا نگاهها متوجه ما بشوند و درهای خیر و برکت باز گردند 

نظر خداوند را جلب کردن بسیار راحت تر است از نظر وتوجه دانشمندان و ثروتمندان و ستاره ها این هم عاجز بودن بندگانش را می رساند حتی اگر در اوج ثروت و قدرت و عظمت باشند انسان بسیار عاجز است و فقط خدا بزرگ است و می بیند و می شنود 

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Related image

Image result for ‫صخا‬‎

k103_9.jpg

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۹
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی