صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

حرمت اشکهای عاشقان را نگه داریم

سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۰۰ ب.ظ

صخا را به عشق حضرت حافظ و در کلاس درس حافظ افتتاح کردم این چراغ را در یک روستا در اوج علم و عرفان در اوج صداقت و ایمان و فداکاری روشن کردم و به عشق حضرت حافظ و از برکت اشکهای ناب حافظ که از چشمان مبارکش که همچون جام شرابی بود که می ناب در آن بود 

و برامثال تائب عارف و عاشق ارزانی داشت تا بعد از سالهای سال مشتری این می ناب شوند و از برکت این شراب ناب صخا حاصل شود در این زمانه ای که هیچ کس به فکر کسی نیست یک انسان عاشق همچون تائب از شراب ناب حافظ سرمی کشد و به اوج صداقت و ایمان می رسد و چنین تنوری برای قرض داران گرم می کند چنین چراغی روشن می کند تا بتواند گره گشا و مشکل گشا و نان رسان شود 

این شراب ناب را هرکس قدردان باشد نتیجه اش یک ایده خوب بنام صخا می شود که علاج همه دردهای روستاهاست ایده مناسب و ارزشمند و خوب تفکرات عالی مثل تقویت فرهنگ و ورزش روستا اینها از برکت جام شراب حافظ است 

حرمت جام شراب حافظ را بدانیم حرمت می ناب و بی غل و غشی که در این جام بود را بدانیم من در کلاس درس حافظ چشمانم را پاک کردم و به عشق قرض داران و دردمندان در کوه و بیابان سالها از این اشکهای ناب از چشمانم سرازیر کردم و از خداوند به برکت آن اشکها که آرم صخا و پرچم صخا را بدان معطر کردم قسم دادم تا خیر و برکت بدهد 

این ایده ناب پشتیبانش جام شراب تائب و می نابی که در این جام بود می باشد 

چه شبهائی که به یاد و به نام قرض داران در دفتر صخا از این جام شراب می ناب ریختم و برپرچم صخا وبرآرم مخصوص صخا مالیدم تا خیر و برکت بگیرد به عشق حضرت ایوب به عشق حضرت یعقوب و یوسف و سلیمان اشک ریختم و برپرچم صخا مالیدم تا خیر و برکت بگیرد 

شبهائی که می توانید در مقالات صخا ساعتهایش را مشاهده کنید سحرگاهان در بهترین موقعیت ها در برف و یخ زمستان بدور از چشمان قرض داران و دردمندان و بیچارگان اشک ریختم و برپرچم صخا مالیدم اینها راز می ناب حافظ هستند اشکهای ناب را چشمان قشنگش را به جام شراب و می ناب تشبیه کرده است مستیش هزاران برابر است و تائب در صخا به همه این مستی را نشان داده است 

اگر انسان به درجه مستی حافظ نرسد نمی تواند همه داروندارش را وقف صخا کند و چراغ روشن کند تا ایران عزیز گلستان شود تا روستاهای جهان از این ایده درس بگیرند و افتخار ایران شود یک آریائی اصیل که خون کوروش کبیر در رگش می جوشد 

و با یک ایده ناب به صلح و دوستی و آزادی می اندیشد و به تقلید از یوسف صدیق جهان را گلستان می خواهد 

من افتخار می کنم ایرانیم و در یکی از روستاهای ایران صاحب یک ایده ناب برای همه روستاهای جهان هستم و افتخارم زمانی به اوج می رسد که از دست رئیس سازمان ملل بعنوان یک ایرانی جایزه ویژه بگیرم و قلبهای سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم را شاد و خرسند نمایم 

حرمت این جام شراب و این می ناب را که به تقلید از حضرت حافظ به جهانیان ارائه نمودم را بدانیم این جام و این می ناب که نامش را صخا گذاشتم هرشب به یاد مظلومان و معصومان جهان لبریز و خالی می شود و قطرات این می ناب هرشب و هرروز برپرچم سبز و سفید صخا و برآرم صخا مالیده می شود تا از برکت قطرات این اشکها دلهای دریا و قلبهای شیر جهانیان جذب و جلب گردد به یاد حضرت ابراهیم و به یاد حضرت موسی و حضرت عیسی و حضرت محمد ریخته می شود تا معصومان عالم خیر و بهره ببینند 

داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانیم (تائب) داستان شراب ناب تائب در صخا را به گوش اهل دلهای عالم برسانیم تا همانطور که مرا مست فعالیت و فداکاری کرد شما را هم مست حمایت و همکاری کند این قطرات اشکهای ناب را حرمت نگه داریم 

شراب تلخ می خواهم که مرد افکن بود زورش  که تا یکدم بیاسایم زدنیا و شروشورش 

این صخا همان شراب تلخ حافظ است که واقعا ناب و طلاست درومروارید گرانبهاست این اشکهاست که دلهای دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های دنیا را جذب و جلب خواهد کرد خداوند را به اشکهای حافظ که واقعا می ناب است به چشمان مبارک حافظ که واقعا جام گرانبهائی بوده است قسمش می دهم دلهای بندگان توانگرش را به سمت و سوی صخا متمایل گرداند تا حرمت چشمان و اشکهای ناب تائب در صخا را هم نگه دارند 

اشکهائی که هر قطره اش یک مشتری برای صخا به شادی قرض داران و دردمندان جذب کرده است و این چراغ را روشن نگه داشته است از این به بعد این اشکها که همچون قطرات می نابیست باید هرقطره اش که از چشمان مبارک تائب می ریزد باعث جذب و جلب یک ابرمیلیاردر و یا یک سوپرپولدار شود شیرهای جهان و بچه شیرهای جهان جذب و جلب صخا شوند و تائب را که بوی حافظ می دهد سرافرازش کنند 

به حرمت اشکهای سحرخیزان و شب زنده دارن و کوهنوردان و عاشقان طبیعت حرمت تائب در صخا را با حمایت و همکاری نگه داریم واقعا شرم آور است واقعا بی انصافیست که یک عاشق در اوج صداقت و ایمان و فداکاری برای حمایت و همکاری گدائی کند التماس کند و خواهش کند من متاسفم برای جهانی که در آن زندگی می کنم 

حرمت اشکهای یتیمان را نگه داریم که تائب صخا را به عشق آنها افتتاح کرد و به عشق اشکهای آنها منت دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های دنیا را می کشد واقعا حیف است که حرمت اشکهای ناب سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم را نگه نمی داریم واقعا شرم آور است بی انصافیست 

هرچه پیش آید بگو کار خداست           کلبه احزان من نامش صخاست 

سرزنش ها کرده اند این خارها           ای عزیزان لطف او بی انتهاست 

خارها را کنده و گل کاشتم               چون خداوند عاشق این کارهاست 

این سخن را مخفیانه گفته اند            او که از ما بهتر و بی ادعاست 

صبر برجوروجفای مغرضان                  کارهرکس نیست این کارخداست 

قلبهای شیر را آگه کنید                   مکر و حیله با فداکاران جفاست 

آنکه زندان را گلستان می کند           یوسف صدیق و بی روی و ریاست 

ای برادرها به من بدکرده اید            مطمئن باشید شیطان با شماست 

عاقبت بردشمنان ثابت شود            اشک مظلومان در آوردن خطاست  

کنج فقر و خلوت شبهای تار            ورد تائب درس قرآن و دعاست  

Image result for ‫صخا‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۱
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی