صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

با سلام: در سال 1379 موفق به افتتاح صندوق قرض الحسنه(صخا) شدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.

صخا(صندوق خانوادگی ابرسج)

02332538215
با سلام:
صخا خدمتی همراه با صداقت و ایمان می باشد تائب فداکاری کرد شما هم همکاری کنید
من عاشق بیل گیتس هستم چون تائب هستم و تائب عاشق کسانیست که همه ثروتشان را وقف خیریه کرده اند چون خودم داروندارم را وقف صخا کرده ام
داستان صخا را به گوش دلهای دریا و قلبهای شیر برسانید(تائب)
در سال 1372موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی صخاشدم و قبل از آن در سال 1362با تیم فوتبال ظفر استارت زدم.که با حمایت خوبی مواجه شدم.و خدمات بی نظیری ارائه نمودم.خدمتی که با صداقت و ایمان همراه بود.
خداوندا به من ایمان وهمت وقدرت لازم را عطا بنما تا همگی را سرافراز نمایم و با صخا خدمتگذارخوبی بهر دردمندان باشم
بدین شعر ترو شیرین زشاهنشه عجب دارم که سرتا پای حافظ را چرا در زر نمی گیرد
شماره حساب 2917081150صخا ابراهیمی نوروزی -جاری تجارت
کرامت عرفان حمایت آسان
تلفن02332228024و02332538215و09127732812 ایده روزقرض الحسنه نخستین بار توسط تائب در صخا ابرسج
صخا بزرگترین صندوق قرض الحسنه خانوادگی در ایران
حواسمان به یاران مهربان بیشتر باشد
با پرداخت بموقع اقساط صندوق را در وام دهی آسان یاری نمائید
هرکس را امین یافتید متهم نکنید
سال 1395سال حمایت بهتراز صخا باشد صخا
سال 94هشتم دی تولد پیامبر به صرف شام جشن بزرگ صخا برگزار گردید
همه ساله تولد پیامبر جشن بزرگ صخا برگزار می گردد سال95بیست و هفتم آذر
همه ساله نهاردوم محرم حسینیه سیدالشهداء ابرسج با صخا می باشد
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
صخا ازمعجزات علم و عرفان صخا لطف و عنایتهای یزدان
2917081150صخا ابراهیمی نوروزی جاری تجارت

نامه تائب در صخا به مهربان عالم

سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۵۲ ق.ظ

این نامه را برای مهربان عالم از دل یک روستای پاک با مناظر زیبای طبیعی و در یک مجموعه ارزشمند قرض الحسنه و خیریه با سرپرستی عاشق در اوج صداقت و ایمان و فداکاری بعد از یک عمر تجربه نویسندگی و اشعار و مقالات بسیار با مطالعات و بررسی های فراوان در زندگی بندگان توانای خداوند مینویسم 

این نامه را بربال فرشتگان مهربان خداوند می بندم تا به تمام ستاره های مشهور جهان برسد 

برسد بدست دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های محبوب جهان و خانواده های باسواد و بافرهنگ آن عزیزان 

بنام خدا که به ما توفیق خدمت داد 

صخا یک مجموعه قرض الحسنه و خیریه است که با نام خداوند شروع شده است و در تلاش برای جذب و جلب ابرمیلیادرها و سوپرپولدارهاست تابتواند یک روستائی عاشق بنام تائب از قدرت صداقت و ایمان و فداکاریش به نفع دردمندان و قرض داران استفاده کند 

و دلهای سالخوردگان مظلوم و کودکان معصوم را شاد نماید و روشن کردن یک چراغ در روستاها بوسیله یک عاشق و یک دنیا همت و تلاش در پرنور شدن این چراغ را به فرهنگ جهانی تبدیل سازد که علاج همه دردهای روستاها همین ایده ناب است 

ایده ای بنام یک تائب با صخا در همه روستاها بدون شک در جهان به این بزرگی و بندگان توانای خداوند یک نفر در میان دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های محبوب دلش متمایل می گردد و این چراغ برای هرروستائی پرنور می شود یک عمل انساندوستانه و خیرخواهانه و البته باارزش و پرازثواب 

نامه من درددلهای یک فداکار است که از خداوند تنها یک دانشمند و یا یک ثروتمند بزرگ برای تقویت و پرنور شدن چراغ صخا می خواهد تا در اوج علم و عرفان سربلند شود و دلهای فراوانی را خوشحال کند و یک فرهنگ جدید را به دنیا نشان بدهد 

این فرهنگ اگر در روستاهای جهان عملی شود بدون شک زمینه صلح و دوستی و آزادی به راحتی و مثل آب خوردن از برکت عشق فراهم می شود و جایزه ویژه سازمان ملل را نصیب تائب در صخا خواهد کرد یک پیام ارزشمند که از خداوند می خواهم به گوش رئیس سازمان ملل برسد 

و بدینوسیله از همه دنیا مورد توجه و عنایت و حمایت قرار بگیرد 

راست گفت پروردگار بلند مرتبه 

هرکس خدا را یاری کند خدا یاریش می کند من خدا را با این ایده گره گشا و نان رسان و مشکل گشا یاری کردم و اکنون نوبت خداست که وعده اش را بعد از سالها صبر و شکر جمیل عملی نماید و به دنیا و به جهانیان نشان بدهد تا باعث تحریک و تشویق نوجوانان و جوانان به همت و تلاش در راه فرهنگ و ورزش و قرض الحسنه و خیریه شود خدایا باران توجه و عنایت و همکاری را از سراسر دنیا برآسمان صخا در ابرسج بباران و دلهای دانشمندان و ثروتمندان و ستاره های محبوبت را به سمت و سوی صخا متمایل گردان 

فرمودی خدمت کن کردم حرکت کن کردم استقامت کن کردم غیرت کن کردم محبت کن کردم اکنون نوبت توست و نوبت بندگان توانا و دانشمند و ثروتمندت اجرهمگی با یزدان پاک 

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

Related image

Image result for ‫صخا‬‎

Image result for ‫صخا‬‎

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۱
ابوالفضل ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی